Svítí auto s klíčkem + bliká žhavení, Ve C, 1.9cdti, 88kW
Moderátor: Moderátoři
Svítí auto s klíčkem + bliká žhavení, Ve C, 1.9cdti, 88kW
Zdravím všechny a prosím o radu.
Nedávno jsem koupil Vectru C Caravan, 10/2007, 1.9cdti, 88kW. Minulý týden začala svítit kontrolka "autíčko s klíčem" a pak k tomu začala blikat kontrolka žhavení. Obě kontrolky svítí/blikají neustále. Auto jede normálně, spotřeba nezvýšená. Vyčetl jsem, že auto s klíčkem by mohla být voda v palivovém filtru - ten vyčistili - svítí dál. Blikání žhavení - probíhající čištění filtru pevných částic -> hodinu a půl po dálnici a kontrolka stále bliká. Na diagnostice pán říkal něco o teplotě výfukových plynů. Poradí prosím někdo?
Díky
M.Nekola
Nedávno jsem koupil Vectru C Caravan, 10/2007, 1.9cdti, 88kW. Minulý týden začala svítit kontrolka "autíčko s klíčem" a pak k tomu začala blikat kontrolka žhavení. Obě kontrolky svítí/blikají neustále. Auto jede normálně, spotřeba nezvýšená. Vyčetl jsem, že auto s klíčkem by mohla být voda v palivovém filtru - ten vyčistili - svítí dál. Blikání žhavení - probíhající čištění filtru pevných částic -> hodinu a půl po dálnici a kontrolka stále bliká. Na diagnostice pán říkal něco o teplotě výfukových plynů. Poradí prosím někdo?
Díky
M.Nekola
- Reklama
Re: Svítí auto s klíčkem + bliká žhavení, Ve C, 1.9cdti, 88k
Ahoj, pokud Ti bliká kontrolka hžavení jedná se o zanesený filtr pevných částic, kdy saturace přesáhla mezní hodnotu. Každopádně to chce diagnostikou vyčíst chybu. Otázkou zůstává proč se nespustí regenerace. Zřejmě není splněna jedna z podmínek pro její zahájení. Co třeba termostat? Je v pořádku? Ohřeješ motor na provozní teplotu?
Ze zkušenosti vím, pokud je saturace přes 90% a najedu na dálnici a jedu cca 1-2 minuty 120 km/h regenerace po této době bezpečně začne.
Ze zkušenosti vím, pokud je saturace přes 90% a najedu na dálnici a jedu cca 1-2 minuty 120 km/h regenerace po této době bezpečně začne.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
Re: Svítí auto s klíčkem + bliká žhavení, Ve C, 1.9cdti, 88k
Jestliže trvale svítí autí s klíčkem,tak je v paměti uložen chybový kod a to trvalý.Takže nejdřív musíš opravit system.Pokud jede jednotka v nouzovém režimu,žádnou regeneraci nepovolí.
Re: Svítí auto s klíčkem + bliká žhavení, Ve C, 1.9cdti, 88k
Víděl bych to na nějakou chybu spojenou s DPF (proto auto s klíčem) a tím pádem se nespustí regenerace,chce to diagnostikovat chybu,odstranit a pak pravděpodobně spustit statickou regeneraci přes diagnostiku. Jinak chybu "teplota výfukových plynů" jsem řešil taky,musel jsem měnit čidlo co je v DPF
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
Re: Svítí auto s klíčkem + bliká žhavení, Ve C, 1.9cdti, 88k
Zdravím a děkuji za všechny rady. Začnu asi kontrolou kabelu od čidla výfukových plynů - řešilo se to zde - téma - Chyba P1900.
Ještě jednou díky.
M.Nekola
Ještě jednou díky.
M.Nekola
Re: Svítí auto s klíčkem + bliká žhavení, Ve C, 1.9cdti, 88k
čau chlapi, jen že tady pročítám vlákno... taky se mi objevuje kontrolka autíčka s klíčkem...
kontrolka se mi vždy rozsvítí když žkavím před strtem a když nastartuji, kontrolka ještě nějakou chvilku (několik vteřin) svítí a pak zhasne... Za jízdy se již nerozsvítí.
Poraďte..
nevím zda se tím mám vzrušovat, či ne..
dle příručky je psáno, že pokud nezačne blikat, či se nerozsvítí při jízdě, tak to není problém..
