INSIGNIA - CHIPTUNING
Moderátor: Moderátoři
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Ahoj,
dik moc za info.
A kolik mate s cipem najeto? Trosku jsem se lekl, ze tu odesel nekomu po 30t km setrvacnik a prisuzuje to chip tuningu.
Tak se trosku bojim.
A jeste jestli jste merili realnou spotrebu, podle tankovani?
A nemate nekdo prubeh z brzdy? Moc by mi to pomohlo, abych tak priblizne vedel, jaky to ma vykon a kroutici moment v urcitych otackach.
Dekuju moc
Martin
dik moc za info.
A kolik mate s cipem najeto? Trosku jsem se lekl, ze tu odesel nekomu po 30t km setrvacnik a prisuzuje to chip tuningu.
Tak se trosku bojim.
A jeste jestli jste merili realnou spotrebu, podle tankovani?
A nemate nekdo prubeh z brzdy? Moc by mi to pomohlo, abych tak priblizne vedel, jaky to ma vykon a kroutici moment v urcitych otackach.
Dekuju moc
Martin
- Reklama
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Ahoj. O par stran zpet jsem postoval mereni z brzdy po chipu u chiptunning.eu
Spotreba auta je po D1, rychlost mezi 145-150 kolem 5.9l, po Praze jezdim kolem 6.2-6.6l.
Mam manual, 118kw zaklad, po chipu hodnoty v podpisu.
Spotreba auta je po D1, rychlost mezi 145-150 kolem 5.9l, po Praze jezdim kolem 6.2-6.6l.
Mam manual, 118kw zaklad, po chipu hodnoty v podpisu.
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Race chip
Ahoj všem píšu své zkušenosti s race chipem. V mrazivém počasí na nic, výrazně klape motor a tak jsem ho vyhodil. V létě v pohodě, ale v silném mrazu ne. Myslím, že jediný efekt tohoto zařízení je, je zvyšuje množství vstřikovaného paliva. Až to půjde, chipnu auto přes řídící jednotku. Takže Race chip - NEEEE
Antara Cosmo AT, 2.2 CDTI 4x4 , 5/11
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Jak to psali nedávno na netu... Výhody velkých mrazů? Poznáte, zde je váš Diesel v pořádku.
Cenné zkušenosti toto.
Při mrazech, kdy bylo na Vysočině ráno -22 až -25C stála Insignie venku. Nastartování v pohodě (jistě, v létě to rychlejší o něco), ale motor neklapal, vše v pohodě.
Říkal jsem si, zda nebude problém s chipem, ale plná 3 na sněhu a byla sranda . ESP vypnuto Jinak by se usvítilo. Tak jsem rád, že chip byl vyzkoušen za trochu extrému
Cenné zkušenosti toto.
Při mrazech, kdy bylo na Vysočině ráno -22 až -25C stála Insignie venku. Nastartování v pohodě (jistě, v létě to rychlejší o něco), ale motor neklapal, vše v pohodě.
Říkal jsem si, zda nebude problém s chipem, ale plná 3 na sněhu a byla sranda . ESP vypnuto Jinak by se usvítilo. Tak jsem rád, že chip byl vyzkoušen za trochu extrému
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Jak může někdo "lítat" po naší nejlepší strasse 150 km/h ? To ti toho auta není líto ?izerS18 píše:Ahoj. O par stran zpet jsem postoval mereni z brzdy po chipu u chiptunning.eu
Spotreba auta je po D1, rychlost mezi 145-150 kolem 5.9l, po Praze jezdim kolem 6.2-6.6l.
Mam manual, 118kw zaklad, po chipu hodnoty v podpisu.
Když testovat,jak jedině do Němec a okolí !
Insignia 118 kW ST, automat
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Je mi líto, proto pořád v levém a proto 150km.. když jede rychlejší, hned uhnu.
Když je času více, jedu mimo D1... ale to se často nestává.
Ale zase nemám auto proto, abych se na něj díval.
A z důvodu katastrofálních silnic nebudu dávat 18" kola, ale nechám 17"
Když je času více, jedu mimo D1... ale to se často nestává.
Ale zase nemám auto proto, abych se na něj díval.
