Škubání 1,9 cdti 110 kw

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
tomasb
Příspěvky: 3
Registrován: 05 črc 2012, 09:15

Škubání 1,9 cdti 110 kw

Příspěvek od tomasb »

Mam problém v rozmezí 1700 až 1900 otáček auto začne poškubávat, dělá to na všechny rychlosti, ale není to pravidelně párkrát to udělá a pak zase nic, škubne to tak 1-2 v intervalu jedné vteřiny a pak je zase klid. Měl jsem to napíchlí a nic to nehlásilo a ani to nehlásí žádnou chybu.
Reklama
 

Miro
Moderátor
Příspěvky: 1296
Registrován: 07 lis 2008, 23:55
Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw

Příspěvek od Miro »

vyčistit výřivé klapky?
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
3tp2
Příspěvky: 146
Registrován: 27 úno 2011, 06:46

Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw

Příspěvek od 3tp2 »

mě to dělá taky,těsně před nástupem turba a pouze na minimum plynu,jako by se nemohl rozhodnout jestli jít za plynem nebo brzdit motorem,výřivý klapky nemá,zkoušel jsem všechno možný i nemožný,diagnostiku,egr,váhu vzduchu dělá to pořád,naučil jsem se s tím jezdit ;) někde jsem četl že přehrát soft by mělo pomoct
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
tomasb
Příspěvky: 3
Registrován: 05 črc 2012, 09:15

Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw

Příspěvek od tomasb »

mam akorat strach s toho,aby mi to někde neskočilo do nouzáku někde v německu na dálnici. :shock:
3tp2
Příspěvky: 146
Registrován: 27 úno 2011, 06:46

Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw

Příspěvek od 3tp2 »

Joo u tohohle auta nevíš dne ani hodiny :lol: :lol: :lol:
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
tomasb
Příspěvky: 3
Registrován: 05 črc 2012, 09:15

Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw

Příspěvek od tomasb »

asi klasika u těhle 16ventilu jak se mi podařilo zjistit zasranej egr a klapky, od roku 2007 je začali něčim pokovovat, tam už ten problem s usazování karbonu prý nemají, a tak bude tuning uprava, at žije naše fosforová nafta :oops:
3tp2
Příspěvky: 146
Registrován: 27 úno 2011, 06:46

Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw

Příspěvek od 3tp2 »

Tuning uprava? Myslíš tím zaslepení Egr?? Já to zkoušel xkrát,nejdříve záslepkou bez děr,později s dírama a pak s většíma dírama a ještě většíma dírama,ale pokaždé mi to dříve či později hodilo chybu Egr
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
Uživatelský avatar
megabeda
Příspěvky: 269
Registrován: 28 kvě 2009, 09:58

Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw

Příspěvek od megabeda »

@tomasb jakou máš barvu konektorů na vstřikovačích? Žlutou nebo modrou?? Pokud mají žlutou (starší provedení) mohla by to být závada na konektoru 3 vstřikovače.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
Uživatelský avatar
martulik
Příspěvky: 151
Registrován: 22 kvě 2011, 20:14
Bydliště: Olomoucko

Re: Škubání 1,9 cdti 110 kw

Příspěvek od martulik »

Ahoj, mám podobný problém.

Při konstantní rychlosti cca 50 až 60 km/h a jízdě na rovině, mám zařazený 4 rychlostní stupeň a plynový pedál jen lehounce sešláplý pro udržení zmíněné konstantní rychlosti mi motor začne cukat. Přesně jak bylo popsáno výše, jako by nevěděl, zda jít za plynem, nebo brzdit.
Toto se mi oběvuje již delší dobu, ale jen zřídka kdy.
Chybu mi to doposud žádnou nevypsalo, až dnes.
Dnes při delší jízdě, to začalo dělat znovu. Po zastavení a pauze asi 3 hodiny mi na poprvé nešlo nastartovat a ukázalo se auto s klíčem. Na druhý pokus to již nastartovat šlo. Auto jede pod plynem zcela normálně a v celém spektru otáček.
Dojel jsem domů a načetl chybu P0002-52 (regulace tlaku v rozdělovacím potrubí,rozsah/výkon)
Nevíte co přesně je myšleno touto hláškou a kde hledat?

Děkuji za reakce.
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Odpovědět

Zpět na „Vectra C + Signum“