Rozvody 2.0 16v

1994-

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
fedrin
Příspěvky: 52
Registrován: 23 zář 2009, 14:01

Rozvody 2.0 16v

Příspěvek od fedrin »

Zdravím vespolek

Zdá se, že mi dnes ráno bouchnul rozvoďák a mám zásadní dotaz. Může se 2.0 16v potkat? Jestli jo tak to obratem vezu do šrotu a jestli ne tak tam zkusím nahodit novej řemen a uvidíme. Díky předem za odpovědi.
Reklama
 

Miro
Moderátor
Příspěvky: 1296
Registrován: 07 lis 2008, 23:55
Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody 2.0 16v

Příspěvek od Miro »

muže se potkat všechno ;) teď je potřeba zjistit kolik toho umřelo ;)
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: Rozvody 2.0 16v

Příspěvek od denny »

Ani tam řemen nedávej-zbytečná investice.Motor je potkanej.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Rozvody 2.0 16v

Příspěvek od Colommbo »

Nepotkat se "umí" jen osmiventil 2.0 85kW... :(
W124 E320 R6 Coupé 1994
fedrin
Příspěvky: 52
Registrován: 23 zář 2009, 14:01

Re: Rozvody 2.0 16v

Příspěvek od fedrin »

Zdravím
Tak musím slavnostně prohlásit, že se mi podařilo vzkřísit mýho oplíčka. Byly vohnutý jenom 4 ventily na druhým válci, takže žádný velký drama. všechno ostatní přežilo. Vrazil sem do toho se všema těsněníma a novým rozvoďákem asi 3500Kč. Bylo to sice všechno tak nějak na koleně, ale zdá se že se to relativně povedlo. Jenom to ze začátku dost čoudilo a divně smrdělo. Pak tam něco trochu klepe ale po pár minutách to přestane nebo se to aspoň ztiší, asi nějakej hydroštel. Je to čoudění normální? Vyměnil sem i těsnění pod výfukovým potrubím a byť sem neměl momentní klíč tak myslím, že je to utažený všechno dostatečně i šrouby hlavy, tak by to čoudit nemělo. Ani se mi nezdá, že by to byl výfukovej smrad, spíš jako nějakej plast nebo něco takovýho. Je možný že by se nějak škvířilo to těsnění? Dík

F
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Rozvody 2.0 16v

Příspěvek od Colommbo »

Mno, šroubovat a hlavně dotahovat hlavu bez momentového klíče je jednak prasárna a druhak docela dost velký riziko... :?
W124 E320 R6 Coupé 1994
fedrin
Příspěvky: 52
Registrován: 23 zář 2009, 14:01

Re: Rozvody 2.0 16v

Příspěvek od fedrin »

Mno, ale vrážet majlant do auta, který stejnako půjde za tři čtvrtě roku do šrotu je taky kravina. Ten momenťák sem si původně chtěl půjčit, ale nakonec mi to nějak krachlo a řekněme si na rovinu kupovat si momenťák jako mechanik amatér, když ho už možná nikdy nepoužiju je úplná blbost. Kroutil sem ty šrouby postupně po spirále po krátkejch otáčkách a ve finále prodlouženou ráčnou na maximum. šrouby to vydržely a těsnění zatím nevylítlo, tak uvidíme, když se to posere, pošlu to do šrotu o něco dřív.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Rozvody 2.0 16v

Příspěvek od Colommbo »

Jasně, rozumím, taky bych si kvůli tomu momenťák nekupoval, ale opravdu aspoň půjčil, abych dodržel předepsaný moment a postup, při kterém se řízeně deformují hlavové šrouby a těsnění a pak to správně drží (proto se taky šrouby po demontáži nesmějí používat znovu)... Ale jak píšeš, buď to vydrží nebo nee... :oops:
W124 E320 R6 Coupé 1994
Odpovědět

Zpět na „Omega“