A z důvodu katastrofálních silnic nebudu dávat 18" kola, ale nechám 17"
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Taky nemám auto abych se na něj díval,ale jet po naší "hopsastrasse" 100 km/h a více je šílenství . . . .izerS18 píše:Je mi líto, proto pořád v levém a proto 150km.. když jede rychlejší, hned uhnu.
Když je času více, jedu mimo D1... ale to se často nestává.
Ale zase nemám auto proto, abych se na něj díval.
A z důvodu katastrofálních silnic nebudu dávat 18" kola, ale nechám 17"
ale kdyby jeli všichni 130 km/h jelo by se parádně,jenže jedeš si tam 130 a za chvíli mám idiota přilepenýho na nárazníku a uhybat se pořád mně nebaví.
Takže po D1 jedině jak říkáš, v rychlém pruhu 150 km/h, nebo tam radši vůbec nejezdit.
D1 říkám "Autosalon českejch řidičů " aneb ukaž a pochlub se ,jaký máš auto,neboť se tam každej jenom předvádí a machruje . . . . ale pardon,to už je asi mimo topic
Insignia 118 kW ST, automat
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Tak jsem byl včera v říši a zkusil, co auto dá... do mírného stoupání ve dvou lidech 235km/h tacho a jelo by se dále. Bohužel začlo pršet.
Auto klidné, zrychlení znatelné do 200km/h, pak už ne tolik, ale pořád jelo.
Tempomat ON, set to 145km... Praha Jihlava a zpět jedu za 5,8 zimáky, 5,5 letní.
Docela dobré
Auto klidné, zrychlení znatelné do 200km/h, pak už ne tolik, ale pořád jelo.
Tempomat ON, set to 145km... Praha Jihlava a zpět jedu za 5,8 zimáky, 5,5 letní.
Docela dobré
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
izerS18 píše:Tak jsem byl včera v říši a zkusil, co auto dá... do mírného stoupání ve dvou lidech 235km/h tacho a jelo by se dále. Bohužel začlo pršet.
Auto klidné, zrychlení znatelné do 200km/h, pak už ne tolik, ale pořád jelo.
Tempomat ON, set to 145km... Praha Jihlava a zpět jedu za 5,8 zimáky, 5,5 letní.
Docela dobré
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Síce to tu umrelo, ale
Autosalon 19.5.2012 / TV Prima Family
BSR autotunig (síce VW Golf GTI), predviedli spôsob akým sa to aktualizuje a updatuje. Švédsky lachtan oznámil, že majú tuningový sw pre všetky typy Volvo s čím začínali a teraz majú SAAB, Opel, VW, Skoda, Audi, Seat a na rok 2012 chystajú Ford.
2 roky záruka na jednotku BSR, nie záruka na auto
záver bol, že je to super ale servisné prehliadky sa majú skrátiť z 30000km na 15000km !
U VW Golf GTI motor z 225k na 300k, sľubovali 308k. Bolo povedané, že 8k tam chýba, lebo použili 95 benzín a nie 98.
Stage 2 -> vymenili výfuk s komentárom, že tento neovplyvňuje nijako výkon motora. Len nastáva rýchlejšia reakcia na plynový pedál pretože plyny sú rýchlejšie odvedené z motora než štandardnou trubkou.
Autosalon 19.5.2012 / TV Prima Family
BSR autotunig (síce VW Golf GTI), predviedli spôsob akým sa to aktualizuje a updatuje. Švédsky lachtan oznámil, že majú tuningový sw pre všetky typy Volvo s čím začínali a teraz majú SAAB, Opel, VW, Skoda, Audi, Seat a na rok 2012 chystajú Ford.
2 roky záruka na jednotku BSR, nie záruka na auto
záver bol, že je to super ale servisné prehliadky sa majú skrátiť z 30000km na 15000km !
U VW Golf GTI motor z 225k na 300k, sľubovali 308k. Bolo povedané, že 8k tam chýba, lebo použili 95 benzín a nie 98.
Stage 2 -> vymenili výfuk s komentárom, že tento neovplyvňuje nijako výkon motora. Len nastáva rýchlejšia reakcia na plynový pedál pretože plyny sú rýchlejšie odvedené z motora než štandardnou trubkou.