Ahoj, nemáte někdo plánek na rozvody, na astru F Opel motor !!ne isuzu!! 1.7 td 8v
Děkuju Petr
Rozvody F 1,7 td
Moderátor: Moderátoři
Rozvody F 1,7 td
VB 1.6 16v 1998 74kW X16XEL
- Reklama
Re: Rozvody F 1,7 td
Máme ,ale potřebuješ na to sadu s dotykovým budíkem.Vačka se tam časuje na druhém palci 1.válce 10mm od středu 0,52-0,55mm..
Asi nejlevněji je sada od AH profi.Je to pro Opel i Isuzu
http://www.ahprofi.cz/autotechnika/caso ... zu-1-7.htm
postup:
Před odpojením kabelu akumulátoru, zkontrolujte bezpečnostní kód audio systému
Před demontáží rozvodového řemenu vždy zkontrolujte nastavovací značky
Zvětšit
Demontáž
Odpojte akumulátor
Demontujte vzduchový filtr a vzduchovou sací hadici
Demontujte horní kryt rozvodového řemenu
Demontujte pomocný hnací řemen
Vozidla s klimatizací vzduchu:
Demontujte hnací řemen klimatizace vzduchu
Všechna vozidla:
Vymontujte pravé přední kolo
Demontujte obložení podběhu kola
Demontujte řemenici klikového hřídele
Poznámka: K přidržení použijte klíč
Demontujte spodní kryt rozvodového řemenu
Odpojte hadici odvětrávání skříně klikového hřídele od krytu ventilu
Demontujte kryt ventilu
Otáčet motorem ve směru hodinových ručiček až je válec 1 - 90° před horní úvratí
Zvětšit
Poznámka: Vačky válce 1 by měly mířit přímo nahoru
Zvětšit
Uvolněte ozubené kolo vstřikovacího čerpadla a přesvědčete se zda se může volně otáčet
Povolte šroub řemenice napínače
Otáčejte řemenicí napínače ve směru hodinových ručiček, až je ukazatel v zobrazené poloze
Zvětšit
Demontujte rozvodový řemen
Povolte trochu šrouby ozubeného kola vačkového hřídele a přesvědčete se zda se může volně otáčet
Poznámka: K přidržení použijte klíč
Poznámka: Použijte nový šroub
Instalace
Namontujte číselníkový úchylkoměr
MKM-571-B, KM-661-1
Zvětšit
Poznámka: Měřicí pásek umístěný na kroužku základny vačky pro válec 1
Nastavte číselníkový úchylkoměr na nulu
Posuňte číselníkový úchylkoměr doleva
Zvětšit
Namontujte speciální nástroj
KM-661-2
Otáčejte vačkový hřídel ve směru hodinových ručiček
Zvětšit
Dokud měřidlo ukazuje
0.80 mm
Otáčejte zpět vačkovým hřídelem pomocí šroubu nastavení
A
Dokud měřidlo ukazuje
0.60 - 0.64
Seřiďte nastavovací značky vstřikovacího čerpadla
Otáčejte klikovým hřídelem ve směru hodinových ručiček těsně před HÚ pro válec1
Namontujte polohovací nástroj pro HÚ klikového hřídele zespodu motoru na setrvačník
KM-951
Otáčejte klikovým hřídelem, dokud aretační kolíky nedosednou
Zvětšit
Zkontrolujte nastavovací značky klikového hřídele
Zvětšit
Namontujte rozvodový řemen
Předepněte rozvodový řemen
Otáčejte napínáčem proti směru hodinových ručiček, až je ukazatel v zobrazené poloze
Dotáhněte napínač řemenu
Utáhněte ozubené kolo vačkového hřídele
75 Nm + 65°
Dotáhněte ozubené kolo vstřikovacího čerpadla
25 Nm
Demontujte speciální nástroje
KM-951,MKM-571-B, KM-6011, KM661-1
Vymontujte klíč
Motor rukou o 2 otáčky pootočte
Vyrovnejte nastavovací značky vačkového hřídele
Povolte šroub řemenice napínače
K vyrovnání obou značek otočte napínačem ve směru hodinových ručiček
Otáčejte řemenicí napínače ve směru hodinových ručiček, dokud se ukazatel nevyrovná s A pro nový řemen a s B pro použitý řemen
x= ± 4 mm
Dotáhněte napínač řemenu
25 Nm
Motor rukou o 2 otáčky pootočte
Přezkoušte znovu nastavovací značky
Znovu namontujte aretační kolíky
KM-951, KM-6011
Namontujte číselníkový úchylkoměr
Zvětšit
Zkontrolujte údaje měrky
0.55 ± 0.03 mm
Pokud je počitadlo mimo stanovený rozsah
Znovu začněte s montáží
Znovu namontujte kryt ventilu
10 Nm
Znovu namontujte hadici odvětrání klikové skříně
Namontujte pravý tlumič vzpěry motoru
Znovu namontujte spodní kryt rozvodového řemenu
Namontujte řemenici klikového hřídele
20 Nm
Znovu namontujte obložení podběhu kola
Znovu namontujte přední pravé kolo
Namontujte pomocné hnací řemeny
Znovu namontujte horní kryt rozvodového řemenu
Znovu namontujte vzduchový filtr se vstupní hadicí
Znovu připojte akumulátor
