Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Moderátor: Moderátoři
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
OP-Com to neumí, musíš naprogramovat přes Tech2.
Potřebuješ tuším tento konektor.
Potřebuješ tuším tento konektor.
- Přílohy
-
- pin-mini-iso-konektor-samice.jpg (5.88 KiB) Zobrazeno 4229 x
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
- Reklama
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Jo,to je von!
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
No to mam radost, to bude asi palka co? Jeste se zeptam, ale nechci byt otravnej... Jak pripojim GSM komunikator?...ze bych pres vytoceni cisla topeni zapnul? Jde asi o to pripojit nekam rele z komunikatoru ale kam? A jeste nerozumim tomu jake cerpadlo koupit? Kdyz se divam na cerpadla jsou ruzna ale vetsinou je u nich udan i typ auta, treba audi, VW, atd. Na opel jsem nenasel. Myslis, ze je to jedno nebo je v tom nejaky zasadni rozdil? Jinak jeste jednou dekuju za odpovedi moc si mi pomohl.
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Já mam tohle: http://www.adusservis.cz/d4w-s-sc/vodni ... 217250000/ akorát mam konektor z boku a je na něm kromě loga výrobce Pierburg i logo VW a Audi viz moje fotka dílů na začátku tohohle vlákna,takže klidně tohle může bejt.
Místo dálkovýho ovládání může bejt i gsm modul.Pak je třeba připojit kabel s 12V na pravej konektor od ovládacího modulu klimatizace na pin 22 nebo 23.Teď si nejsem úplně jistej,musel bych se podívat.Při přivedení 12V na ten pin se spustí ventilátor topení.Ale i dálkový ovládání ať už klasický nebo gsm se musí taky naprogramovat techem.
Místo dálkovýho ovládání může bejt i gsm modul.Pak je třeba připojit kabel s 12V na pravej konektor od ovládacího modulu klimatizace na pin 22 nebo 23.Teď si nejsem úplně jistej,musel bych se podívat.Při přivedení 12V na ten pin se spustí ventilátor topení.Ale i dálkový ovládání ať už klasický nebo gsm se musí taky naprogramovat techem.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Aha takze cerpadlo je celkem jedno jen aby asi melo dostatecny prutok. GSM asi zatim vynecham:-)...Da se to topeni nejak vyzkouset na stolici nez to vsechno namontuju? Asi ne co?
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
U mě to vypadá takto:
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Ale jo, dá se to vyzkoušet. Já to zkoušel takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=jEkdKZt5 ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=jEkdKZt5 ... e=youtu.be
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Tie agregaty D5WS/Z su univerzalne alebo ich ma kazdna znacka prisposobene? Po internete vidim rozne ponuky vacsinou pre VW, Mercedes atd... konkretne pre opel je ich ale tazko zohnat preto ma zaujima ci sa nahodou nejedna o jedno a to iste a staci to potom naprogramovat s tech2
Vectra Caravan 2008 Z19DTH AT
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Super zkušební stolice . Ja se na to predelani chystam celej rok, ale porad neco melo prednost. Tad, když se zima blíží, tak to zase začíná být aktuální. Čerpadlo pravděpodobně koupim asi tohle http://www.ebay.de/itm/Eberspacher-Weba ... 2137064%26 . Pak holt budu muset jeste zajet do Opla to nechat preprogramovat. Myslim, že ten mezikus shanět nebudu. Pruchod pro kabel musi jit i jenom vypilovat prece ne? A pruchodku v garaži jistě nějakou najdu.
Bohužel, teď dostali přednost kotouče, takže na topeni jaksi zase nezbývá . Snad to stihnu, než uhodí mrazy.
Bohužel, teď dostali přednost kotouče, takže na topeni jaksi zase nezbývá . Snad to stihnu, než uhodí mrazy.
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Ano je to stejný typ D5WS/Z - je to prostě standartní topení od Eberspächeru s tím že některé automobilky mají na míru šitou řídící jednotku. Tak je to i u Opela.vectrista píše:Tie agregaty D5WS/Z su univerzalne alebo ich ma kazdna znacka prisposobene? Po internete vidim rozne ponuky vacsinou pre VW, Mercedes atd... konkretne pre opel je ich ale tazko zohnat preto ma zaujima ci sa nahodou nejedna o jedno a to iste a staci to potom naprogramovat s tech2
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