akcia fleet, cd300 a cd400 rozdiel?
Moderátor: Moderátoři
akcia fleet, cd300 a cd400 rozdiel?
pekny den prajem,
ako to je presne s aktualnou akciou fleet a stvrtinovou zlavou? dava to vsetko vyrobca / importer? Obchodnikovi teda zostava stale nejaky priestor na dohodu?
dokedy by mala dana akcia trvat?
ma zmysel priplacat cd400? je jasne, ze "krajsie" vyzera, ale prinasa nieco zmysluplne - ine repraky, alebo BT atd? V katalogu je "bla bla" ale nic podstatne.
s pozdravom
mk
ako to je presne s aktualnou akciou fleet a stvrtinovou zlavou? dava to vsetko vyrobca / importer? Obchodnikovi teda zostava stale nejaky priestor na dohodu?
dokedy by mala dana akcia trvat?
ma zmysel priplacat cd400? je jasne, ze "krajsie" vyzera, ale prinasa nieco zmysluplne - ine repraky, alebo BT atd? V katalogu je "bla bla" ale nic podstatne.
s pozdravom
mk
- Reklama
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19 dub 2011, 16:30
Re: akcia fleet, cd300 a cd400 rozdiel?
Aká je aktuálna fleet zľava?
Ja som dostal tiež skoro 1/4 zľavu.
Jednoznačne by som šiel do cd400. Sú tam "vraj" iné repro. Ja nie som úplne spokojný ani s Infinity
Osobne som žiadne repro v Insigniach neporovnával, čítal som, že je to dosť tragédia, ten základ.
E: BT je v sadách výhodne, ide to už aj s CD400
Ja som dostal tiež skoro 1/4 zľavu.
Jednoznačne by som šiel do cd400. Sú tam "vraj" iné repro. Ja nie som úplne spokojný ani s Infinity
Osobne som žiadne repro v Insigniach neporovnával, čítal som, že je to dosť tragédia, ten základ.
E: BT je v sadách výhodne, ide to už aj s CD400
Re: akcia fleet, cd300 a cd400 rozdiel?
25.5%demolition píše:Aká je aktuálna fleet zľava?
Ja som dostal tiež skoro 1/4 zľavu.
Jednoznačne by som šiel do cd400. Sú tam "vraj" iné repro. Ja nie som úplne spokojný ani s Infinity
Osobne som žiadne repro v Insigniach neporovnával, čítal som, že je to dosť tragédia, ten základ.
E: BT je v sadách výhodne, ide to už aj s CD400
presne kvoli tymto poznatkom sa pytam, zvuk som si zvykol nechavat na zakazku. cize ak tam tie priplatky nie su "dost dobre", skoncia na smetisku.
na BT potrebuje jeden UPH - Univerzálna hands-free sada pre mobilný telefón s grafickým alebo farebným informa
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19 dub 2011, 16:30
Re: akcia fleet, cd300 a cd400 rozdiel?
Tak jedine treba potestovať u dealera.
Ten BT je samotný drahý, ale v sade s CD400 vychádza v pohode. Ja by som bral min. cd400, už len kvôli displayu. (proste by som nezniesol sa pozerať na taký rezanec )
Aký motor, výbavu?
Zľava super, Ostatne všetci Infinity chvália. Pri klasikej hudbe to hrá fakt dobre, to musím uznať.
Ten BT je samotný drahý, ale v sade s CD400 vychádza v pohode. Ja by som bral min. cd400, už len kvôli displayu. (proste by som nezniesol sa pozerať na taký rezanec )
Aký motor, výbavu?
Zľava super, Ostatne všetci Infinity chvália. Pri klasikej hudbe to hrá fakt dobre, to musím uznať.
Re: akcia fleet, cd300 a cd400 rozdiel?
ok, forum mi odrezalo celu otazku na konci, takze to vyzera ako konstatovanie. tak este raz, ked sa bavime o BT, to je to co honosne volaju univerzalna handsfree sada za 385, ale v baliku za 150? (400 chcu za cd400 a 440 za sadu phone, pripadne dalsich 110 za USB konektor? funny).demolition píše:Tak jedine treba potestovať u dealera.