Nastavení krouticích momentů
Řemenice napínače
25 Nm
Vnější šrouby řemenice klikového hřídele:
20 Nm
Kolo vačkového hřídele:
75 Nm + 60° + 5°
Kryt ventilu:
10 Nm
Asi nejlevněji je sada od AH profi.Je to pro Opel i Isuzu
http://www.ahprofi.cz/autotechnika/caso ... zu-1-7.htm
postup:
Před odpojením kabelu akumulátoru, zkontrolujte bezpečnostní kód audio systému
Před demontáží rozvodového řemenu vždy zkontrolujte nastavovací značky
Zvětšit
Demontáž
Odpojte akumulátor
Demontujte vzduchový filtr a vzduchovou sací hadici
Demontujte horní kryt rozvodového řemenu
Demontujte pomocný hnací řemen
Vozidla s klimatizací vzduchu:
Demontujte hnací řemen klimatizace vzduchu
Všechna vozidla:
Vymontujte pravé přední kolo
Demontujte obložení podběhu kola
Demontujte řemenici klikového hřídele
Poznámka: K přidržení použijte klíč
Demontujte spodní kryt rozvodového řemenu
Odpojte hadici odvětrávání skříně klikového hřídele od krytu ventilu
Demontujte kryt ventilu
Otáčet motorem ve směru hodinových ručiček až je válec 1 - 90° před horní úvratí
Zvětšit
Poznámka: Vačky válce 1 by měly mířit přímo nahoru
Zvětšit
Uvolněte ozubené kolo vstřikovacího čerpadla a přesvědčete se zda se může volně otáčet
Povolte šroub řemenice napínače
Otáčejte řemenicí napínače ve směru hodinových ručiček, až je ukazatel v zobrazené poloze
Zvětšit
Demontujte rozvodový řemen
Povolte trochu šrouby ozubeného kola vačkového hřídele a přesvědčete se zda se může volně otáčet
Poznámka: K přidržení použijte klíč
Poznámka: Použijte nový šroub
Instalace
Namontujte číselníkový úchylkoměr
MKM-571-B, KM-661-1
Zvětšit
Poznámka: Měřicí pásek umístěný na kroužku základny vačky pro válec 1
Nastavte číselníkový úchylkoměr na nulu
Posuňte číselníkový úchylkoměr doleva
Zvětšit
Namontujte speciální nástroj
KM-661-2
Otáčejte vačkový hřídel ve směru hodinových ručiček
Zvětšit
Dokud měřidlo ukazuje
0.80 mm
Otáčejte zpět vačkovým hřídelem pomocí šroubu nastavení
A
Dokud měřidlo ukazuje
0.60 - 0.64
Seřiďte nastavovací značky vstřikovacího čerpadla
Otáčejte klikovým hřídelem ve směru hodinových ručiček těsně před HÚ pro válec1
Namontujte polohovací nástroj pro HÚ klikového hřídele zespodu motoru na setrvačník
KM-951
Otáčejte klikovým hřídelem, dokud aretační kolíky nedosednou
Zvětšit
Zkontrolujte nastavovací značky klikového hřídele
Zvětšit
Namontujte rozvodový řemen
Předepněte rozvodový řemen
Otáčejte napínáčem proti směru hodinových ručiček, až je ukazatel v zobrazené poloze
Dotáhněte napínač řemenu
Utáhněte ozubené kolo vačkového hřídele
75 Nm + 65°
Dotáhněte ozubené kolo vstřikovacího čerpadla
25 Nm
Demontujte speciální nástroje
KM-951,MKM-571-B, KM-6011, KM661-1
Vymontujte klíč
Motor rukou o 2 otáčky pootočte
Vyrovnejte nastavovací značky vačkového hřídele
Povolte šroub řemenice napínače
K vyrovnání obou značek otočte napínačem ve směru hodinových ručiček
Otáčejte řemenicí napínače ve směru hodinových ručiček, dokud se ukazatel nevyrovná s A pro nový řemen a s B pro použitý řemen
x= ± 4 mm
Dotáhněte napínač řemenu
25 Nm
Motor rukou o 2 otáčky pootočte
Přezkoušte znovu nastavovací značky
Znovu namontujte aretační kolíky
KM-951, KM-6011
Namontujte číselníkový úchylkoměr
Zvětšit
Zkontrolujte údaje měrky
0.55 ± 0.03 mm
Pokud je počitadlo mimo stanovený rozsah
Znovu začněte s montáží
Znovu namontujte kryt ventilu
10 Nm
Znovu namontujte hadici odvětrání klikové skříně
Namontujte pravý tlumič vzpěry motoru
Znovu namontujte spodní kryt rozvodového řemenu
Namontujte řemenici klikového hřídele
20 Nm
Znovu namontujte obložení podběhu kola
Znovu namontujte přední pravé kolo
Namontujte pomocné hnací řemeny
Znovu namontujte horní kryt rozvodového řemenu
Znovu namontujte vzduchový filtr se vstupní hadicí
Znovu připojte akumulátor
Nastavení krouticích momentů
Řemenice napínače
25 Nm
Vnější šrouby řemenice klikového hřídele:
20 Nm
Kolo vačkového hřídele:
75 Nm + 60° + 5°
Kryt ventilu:
10 Nm