Ahoj,
objevila se u mne zajímavá závada.
Loni v říjnu mi začalo pískat turbo, tak jsem ho nechal vyměnit.
Po asi měsíci jsem začal pozorovat, že se mi zcela náhodně občas zvedne spotřeba asi 2-3x.
Prostě jedu na tempomat 100km/h za svých 4,8l a pak najednou to vyskočí na 10-12l/100km a tak to zůstane. Na volnoběh asi 6l/100km, při zastavení 5l/h, dokud motor nevypnu a znovu nenastartuju. Pak je to zase chvíli ok. Když to vylítne a zastavím, cítím silně naftu.
Dělá to čím dále častěji.
Nevíte co to může být?
Co servis, to názor:
-prasklá hlava
-EGR ventil
-svíčky
-dokonce i špatné turbo (přestože je po výměně)
Budu moc rád za každou zkušenost a názor.
Díky moc!
LP
VC 110KW
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VC 110KW
No pokud silně cítíš naftu, tak by bylo dobré se podívat na motor jestli někde neteče.... třeba u přepadů vstřiků.
Re: VC 110KW
Nech zkontrolovat DPF, pravděpodobně už bude ucpaný příliš, aby se bez větších problémů sám vypálil...
Re: VC 110KW
Ta zvýšená spotřeba je vždy po dobu regenerace DPF aby se vypálil.Je potřeba regeneraci nechat dokončit,nevypínat motor.Jinak potom nechatudělat regeneraci staticky diagnostikou.Předejde se tím spoustě problémů.
Re: VC 110KW
Někdy si někteří majitelé nepřečtou pořádně manuál a ani netuší, co v autě mají či nemají a jak se o to starat, ale to není specifikem jen tohoto fóra...
W124 E320 R6 Coupé 1994