Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
fedas
Příspěvky: 18
Registrován: 05 lis 2012, 20:23

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Příspěvek od fedas »

Ahoj,
měl bych dotaz k chování topení ovládaného přivedením napětí na již dříve popisovaný konektor v klimě. Chtěl bych využít výstupu alarmu ovládaného z webu nebo z telefonu na obr.
A teď dotaz. V případě přihřívače, pokud jsou splněny podmínky pro zapnutí, tak ten po chvíli jízdy najede. Problem je, že rozvažím děti, takže za pár minut motor chípnu a pak zase startuju. Tyhle opakované starty určitě nedělají dobře právě tomu topení, které chvíli nabíhá a ještě než se pořádně rozběhne, tak ho zase utnu.
Tak jsem se chtěl zeptat, pokud zapnu topení popisovaným vstupem na např. 30 min, a v průběhu této doby chcípnu motor, jestli se topení taky hned vypne nebo bude hřát po celou nastavenou dobu. Samozřejmě pokud již nedosáhne teplota motoru hranice pro vypnutí.

Díky
Přílohy
ovladani WEB.jpg
ovladani Android.jpg
Reklama
 

Uživatelský avatar
lubaan
Příspěvky: 258
Registrován: 10 črc 2009, 17:52
Bydliště: okres Klatovy

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Příspěvek od lubaan »

S tim ovládáním z webu nebo z telefonu to bude normálně fungovat. Podmínka je přivést 12V na ten pin v klimě a musí současně bejt v klimě naprogramovaný dálkový ovládání topení, jinak při přivedení 12V na ten pól poběží jen větrák. Čim se těch 12V přivede je jedno, může to bejt DO Eberspächer nebo Webasto, GSM modul nebo ten tvuj alarm, fantazii se meze nekladou ;)

S přihřívačem, to je problém. Při pojížďkách se neustále startuje a zastavuje, bez ohledu, jestli se spustil sám při běhu motoru nebo třeba už topení běželo před nastartováním. Jak nastartuješ motor, tak si to už auto řídí samo a je jedno, jaká doba byla nastavená na DO.

Častý starty topení při pojížďkách se projeví na životnosti topení, hlavně na jeho řídící jednotce. Sám jsem jí před tejdnem opravoval. Tady pomůže jen jedna věc: MKJ od PepaSe, která dokáže přihřívač vypnout bez omezení funkce nezávislýho topení, taky ho plánuju koupit.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
bodlok
Příspěvky: 29
Registrován: 24 zář 2013, 17:44

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Příspěvek od bodlok »

Chapu dobre, ze ta jehla do nadrze je dlouha 170mm?...na obrazku na prvni strance vidim u palivoveho cerpadla lezet nejakou malou jehlu? nebo musi byt dve? mini jehla a pak normalni co se strihne na delku 170mm? A ty dve se pak propoji hadickou mezi víkama nadrze?
Uživatelský avatar
lubaan
Příspěvky: 258
Registrován: 10 črc 2009, 17:52
Bydliště: okres Klatovy

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Příspěvek od lubaan »

Záleží jaký víčko na nádrži máš.Dává se vždycky krátká jehla: Jehla mini

Na víko se dvěma vývodama se pak dá jehla, 2ks černý hadice 3,5 x 3 x 50mm (1ks jako spojka a 1ks šikmo seříznutej jako ukončení) a mezi ty dva černý kusy se dá 1ks modrý hadičky 4 x 1 x 170mm.

Na víko se třema vývodama se pak dá jehla, 1ks černý hadice 3,5 x 3 x 50mm jako spojka a 1ks modrý hadičky 4 x 1 x 280mm (na spodním konci šikmo seříznutá). Ta modrá hadička se pak strčí do odpovídající díry v plováku.