Jinak výkon motoru je pořád stejný, spotřeba taky
Díky za rady
kontrolka se mi vždy rozsvítí když žkavím před strtem a když nastartuji, kontrolka ještě nějakou chvilku (několik vteřin) svítí a pak zhasne... Za jízdy se již nerozsvítí.
Poraďte..
nevím zda se tím mám vzrušovat, či ne..
dle příručky je psáno, že pokud nezačne blikat, či se nerozsvítí při jízdě, tak to není problém..
Jinak výkon motoru je pořád stejný, spotřeba taky
Díky za rady
Opel Vectra C Caravan 1,9CDTI, 110kW
Re: Svítí auto s klíčkem + bliká žhavení, Ve C, 1.9cdti, 88k
Dělá to vadná žhavicí svíčka,taky jsem to měl a přesně tak jak píšeš,vyměn nejlépe všechny
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
Re: Svítí auto s klíčkem + bliká žhavení, Ve C, 1.9cdti, 88k
Vyřešeno - překousaný kabel od čidla výfukových plynů. Regenerace filtru pak proběhla během 15ti km na dálnici.
Díky za rady!
M.Nekola
Díky za rady!
M.Nekola
Re: Svítí auto s klíčkem + bliká žhavení, Ve C, 1.9cdti, 88k
Měl jsem stejnou závadu "Svítí auto s klíčkem + bliká žhavení" Vectra C, 1.9CDTI 16V (Z19DTH) 110kW.
Utržený kabel od čidla v DPF. Po opravě zhasla kontrolka "auto s klíčem" a při následné jízdě proběhla regenerace DPF a přestala blikat kontrolka žhavení.
Děkuji za toto FORUM.
Utržený kabel od čidla v DPF. Po opravě zhasla kontrolka "auto s klíčem" a při následné jízdě proběhla regenerace DPF a přestala blikat kontrolka žhavení.
Děkuji za toto FORUM.
Opel Vectra C Caravan, 1.9 CDTI 16V (Z19DTH) - 110kW
OP-COM 8/2010 Firmware V01.44
OP-COM 8/2010 Firmware V01.44
Re: Svítí auto s klíčkem + bliká žhavení, Ve C, 1.9cdti, 88k
Nechce se mi zakládat nový téma tak napíšu sem ....
Už dvakrát za sebou se mi ted stalo toto: Filtr DPF má nasycení 90% a při jízdě do táhlého kopce otáčky tak 2500 se rozsvítí chyba,dle op-comu je to P1901 Particulate Filter Pressure Sensor High Differential Pressure koukám tedy za jízdy na live data a při tomto nasycení má auto na neutrál 3-4 kpa a při jízdě do kopce 30 kpa což po chvíli vyhodí chybu,tu vymažu a jedu dál opatrně aby nevyskočila chyba až dokud nemám saturaci 100% pak se normálně pustí regenerace a po doběhnutí na neutrál tlak 0 kpa a při 2500 otáčkách 5-6 kpa,pak je zase klid až do 90% saturace,zajímá mě proč se pouští regenerace tak pozdě,předtím se spouštěla kolem 90. Jediná změna na autě je že poslední dva měsíce tankuju výhradně na Shell A ještě v Op-Comu je v programování položka replace DPF pressure sensor - jak se to provádí? Hned po regeneraci a na neutrál?
Už dvakrát za sebou se mi ted stalo toto: Filtr DPF má nasycení 90% a při jízdě do táhlého kopce otáčky tak 2500 se rozsvítí chyba,dle op-comu je to P1901 Particulate Filter Pressure Sensor High Differential Pressure koukám tedy za jízdy na live data a při tomto nasycení má auto na neutrál 3-4 kpa a při jízdě do kopce 30 kpa což po chvíli vyhodí chybu,tu vymažu a jedu dál opatrně aby nevyskočila chyba až dokud nemám saturaci 100% pak se normálně pustí regenerace a po doběhnutí na neutrál tlak 0 kpa a při 2500 otáčkách 5-6 kpa,pak je zase klid až do 90% saturace,zajímá mě proč se pouští regenerace tak pozdě,předtím se spouštěla kolem 90. Jediná změna na autě je že poslední dva měsíce tankuju výhradně na Shell A ještě v Op-Comu je v programování položka replace DPF pressure sensor - jak se to provádí? Hned po regeneraci a na neutrál?
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí