Diky moc za nazor, ALE:alzafir píše:Já bych ho neměnil, ono bude dobré. Ukazuje reálnou hodnotu.
Spíš bych to viděl na kombinovanou zradu typu nízké startovací otáčky ( startér, baterie, kabeláž), nesepne žhavení ( to řídí program podle toho čidla teploty) a možná lehká netěsnost válců.
Zkus oblbnout čidlo teploty, viz odkaz od PS, uvidíš.
Přehrání softu jednotky sice zvýší startovací dávku nafty, ale co jsme včera objevili s VencouB, tak už to neřeší úpravy sepnutí žhavení ( toto ještě měřením nemám ověřeno, zatím spekulace).
- ve vsech jinych teplotach mimo 30-35 to startuje naprosto perfektne, v minus 20 stupnich uplne okamzite, stejne tak kdyz je to teple, naprosto bez problemu
- taky jsem mel podezreni na to, ze to nezhavi, ale tyto motory pry zhavi jen asi do 10 stupnu, pak nepotrebuji zhavit
- je to zjevne nejaka blbost, protoze ta hranice 29 a 30 stupnu je uplne "ostra". Pri 30 nenastartuju, pri 29 uplne okamzite. To plati vzdy.
- jediny co me napada je fakt oblbnout to cidlo teploty, to by me fakt zajimalo... Da se k nemu nejak normalne dostat, abych ho zkusil odpojit?
Diky vsem!