Modrá hadička
Černá spojovací hadice
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
bodlok
Příspěvky: 29
Registrován: 24 zář 2013, 17:44

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Příspěvek od bodlok »

Dekuju za odpoved. Nahodou se neda podle auta zjistit co tam mam? Je to Vectra c Caravan 2006 1.9CDTi 74kw.
Uživatelský avatar
lubaan
Příspěvky: 258
Registrován: 10 črc 2009, 17:52
Bydliště: okres Klatovy

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Příspěvek od lubaan »

Je to jedno, co tam máš. Sežeň si metr modrý hadičky (míň ti asi stejně nikdo neprodá), dva 5cm kousky černý palivový hadice a čtyři odpovídající spony a mini jehlu. Pak budeš mít všechno, co potřebuješ, ať už tam máš vývody dva nebo tři. Až to zjistíš ,co tam je, tak použiješ buď variantu 1 nebo 2 a to nejhorší, co může stát, je to, že ti zbyde jeden 5cm kus černý palivový hadice a dvě spony. OK?
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
bodlok
Příspěvky: 29
Registrován: 24 zář 2013, 17:44

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Příspěvek od bodlok »

Jooo super, to je presne co jsem chtel vedet:-)....tohle koupim, topeni cele namontuji sam a asi privod paliva necham u nekoho namontovat. Nejsem uplny pako, hodne veci si delam sam, ale nechce se mi vrtat do nadrze kdyz tomu nerozumim a nikdy sem to nevidel. A taky je lepsi, kdyz to bude na zvedaku a ze spodu se lip clovek dostane tak to bude brnkacka. Ja koupil to topeni a mam k nemu i kabel co vede k palivovemu cerpadlu. Na jednom konci je plochy konektor tusim ze 5 nebo 6 pinu z toho zapojene myslim 4 a na druhem konci je vetsi takovy ovalny a je tam pinu snad 8 nebo vic ted se na to nepujdu koukat. No a z tohoto kabeloveho svazku je adnoz dva vodice s konektorem na palivove cerpadlo. Tento kabel zrejme vymenim za ten stavajici, ze? Podle obrazku by ten plochy konektor mel jit do nadrze a ten druhy asi bude nekde pod autem, ze? Cely ten kabel je dlouhy asi metr. Mozna bych ho vyfotul a hodil sem, ale ty urcite budes vedet o cem mluvim. Jinak musim jeste jednou podekovat za tve i ostatnich tu na foru odpovedi. Jednou jsem resil na jinem foru ze mi nesvitili zpatecky a co mi tam radili a jakym zpusobem, ze jsem byl akorat otravenej a fakt nasranej. Tady je aspon videt, ze kdyz nekdo potrebuje poradit tak se tu snazi vyjit vstric.
bodlok
Příspěvky: 29
Registrován: 24 zář 2013, 17:44

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Příspěvek od bodlok »

Ahoj, potrebuji radu...:-(....topeni jsem namontoval, palivo z nadrze napojil do agregatu. nasel jsem konektor vzadu u nadrze kde maji byt i dva draty pro palivove cerpadlo, ale nejsou tam nicmene jsem palivive cerpadlo napojil na zeleny vodic ktery je u konektoru ktery vede do agregatu. Tak a ted problem. Kdyz mam zapojene jen vodni cerpadlo tak se rozbehne asi na 1 vterinu a pak uz se nic nedeje. Pokud zapojim i palivove cerpadlo tak vodni cerpadlo se rozbehne na asi 5 vterin pak je asi dve vteriny pauza a pak zase na 5 vterin. Po te uz se nic nedeje. Palivove cerpadlo se vubec nerozbehne. Zkousel jsem ho napojit primo na baterku a funguje. Muze byt problem v tom, ze je venku teplo?....ale nezavisle topeni se da pustit kdykoli, ne?...Prosim o radi co bych mel zkusit nebo tak..Diky....
Uživatelský avatar
martulik
Příspěvky: 151
Registrován: 22 kvě 2011, 20:14
Bydliště: Olomoucko

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Příspěvek od martulik »

Topení se spouští až od 8 stupňů a méně.
Můžeš to na zkoušku obejít tím, že ochladíš čidlo venkovní teploty. Třeba ledem z mrazáku.
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
bodlok
Příspěvky: 29
Registrován: 24 zář 2013, 17:44

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Příspěvek od bodlok »

Uf tak to se mi zatim celkem ulevilo.....jen jeste prosim o radu kde najdu to cidlo?...
Odpovědět

Zpět na „VECTRA C – Interiér a exteriér“