zdravim, mam prosbu, koupil jsem tento stroj a jeden z jeho malinkych problemu nastava pri nizkych otackach. Diagnostika je cista, zadna chyba. Vzduchovy filtr to neni.
Volnobeh normalni, pokud na volnobeh pridavam pozvolna plyn, vse je v poradku, otacky se zvedaji bez zakolisani motoru, pokud ale ve volnobeznych otackach slapnu rychle na plyn (na neutral), motor se zaklepe a nejde dobre za otackami, kdyz se otacky dostanou tak na 3tis, uz je to zase v poradku, tam to za otackami jde normalne, problem je pouze do 3tis otacek.
Za jizdy, pri rozjezdu auto line, jako by neslo na vsechny valce, motor houpe, kdyz se otacky zvednou nad 3tis, zase v poradku. Pri kickdownu podradi a zatahne, taky v poradku, pouze proste v rozmezi volnobeh - cca 3000otacek.
Nevedel by prosim nekdo co by to mohlo byt za fintu?
Omega 2,0i caravan automat. problem v nizsich otackach
Moderátor: Moderátoři
Omega 2,0i caravan automat. problem v nizsich otackach
2x Opel Omega B Caravan 2,0i automat X20XEV rv94 a 95
- Reklama
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Omega 2,0i caravan automat. problem v nizsich otackach
Svíčky, kabely, palivový filtr, váha vzduchu, čidlo teploty motoru,.... tohle je snad nejhorší chyba, co může být. Strašně blbě se to hledá, u Kadetta jsem na to do dneška nepřišel
Re: Omega 2,0i caravan automat. problem v nizsich otackach
Esli vona není třeba jen připozacpaná tryska v kamburátoru... Ne, vážně, plnej souhlas s Mártym, takový a podobný závady jsou na pytel. Diagnostika není všemocná a nemusí ukazovat všecko a příčiny můžou být různý, jak už Márty zmínil. Nicméně kdyby bylo KO nějaké čidlo, diag by to ukázala. Kdybych s tím chtěl bojovat sám, zaměřil bych se na věci, který diag nehlídá a začal bych tím nejjednodušším a relativně nejlevnějším, tzn. třeba vyměnit svíčky, bo některá nemusí pálit optimálně, ale ve vyšších otáčkách "se chytne." Dál třeba teoreticky vyčistit a rozpohybovat volnoběžnej ventil a škrtící klapku, která může být zaprasená, možná EGR ventil, spolu s tím rozpojit a pročistit konektory - prostě záležitosti, který si při troše šikovnosti a zručnosti dokáže člověk udělat sám. Ve finále to může být jen nějaká banalitka...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Omega 2,0i caravan automat. problem v nizsich otackach
Ahoj Opláci.Mám úplně stejný problém a nemůžu pořád na to přijít.Mám Omegu B (kombi) 2.0i 8v automat 97 rok,motor X20SE a dělá mi to do 1500 ot. Už jsem vyměnil svíčky,kabely,nová váha vzduchu, nové čidlo polohy škrt.klapky,vyčistil škrt.klapku,ERG ventil,čidlo odsávání pár z nádrže,nový paliv.filtr a pořád to nechce jet. Když už se dostanu nad 1500 ot,tak to jede perfektně.Mám takový pocit,že už to musí dělat jedině automat,protože mi svítí před nastart.výstražná kontrolka automatu.
Nevíte náhodou co to může dělat?
Má na to vliv ten automat?
Mám tam ted čerstvě namontované sekvenční LPG a dělá to pořád.....jsem zoufalý
Nevíte náhodou co to může dělat?
Má na to vliv ten automat?
Mám tam ted čerstvě namontované sekvenční LPG a dělá to pořád.....jsem zoufalý
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Omega 2,0i caravan automat. problem v nizsich otackach
Čidlo teplo pro řj je v pořádku? Mohlo by totiž dávat špatné údaje, protom bude bohatá směs a auto se bude v nízkých otáčkách dusit...
Re: Omega 2,0i caravan automat. problem v nizsich otackach
Zdarec
Mám tento problém u 2.0 16v už druhý rok. Vyměnil sem co se dalo svíčky, kabely, filtry....., ale žádný výsledek. Dříve to eště hodně cukalo při rozjezdech, ale to je už v pohodě. Výkon v nízkých otáčkách je však stále zoufalý. Kdosi mi ještě v létě říkal, že by to mohlo být palivové čerpadlo. Tak sem si ho koupil. Až bude venku teplo, tak to vyměním a uvidíme. Ještě by to mohla bejt lambda, ale do toho se mi moc nechce. Origoš stojí cca 4000 kč, takže to nechávám jako poslední štaci.
Mám tento problém u 2.0 16v už druhý rok. Vyměnil sem co se dalo svíčky, kabely, filtry....., ale žádný výsledek. Dříve to eště hodně cukalo při rozjezdech, ale to je už v pohodě. Výkon v nízkých otáčkách je však stále zoufalý. Kdosi mi ještě v létě říkal, že by to mohlo být palivové čerpadlo. Tak sem si ho koupil. Až bude venku teplo, tak to vyměním a uvidíme. Ještě by to mohla bejt lambda, ale do toho se mi moc nechce. Origoš stojí cca 4000 kč, takže to nechávám jako poslední štaci.
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Omega 2,0i caravan automat. problem v nizsich otackach
Tohle cukání může dělat spousta věcí.... a klidně to může třeba jen někde sát falešný vzduch.