PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v
Moderátor: Moderátoři
Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v
Jsem z Prahy a dělali mi to v servisu v Běchovicích na doporučení kamaráda, má už asi 4 opla a jezdí jen tam... p. Vlček 603232974 S diagnostikou nevím, ale moje VeCe je taky z německa a rozvody měla původní.. Nebýt autorizovaného servisu v ČR tak je mám možná do teď, ale nyní mám alespoň klid.
Vectra GTS 2.2 16v 108kW 2003
ex: Seat Toledo 1.8i 66kW 1996
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw 1991 dříč a držák
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw LPG 1990
ex: Seat Toledo 1.8i 66kW 1996
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw 1991 dříč a držák
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw LPG 1990
- Reklama
Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v
Díky za info, po novém roce nechám rozvody vyměnit.
Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v
Chlapi kolik Vám tento motor zbaští oleje?
Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v
průměr cca 1l/4000km ... při dálničním tempu (třeba cesta k móři), je schopný zbaštit i ten udávaný 1l/1000km
Opel Signum 2.2 Direct , 114 kW , r.v. 2004 - prodáno
Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v
Asi tak jak píšeš, 1l/4000, k udávanému 1l/1000 se dostal jen původní (předchozí) majitel, ale zase auto jezdilo jen trasu Praha-Mnichov...cejkin píše:průměr cca 1l/4000km ... při dálničním tempu (třeba cesta k móři), je schopný zbaštit i ten udávaný 1l/1000km
Vectra GTS 2.2 16v 108kW 2003
ex: Seat Toledo 1.8i 66kW 1996
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw 1991 dříč a držák
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw LPG 1990
ex: Seat Toledo 1.8i 66kW 1996
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw 1991 dříč a držák
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw LPG 1990
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 04 zář 2012, 20:26
- Bydliště: skoro Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v
Takže rozvod si sám doma neudělám?
Mám už zkušenost s vectrou b 1.8 16V ale s céčkem o obsahu 2.2 18kw ještě ne.
Mám knihu, ale ta je jen pro vectru b.
Pro VC jsem knihu jak na to nesehnal.Sehnal jsem jen v ruštině a to fakt nedám.
Mám už zkušenost s vectrou b 1.8 16V ale s céčkem o obsahu 2.2 18kw ještě ne.
Mám knihu, ale ta je jen pro vectru b.
Pro VC jsem knihu jak na to nesehnal.Sehnal jsem jen v ruštině a to fakt nedám.
Darwi
Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v
Knihu náš zde:
http://www.kopp.cz/www/cz/695-vyrobek-o ... a-to-c-109
Na 2,2 si pořiď veškeré prvky na řetězy a můžeš se do toho pustit.Jen zapomeň na to,že by to šlo tak sqěle jako řemenový rozvod.
http://www.kopp.cz/www/cz/695-vyrobek-o ... a-to-c-109
Na 2,2 si pořiď veškeré prvky na řetězy a můžeš se do toho pustit.Jen zapomeň na to,že by to šlo tak sqěle jako řemenový rozvod.
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07 lis 2014, 08:36
Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v
Zdravím páni
Moje problémy sú podobné ako mal klubák Zilon PV, dusenie motora, strata výkonu, blikanie dobíjania a zadochnutie motora. Pri prudšej snahe akcelerovať mi medzi preraďovaním a vypustení spojkového pedálu akoby trhlo celým motorom. Mne osobne tieto problémy prídu skôr na výmenu zapalovacej cievky, sviečok, čistenie škrtiacej klapky respektíve to trhnutie napríklad na nejaký silenblok na motore alebo prevodovke. Myslíte že by to bude rozvod, nerád by som menil dačo čo potrebné meniť nieje a problém by pretrvával aj nadalej. Viem že tie rozvody boli problémové a cez napínak reťaze unikal olej, lenže mne olej posledných 9000km vôbec nežere... Za vaše rady vopred ďakujem
Signum 2,2 direct 2003 (114kw)
Moje problémy sú podobné ako mal klubák Zilon PV, dusenie motora, strata výkonu, blikanie dobíjania a zadochnutie motora. Pri prudšej snahe akcelerovať mi medzi preraďovaním a vypustení spojkového pedálu akoby trhlo celým motorom. Mne osobne tieto problémy prídu skôr na výmenu zapalovacej cievky, sviečok, čistenie škrtiacej klapky respektíve to trhnutie napríklad na nejaký silenblok na motore alebo prevodovke. Myslíte že by to bude rozvod, nerád by som menil dačo čo potrebné meniť nieje a problém by pretrvával aj nadalej. Viem že tie rozvody boli problémové a cez napínak reťaze unikal olej, lenže mne olej posledných 9000km vôbec nežere... Za vaše rady vopred ďakujem
Signum 2,2 direct 2003 (114kw)
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 04 zář 2012, 20:26
- Bydliště: skoro Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v
To máš snadné.Prostě schoď víko ventilů a uvidíš jestli to je přezkočené.
Je to to nejrychlejší, nejméně namáhavé a nejlevnější co můžeš udělat klidně i ty sám
Je to to nejrychlejší, nejméně namáhavé a nejlevnější co můžeš udělat klidně i ty sám
Darwi
Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v
Zdravím všechny. Zkusím oživit toto téma - mám již 2 roky Zafiru z roku 2004 s motorem Z22SE a po pročtení tohoto tématu se začínám bát.
Auto je z DE, při dovozu v roce 2013 mělo najeto 99 tkm, nyní ca 117 tkm.
Auto v DE do 2007 servisováno ve značkovém, potom pokračují záznamy v servisce ale už ne ze značky. V databázi Opelu není žádná servisní hostorie, pouze podle VIN jsme našli konfiguraci.
Problém zatím žádný (kromě spotřeby, je to A/T a po městě mi to vychází kolem 12,5 skoro přesně jak píšou v TP) Pojížďky cuk sem a cuk tam se studeným autem dávám s jistotou za 15/100
Zeptáme se - v motoru jsou údajně 2 rozvodové sady, pro ventilový rozvod a pro rozvod k vyvažovacím hřídelím. Předpokládám, že popisovaný problém se týká jen rozvodu ventilů a na rozvod vyvažovacích hřídelů není potřeba sahat.
Díky předem za info. Jirka
Auto je z DE, při dovozu v roce 2013 mělo najeto 99 tkm, nyní ca 117 tkm.
Auto v DE do 2007 servisováno ve značkovém, potom pokračují záznamy v servisce ale už ne ze značky. V databázi Opelu není žádná servisní hostorie, pouze podle VIN jsme našli konfiguraci.
Problém zatím žádný (kromě spotřeby, je to A/T a po městě mi to vychází kolem 12,5 skoro přesně jak píšou v TP) Pojížďky cuk sem a cuk tam se studeným autem dávám s jistotou za 15/100
Zeptáme se - v motoru jsou údajně 2 rozvodové sady, pro ventilový rozvod a pro rozvod k vyvažovacím hřídelím. Předpokládám, že popisovaný problém se týká jen rozvodu ventilů a na rozvod vyvažovacích hřídelů není potřeba sahat.
Díky předem za info. Jirka