Od plováku vedou jen 2 dráty a zbytek je řešen v přístrojovce.
Kdyby nefungoval plovák, nebo byl přerušenej drát, tak by neukazoval ani stav paliva
a kontrolka by ani nesvítila.
Tady bych hledal problém spíš v té přístrojovce
pokud ti ukazuje palivoměr a kontrolka svítí, tak bude problém v elektronice přístrojovky, s tím asi nejspíš nic neuděláš, případně můžež tu žárovku vytáhnout, a svítit ti to nebude ale ani když budeš na rezervě (i když v tvém případě je to asi jedno )
Starší přístrojovku seženeš do pětistovky a výměna ve VB je záležitost chvilky.
Jestli ale rozpoznáš kdy je třeba natankovat a nepotřebuješ k tomu kontrolku navíc,
přikláněl bych se k vytažení žárovky
no pokud by si chtěl, tak jednu přístrojovku na prodej mám
CZECH TRUCK TEAM
Myšlenka dne:
Muži prý mají podle žen mozek mezi nohama...
Tím pádem ženy mozek nemají, neboť tam mají díru.
Z toho plyne, že ženy jsou rozumné, jen když se jim tam ten mozek vloží...