INSIGNIA - CHIPTUNING

Úpravy od motoru až po plasty

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
smile07
Příspěvky: 2
Registrován: 06 úno 2012, 07:50

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od smile07 »

Ahoj,

dik moc za info.

A kolik mate s cipem najeto? Trosku jsem se lekl, ze tu odesel nekomu po 30t km setrvacnik a prisuzuje to chip tuningu.
Tak se trosku bojim.

A jeste jestli jste merili realnou spotrebu, podle tankovani?

A nemate nekdo prubeh z brzdy? Moc by mi to pomohlo, abych tak priblizne vedel, jaky to ma vykon a kroutici moment v urcitych otackach.

Dekuju moc

Martin
Reklama
 

izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Ahoj. O par stran zpet jsem postoval mereni z brzdy po chipu u chiptunning.eu
Spotreba auta je po D1, rychlost mezi 145-150 kolem 5.9l, po Praze jezdim kolem 6.2-6.6l.
Mam manual, 118kw zaklad, po chipu hodnoty v podpisu.
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Uživatelský avatar
milan005
Příspěvky: 38
Registrován: 29 bře 2011, 18:35
Bydliště: Praha

Race chip

Příspěvek od milan005 »

Ahoj všem píšu své zkušenosti s race chipem. V mrazivém počasí na nic, výrazně klape motor a tak jsem ho vyhodil. V létě v pohodě, ale v silném mrazu ne. Myslím, že jediný efekt tohoto zařízení je, je zvyšuje množství vstřikovaného paliva. Až to půjde, chipnu auto přes řídící jednotku. Takže Race chip - NEEEE
Antara Cosmo AT, 2.2 CDTI 4x4 , 5/11
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Jak to psali nedávno na netu... Výhody velkých mrazů? Poznáte, zde je váš Diesel v pořádku.
Cenné zkušenosti toto.
Při mrazech, kdy bylo na Vysočině ráno -22 až -25C stála Insignie venku. Nastartování v pohodě (jistě, v létě to rychlejší o něco), ale motor neklapal, vše v pohodě.
Říkal jsem si, zda nebude problém s chipem, ale plná 3 na sněhu a byla sranda . ESP vypnuto :lol: Jinak by se usvítilo. Tak jsem rád, že chip byl vyzkoušen za trochu extrému
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Uživatelský avatar
milhauzz
Příspěvky: 303
Registrován: 04 kvě 2011, 13:17
Bydliště: Šumava

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od milhauzz »

izerS18 píše:Ahoj. O par stran zpet jsem postoval mereni z brzdy po chipu u chiptunning.eu
Spotreba auta je po D1, rychlost mezi 145-150 kolem 5.9l, po Praze jezdim kolem 6.2-6.6l.
Mam manual, 118kw zaklad, po chipu hodnoty v podpisu.
Jak může někdo "lítat" po naší nejlepší strasse 150 km/h ? To ti toho auta není líto ? :shock:
Když testovat,jak jedině do Němec a okolí !
Insignia 118 kW ST, automat
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Je mi líto, proto pořád v levém a proto 150km.. když jede rychlejší, hned uhnu.
Když je času více, jedu mimo D1... ale to se často nestává.

Ale zase nemám auto proto, abych se na něj díval. :)
A z důvodu katastrofálních silnic nebudu dávat 18" kola, ale nechám 17"
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Uživatelský avatar
milhauzz
Příspěvky: 303
Registrován: 04 kvě 2011, 13:17
Bydliště: Šumava

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od milhauzz »

izerS18 píše:Je mi líto, proto pořád v levém a proto 150km.. když jede rychlejší, hned uhnu.
Když je času více, jedu mimo D1... ale to se často nestává.

Ale zase nemám auto proto, abych se na něj díval. :)
A z důvodu katastrofálních silnic nebudu dávat 18" kola, ale nechám 17"
Taky nemám auto abych se na něj díval,ale jet po naší "hopsastrasse" 100 km/h a více je šílenství . . . .
ale kdyby jeli všichni 130 km/h jelo by se parádně,jenže jedeš si tam 130 a za chvíli mám idiota přilepenýho na nárazníku a uhybat se pořád mně nebaví.
Takže po D1 jedině jak říkáš, v rychlém pruhu 150 km/h, nebo tam radši vůbec nejezdit.
D1 říkám "Autosalon českejch řidičů " aneb ukaž a pochlub se ,jaký máš auto,neboť se tam každej jenom předvádí a machruje . . . . ale pardon,to už je asi mimo topic ;)
Insignia 118 kW ST, automat
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Tak jsem byl včera v říši a zkusil, co auto dá... do mírného stoupání ve dvou lidech 235km/h tacho a jelo by se dále. Bohužel začlo pršet.
Auto klidné, zrychlení znatelné do 200km/h, pak už ne tolik, ale pořád jelo.
Tempomat ON, set to 145km... Praha Jihlava a zpět jedu za 5,8 zimáky, 5,5 letní.
Docela dobré :)
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
simisli
Příspěvky: 1
Registrován: 15 dub 2012, 20:01

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od simisli »

izerS18 píše:Tak jsem byl včera v říši a zkusil, co auto dá... do mírného stoupání ve dvou lidech 235km/h tacho a jelo by se dále. Bohužel začlo pršet.
Auto klidné, zrychlení znatelné do 200km/h, pak už ne tolik, ale pořád jelo.
Tempomat ON, set to 145km... Praha Jihlava a zpět jedu za 5,8 zimáky, 5,5 letní.
Docela dobré :)
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

Síce to tu umrelo, ale
Autosalon 19.5.2012 / TV Prima Family
BSR autotunig (síce VW Golf GTI), predviedli spôsob akým sa to aktualizuje a updatuje. Švédsky lachtan oznámil, že majú tuningový sw pre všetky typy Volvo s čím začínali a teraz majú SAAB, Opel, VW, Skoda, Audi, Seat a na rok 2012 chystajú Ford.
2 roky záruka na jednotku BSR, nie záruka na auto
záver bol, že je to super ale servisné prehliadky sa majú skrátiť z 30000km na 15000km !

U VW Golf GTI motor z 225k na 300k, sľubovali 308k. Bolo povedané, že 8k tam chýba, lebo použili 95 benzín a nie 98.

Stage 2 -> vymenili výfuk s komentárom, že tento neovplyvňuje nijako výkon motora. Len nastáva rýchlejšia reakcia na plynový pedál pretože plyny sú rýchlejšie odvedené z motora než štandardnou trubkou.
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Tuning a styling“