Alternator a voda

1991-1998

Moderátor: Moderátoři

Miro
Moderátor
Příspěvky: 1296
Registrován: 07 lis 2008, 23:55
Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternator a voda

Příspěvek od Miro »

tak to svojí vectru taky odvez na vrakáč :lol: :lol:
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Reklama
 

vectra11
Příspěvky: 138
Registrován: 27 úno 2013, 21:13
Bydliště: Severní Morava

Re: Alternator a voda

Příspěvek od vectra11 »

No někdy by si zasloužila,ale samozřejmě jsem to myslel tak,že má zkusit koupit starý alt. pokud mu někdo nabídne rozumnou cenu.
Vectra B,Z18XE,LPG,Diagnostika OP-COM+LPG Stag4
sto171
Příspěvky: 38
Registrován: 23 bře 2012, 13:59

Re: Alternator a voda

Příspěvek od sto171 »

Tak mam dalsi dotazy:) Altik vymenen. mel sjem tam Bosch, ted tam mam ...., ne Hitachi,a le ..., sakra, nevim nazev ted. Problem nasledujici. Y konektoru na Boschi sly dva kabely. Ted na ten novy jde jen jeden, druhy je cvaknuty. Udajne na tom aute z ktereho je, nebyl priveden. Ja se domnivam,z e to je na otackomer. Otackomer mi samozrejme nejde, na baterce namerim cca 14.5V (neni to uz moc) a dobijeni nesviti jasne, ale lehce cervene. Mate nekdo zkusenost? BTW: Bez otackomeru bych se i obesel, ale nerad bcyh nekde shorel, ci neco odpalil apod. Je to velky probelm? A je ten cvakly kablik (mimochodem, namereno neco kolem 4.5V) na ten otackomer? je to jen moje domnenka, ze by to mohlo byt, ale nevim .... Diky za tipy a rady
Opel Astra F hatchback 5dv, r.v 1996, TD 1700, 55kW
Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 633
Registrován: 23 črc 2011, 16:18
Bydliště: Mikulov -Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternator a voda

Příspěvek od ernst »

pravděpodobně máš alternátor LG nebo Valeo..

Každý alternátor má 3 vývody minimálně!

1. je Kostra (99% je ukostřeno přes obal na motor)
2. je (+) to je ten silný(převážně) červený vodič
3. je buzení, ten je potřeba pro "nastartování" funkce alternátoru

další vodič muže být například ke snímání otáček


Pokud ti alternátor dobíjí opravdu 14.5V a ne Více, zkontroluj ukostření karoserie od akumulátoru..
a samotný drátek do budícího vinutí.. (ten tenší)
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
sto171
Příspěvky: 38
Registrován: 23 bře 2012, 13:59

Re: Alternator a voda

Příspěvek od sto171 »

1. Ukostreni je primo z napinaku remenu
2. Je tam nejaky tusim cerveny kabel ktery pak vede ...., myslim ze nekde z motoru
3. Je asi ten startovaci bych rekl, tzn, pres konektor ...

Prave rpes ten konektor je pak jeste jeden dratek, ktery byl napojen zhruba uprostred toho altiku (svorkami) a tedy si myslim,z e to byl ten snimac otacek, jelikoz to bylo uprostred, jako by na rotoru ....

Avsak nevim, jestli kdyz to nemam zaple a tedy otackomer nefunguje, jestli mi to nemuze prebijet. Nejdive to davalo 13.9 na volnobeh, kdyz jsem pak ujel vice jak 5km a zkusil jeste pred barakem, kolik dava, bylo tam 14.45 (myslim, ze i se svetly) a tak nevim, ci to muze byt:/

A altik co mam teda vymeneney, tak proste neni a nevypada naprosto stejne (neni to Bosch,a le mozna origos) ale je urcite z Opel Astra F Combi, 1.7TD nemecky motor.
Opel Astra F hatchback 5dv, r.v 1996, TD 1700, 55kW
sto171
Příspěvky: 38
Registrován: 23 bře 2012, 13:59

Re: Alternator a voda

Příspěvek od sto171 »

DELCO REMI je ten muj altik ....
Opel Astra F hatchback 5dv, r.v 1996, TD 1700, 55kW
sto171
Příspěvky: 38
Registrován: 23 bře 2012, 13:59

Re: Alternator a voda

Příspěvek od sto171 »

Tak sjem zjistil, ten altik (Delco remi) asi neni primo ten vhodny na me auto a nemuzu asi na nej napojit otackomer. Cili mam drat do vzduchu .... (musim nejspise zaizolovat,a le budu frcet bez otackomeru). Kontrolka dobijeni lehce blika, slabounce, ale neni proste zhasla. To nevim, jestli to jen lehce nedobiji (to by byla asi ta lepsi varianta) a nebo spise prebiji (to je asi ta horsi pokud se nepletu). Nameril jsem i 14.7V a nevim co by to udelalo po 100km jizdy, abych tam nemel pres 15V. Proste, pokazde co to zkusim zmerit, tak namerim vic:) Vcera to zaclo na 13.9V a dnes uz pres 14.5V. Nevite, jaka je vhodna hranice? Mam kontrolku ignorovat? S tim autem hodlam najet uz jen max 5000km, mozna spise mene, jak to tak vidim .... Vydrzi to? nebo neco spalim, znicim apod? nebo mate nejaky tip jeste, jak to opravdu premerit spolehlive, tzn, kdy (zda pred jizdou po nastartovani, zda po jizde, zda se zapnutymi svetly,topenim, vyhrivanim okna atd?). Dikes
Opel Astra F hatchback 5dv, r.v 1996, TD 1700, 55kW
P.S.
Příspěvky: 468
Registrován: 28 říj 2009, 20:33
Bydliště: Karlovarsko

Re: Alternator a voda

Příspěvek od P.S. »

ty altíky delco remy nejsou moc dobrý dost se kazí měř napětí na baterii při cca 2-3 tisíce otáček pokud to pude nad 15V tak ho vyměn
mě tahle značka altíku při přebíjení odpálila ŘJ motoru :(
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
sto171
Příspěvky: 38
Registrován: 23 bře 2012, 13:59

Re: Alternator a voda

Příspěvek od sto171 »

Zas nic pozitivniho:/ Budu to ted vice hlidat a proemrovat. Snad to drive neodpalim teda:( Do 15V tedy beru,z e to je snesitelne. asi kdyztak zapnu vyhrivani zadniho skla:) jestli to teda neco takoveho muze vubec pomoci ...
Opel Astra F hatchback 5dv, r.v 1996, TD 1700, 55kW
sto171
Příspěvky: 38
Registrován: 23 bře 2012, 13:59

Re: Alternator a voda

Příspěvek od sto171 »

Jak je mozne, ze mi sviti kontrolka dobijeni, ale uplne slabe??? Muze to byt tim,z e proste ty V co dodava altik nejsou uplne OK a nebo je jen neco spatne (kostra apod)? Kdyz nastartuji, tak kontrola dobijeni sviti vice (ne vsak uplne plno), pak pri jizde to opravdu dost seslabne, ale malilinko jde vdiet, ze sviti vuci ostatnim kontrolkam ... Nevite nekdo poradit jeste k tomuto problemu?
Opel Astra F hatchback 5dv, r.v 1996, TD 1700, 55kW
Odpovědět

Zpět na „Astra F“