občas škube motor omega 2.5 ,6.V benzin 125 kw r.v 2000
Moderátor: Moderátoři
občas škube motor omega 2.5 ,6.V benzin 125 kw r.v 2000
Dobrý den mám problém s motorem motor někdy poškubává nevíte někdo příčinu jestli nějaké čidlo ? nebo co jiného ? děkuji za jakoukoliv odpověd !!!
- Reklama
Re: občas škube motor omega 2.5 ,6.V benzin 125 kw r.v 2000
Z mojí odpovědi nebudeš nadšený, ale píšeš, že děkuješ za jakoukoli... Příčin může být povícero - zapalovací modul, kabely, svíčky, nedostatečný tlak benzínu na liště, některý vstřik (to je ale nepravděpodobné), podávací čerpadlo, palivový filtr... U mého motoru způsoboval občasné lehké pocuky popraskaný jeden z gumových návleků zapalovacího modulu na svíčku (nemám už kabely, ale moduly nasazené rovnou na svíčkách), takže napětí občas prošlehlo přímo na hlavu válců. Vyřešeno důkladným zaizolováním návleku. Na tvém místě bych jako první vyčistil škrtící klapky a volnoběžný ventil (krokáč).
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: občas škube motor omega 2.5 ,6.V benzin 125 kw r.v 2000
Zdravím
Mě to dělalo několikrát a bylo to vždycky nějakým čidlem. Taky sem čistilo klapku a měnil kabely ale to moc nepomohlo. Nejdřív klekla lambda a pak se přidal ještě snímač polohy vačkového hřídele atd.. Bohužel za ty snímače sou to většinou celkem palby. Např. lambda cca 3 - 4 000 Kč a u dalších to nebývá o moc méně. Možná někde z vrakáče, ale ta životnost asi nebude nic moc. Jestli ti při tom škubání začne blikat nebo trvale svítí kontrolka motoru, tak je to určitě něco podobného. Nejlíp to zjistíš na diagnostice. Jinak to může být taky nějakým blbým palivem. Pak taky záleží jestli to škube spíš za studena nebo za tepla a jestli znatelně spadne výkon motoru. Mě to škubalo dycky za studena a po pár kilometrech to úplně přestalo. S tím snímačem vačky ale taky spadnul výkon a vůbec to netáhlo. Je to peklo tahleta elektronika.
Mě to dělalo několikrát a bylo to vždycky nějakým čidlem. Taky sem čistilo klapku a měnil kabely ale to moc nepomohlo. Nejdřív klekla lambda a pak se přidal ještě snímač polohy vačkového hřídele atd.. Bohužel za ty snímače sou to většinou celkem palby. Např. lambda cca 3 - 4 000 Kč a u dalších to nebývá o moc méně. Možná někde z vrakáče, ale ta životnost asi nebude nic moc. Jestli ti při tom škubání začne blikat nebo trvale svítí kontrolka motoru, tak je to určitě něco podobného. Nejlíp to zjistíš na diagnostice. Jinak to může být taky nějakým blbým palivem. Pak taky záleží jestli to škube spíš za studena nebo za tepla a jestli znatelně spadne výkon motoru. Mě to škubalo dycky za studena a po pár kilometrech to úplně přestalo. S tím snímačem vačky ale taky spadnul výkon a vůbec to netáhlo. Je to peklo tahleta elektronika.