Ten BT je samotný drahý, ale v sade s CD400 vychádza v pohode. Ja by som bral min. cd400, už len kvôli displayu. (proste by som nezniesol sa pozerať na taký rezanec )
Aký motor, výbavu?
Zľava super, Ostatne všetci Infinity chvália. Pri klasikej hudbe to hrá fakt dobre, to musím uznať.
poznamka trochu mimo: nerozumiem oplu, kebyze nezabludim naozaj omylom do predajne, ani tam nevkrocim - cena papierovo uplne inde, ako realita.
(ak) to bude insignia nakoniec, tak biturbo 4x4 ST. ten cely pohon zo Saabu sa mi paci.
nepisal si o forum dalej nieco k ST? ci niekto iny? v principe ST potrebujem kvoli boxu THULE 2.3m dlhemu, bez 4x4 sa par dni v roku nedostanem domov a ten 2.0 118kW je podla papierov na hranici pouzitelnosti pri takej vahe a v testoch ho tiez nikto nepochvalil. hlucny, zravy, slaby.
na druhej strane mam tolko rozumu, aby som od ropaka necakal zavodnika, kvoli kompresnym pomerom tichost a pri 1850kg spotrebu pod 9L.
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19 dub 2011, 16:30
Re: akcia fleet, cd300 a cd400 rozdiel?
No tie ich ceny, to je proste fakt. Bral by som min. CD400
Osobne by som šiel teraz do 2.0 turbo benzínu. Lenže benzínová predvádzačka vtedy nikde nebola v okolí na Slovensku ani v Prahe.
Tiež by som asi počkal aj na facelift, kt. má prísť koncom roka, nič radikálne to nebude, ale možno odstránia konečne nejaké neduhy.
Spotreba, tak tá sa pohybuje okolo 6 litrov pri 118kW, po okreskách pod 6(len údaje BC). Motor je v pohode, ale stále je to diesel.
Osobne by som šiel teraz do 2.0 turbo benzínu. Lenže benzínová predvádzačka vtedy nikde nebola v okolí na Slovensku ani v Prahe.
Tiež by som asi počkal aj na facelift, kt. má prísť koncom roka, nič radikálne to nebude, ale možno odstránia konečne nejaké neduhy.
Spotreba, tak tá sa pohybuje okolo 6 litrov pri 118kW, po okreskách pod 6(len údaje BC). Motor je v pohode, ale stále je to diesel.
Re: akcia fleet, cd300 a cd400 rozdiel?
v dnesnej dobe turbo benzinov by som isiel aj ja do benzinu ale bohuzial dizel je policy - a nikto sa nezamysla, kvoli comu take rozhodnutie svojho casu padlo.demolition píše:No tie ich ceny, to je proste fakt. Bral by som min. CD400
Osobne by som šiel teraz do 2.0 turbo benzínu. Lenže benzínová predvádzačka vtedy nikde nebola v okolí na Slovensku ani v Prahe.
Tiež by som asi počkal aj na facelift, kt. má prísť koncom roka, nič radikálne to nebude, ale možno odstránia konečne nejaké neduhy.
Spotreba, tak tá sa pohybuje okolo 6 litrov pri 118kW, po okreskách pod 6(len údaje BC). Motor je v pohode, ale stále je to diesel.
takze benzin nic, potrebujem 4x4, uprednostnujem kombi a (akekolvek) SUV je mimo, uprednostujem sluzobak ako nenapadne a beznejsie auto.
cakat tiez moc nemozem. keby som mal byt moc sprosty, tak poviem, ze zajtra to musim vybavit.
nevies nahodou, ake +- su cakacky na vyrobu?
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19 dub 2011, 16:30
Re: akcia fleet, cd300 a cd400 rozdiel?
2.0 turbo ide so 4x4 Ale tam s tou 9 l spotrebou určite rátať môžeš
Ja som čakal 5-6 týždňov.
"uprednostujem sluzobak ako nenapadne a beznejsie auto"
Tak Insignia je všetko možné, len nie nenápadná Takže sa hodí.
Nikdy som nebol VW fan, ale Touareg a tento passat mi idú k srdcu tiež. Touareg je suv, ale chodí sa s tým vážne dobre.
Ja som čakal 5-6 týždňov.
"uprednostujem sluzobak ako nenapadne a beznejsie auto"
Tak Insignia je všetko možné, len nie nenápadná Takže sa hodí.
Nikdy som nebol VW fan, ale Touareg a tento passat mi idú k srdcu tiež. Touareg je suv, ale chodí sa s tým vážne dobre.
Re: akcia fleet, cd300 a cd400 rozdiel?
dlho som sa neozval, ale auto je objednane, 30.7. ma byt odovzdane.
ST, Sport, BiTurbo 6AT, 4x4.
8 tyzdnov, objednavka isla 1.6.
mk
ST, Sport, BiTurbo 6AT, 4x4.
8 tyzdnov, objednavka isla 1.6.
mk
Re: akcia fleet, cd300 a cd400 rozdiel?
mk01 gratulujem k slušnej konfigurácii auta. Už je neskoro lebo si objednal ale neodpustím si poznámku:
- to že je 2.0CDTI 118kW leňoch nepoužiteľný žravý rachotiaci sú také zaužívané a všeobecne opakované kecy ako keď prevrátili A-čkový mercedes v sobom teste. Automaticky to bolo auto, ktoré nemôže použiť ani penzista pri ceste v nedeľu na zahrádku na konci dediny.
Včera ca 1200km z Kolnu do BA, priemer 120km/h (to musíš kamaráde slušne šlapať na úsekoch kde sa dá lebo jedno obmedzenie za druhým a množstvo kamionov). Spotreba 6.5. Takže spotreba viac než OK.
motor je hlučný keď stojíš vonku pri ňom, vnútri motor nepočuješ. Problém hluku u Insignie je niekde úplne inde a to je neodhlučnený podvozok a široké pneu. Takže hukot najmä na českej betonke slušný.
Leňoch to určite nie je, 1000x omieľaná hmotnosť nemá so zrýchlením už vôbec nič spoločné. Problémom sú dlhé prevodové stupne - u tvojho motoru je to však vraj podľa recenzií presne naopak. Takže na prvý pohľad budeš mať zrejme podstatne živšie auto ale za cenu 3000 ot/min pri 130km/h na rozdiel od klasiky ostatných insignií kde je to okolo 2100ot/min. Môžem ti povedať, že rýchlikov na diaľniciach, ktorí priletia a sedia ti za nárazníkom keď je pred tebou kamion v ľavom pruhu je len veľmi málo ktorí potom stíhajú pri akcelerácii najmä ak je do kopca.
- CD300 vs CD400 - nie je o kvalite zvuku. Ten je úplne rovnaký a biedny, pretože A/ asi šuntové repro, B/ výškače len vpredu v stlpikoch.
Rozdiel je v možnosti mať ďalšiu výbavu - napr. portál pre mobilný telefon (mimochodom uplne k ničomu, pretože vytáčanie z portálu ak máš v služobnom telefone 800 kontaktov sa nedá použiť vôbec, bluetooth napr. s Nokiami funguje tak, že niektoré mená ignoruje, neukazuje napr. u E66 kto vola len číslo a pod.)
Ďalej CD400 prináša možnosť viacero nastavení auta samotného - nastavenie podvozku, centrál zamykania a pod.
CD400 má lepšie rádio v zopár funkciach, ktoré sa dajú oželieť, ako napr. 5x6 predvolieb, aktuálny zoznam všetkých rádií, dobré hľadanie v MP3 nahrávkach a pod.
CD300 naproti tomu ponúka dobrú odkladaciu poličku pod displejom
- najväčšou slabinou Insignie je vrzgavý interiér, ten je proste tak skonštruovaný, že množstvo plastových komponentov proste musí o seba trieť. To nie je chyba montáže ale konštrukcie
- druhou slabinou sú nepoužiteľné bočné zrkadlá po 50km jazdy v daždi - nevidíš v nich ani prd
- treťou slabinou slabo odhlučnený podovzok
- štvrtou chýbajúce tesnenie pod prednou kapotou, takže motor v zime je zaprasený ako v žiadnom inom aute
- piatou je, že je to jediné auto na trhu, ktoré vyzerá veľké zvonka ale opak je pravdou
- naopak oceníš na 100% bixenony (ak si ich objednal, ak nie tak to je najväčšia chyba tvojho života), extrémne dobré sedačky v športe (tu si trafil na 110%, nebudeš ľutovať), výborné 17" brzdy na športe (rozdiel v šport podvozku oproti ostatným).
Spoľahlivosť tu často diskutovaná, musím povedať (klop, klop, klop) že je nadpriemerná.
Nech sa ti dopbre vozí.
- to že je 2.0CDTI 118kW leňoch nepoužiteľný žravý rachotiaci sú také zaužívané a všeobecne opakované kecy ako keď prevrátili A-čkový mercedes v sobom teste. Automaticky to bolo auto, ktoré nemôže použiť ani penzista pri ceste v nedeľu na zahrádku na konci dediny.
Včera ca 1200km z Kolnu do BA, priemer 120km/h (to musíš kamaráde slušne šlapať na úsekoch kde sa dá lebo jedno obmedzenie za druhým a množstvo kamionov). Spotreba 6.5. Takže spotreba viac než OK.
motor je hlučný keď stojíš vonku pri ňom, vnútri motor nepočuješ. Problém hluku u Insignie je niekde úplne inde a to je neodhlučnený podvozok a široké pneu. Takže hukot najmä na českej betonke slušný.
Leňoch to určite nie je, 1000x omieľaná hmotnosť nemá so zrýchlením už vôbec nič spoločné. Problémom sú dlhé prevodové stupne - u tvojho motoru je to však vraj podľa recenzií presne naopak. Takže na prvý pohľad budeš mať zrejme podstatne živšie auto ale za cenu 3000 ot/min pri 130km/h na rozdiel od klasiky ostatných insignií kde je to okolo 2100ot/min. Môžem ti povedať, že rýchlikov na diaľniciach, ktorí priletia a sedia ti za nárazníkom keď je pred tebou kamion v ľavom pruhu je len veľmi málo ktorí potom stíhajú pri akcelerácii najmä ak je do kopca.
- CD300 vs CD400 - nie je o kvalite zvuku. Ten je úplne rovnaký a biedny, pretože A/ asi šuntové repro, B/ výškače len vpredu v stlpikoch.
Rozdiel je v možnosti mať ďalšiu výbavu - napr. portál pre mobilný telefon (mimochodom uplne k ničomu, pretože vytáčanie z portálu ak máš v služobnom telefone 800 kontaktov sa nedá použiť vôbec, bluetooth napr. s Nokiami funguje tak, že niektoré mená ignoruje, neukazuje napr. u E66 kto vola len číslo a pod.)
Ďalej CD400 prináša možnosť viacero nastavení auta samotného - nastavenie podvozku, centrál zamykania a pod.
CD400 má lepšie rádio v zopár funkciach, ktoré sa dajú oželieť, ako napr. 5x6 predvolieb, aktuálny zoznam všetkých rádií, dobré hľadanie v MP3 nahrávkach a pod.
CD300 naproti tomu ponúka dobrú odkladaciu poličku pod displejom
- najväčšou slabinou Insignie je vrzgavý interiér, ten je proste tak skonštruovaný, že množstvo plastových komponentov proste musí o seba trieť. To nie je chyba montáže ale konštrukcie
- druhou slabinou sú nepoužiteľné bočné zrkadlá po 50km jazdy v daždi - nevidíš v nich ani prd
- treťou slabinou slabo odhlučnený podovzok
- štvrtou chýbajúce tesnenie pod prednou kapotou, takže motor v zime je zaprasený ako v žiadnom inom aute
- piatou je, že je to jediné auto na trhu, ktoré vyzerá veľké zvonka ale opak je pravdou
- naopak oceníš na 100% bixenony (ak si ich objednal, ak nie tak to je najväčšia chyba tvojho života), extrémne dobré sedačky v športe (tu si trafil na 110%, nebudeš ľutovať), výborné 17" brzdy na športe (rozdiel v šport podvozku oproti ostatným).
Spoľahlivosť tu často diskutovaná, musím povedať (klop, klop, klop) že je nadpriemerná.
Nech sa ti dopbre vozí.