diesel partic filter is full continued driving mandatory

Vše o garančkách, servisech, cenách servisů a hodnocení servisů

Moderátor: Moderátoři

marbuc77
Příspěvky: 2
Registrován: 10 srp 2014, 11:05

diesel partic filter is full continued driving mandatory

Příspěvek od marbuc77 »

diesel partic filter is full driving mandatory to píše pc auto netahne nema vykon jede max na třetí rychlost 106 km. poradí nekdo mate zkušenost a sviti take kontrolka motoru.
Reklama
 

honzina
Příspěvky: 19
Registrován: 24 led 2014, 18:21
Bydliště: mikulov

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Příspěvek od honzina »

plny filtr pevnych castic budes muset jet nad 2500ot/min se zahratym motorem aspon 20 km a modlit se aby probehla regenerace
astra j sportstourer 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex zafira B a17dtr
ex astra H z17dth
ex corsa B x10xe
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1819
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Příspěvek od Colommbo »

Mám zkušenost, že někteří ani nevědí, že jejich auto nějaký DPF má, notabéne že při ježdění je tedy zapotřebí řídit se jistými pravidly... :)
W124 E320 R6 Coupé 1994
marbuc77
Příspěvky: 2
Registrován: 10 srp 2014, 11:05

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Příspěvek od marbuc77 »

honzina píše:plny filtr pevnych castic budes muset jet nad 2500ot/min se zahratym motorem aspon 20 km a modlit se aby probehla regenerace


najel jsem 120km pri rychlosti 105 km/h 3100ot/min na třeti rychost a vubec nic
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1819
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Příspěvek od Colommbo »

Hláška tě informovala, že DPF je zaplněn a že máš (musíš) pokračovat v další jízdě. Pokud jsi jízdu přerušil nebo se tak předtím stalo dokonce již vícekrát, je možné, že systém už není schopný (samo)regenerace a nezbyde, než se obrátit na odborný servis, kde se mohou pokusit o provedení stacionární regenerace s pomocí diagnostiky... :(
W124 E320 R6 Coupé 1994
Uživatelský avatar
milhauzz
Příspěvky: 303
Registrován: 04 kvě 2011, 13:17
Bydliště: Šumava

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Příspěvek od milhauzz »

Okamžitě ven,je to zlo . . . Nechci se tady s nikým hádat,ale mám to už na 3.autě venku a to bez ohledu na to,jak je starý,kolik má najeto,či jak probíhá regenerace. Tohle je moje motto a zatím max.spokojenost. !
Kdybych si koupil auto za 3 miliony např.(což se ale nikdy nestane),tak jde okamžitě DPF ven ;)
Insignia 118 kW ST, automat
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1819
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Příspěvek od Colommbo »

Že je DPF svinstvo a další idiotské ekologické kurvítko, s tím naprosto souhlasím, nicméně co STK a případné cesty do (kapitalistického) zahraničí...? ;)
P.S. Zásadním nedostatkem je i skutečnost, že (započetí) regenerace DPF není řidiči (tedy krom změny zvuku a projevu motoru a zvýšení okamžité spotřeby) nijak signalizováno, což v dnešní době přemíry elektroniky považuju za hodně smutné... :(
W124 E320 R6 Coupé 1994
honzina
Příspěvky: 19
Registrován: 24 led 2014, 18:21
Bydliště: mikulov

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Příspěvek od honzina »

astra j sportstourer 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex zafira B a17dtr
ex astra H z17dth
ex corsa B x10xe
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Příspěvek od izerS18 »

Hoj
Přidám svoji zkušenost s filtrem pevných částic... kvůli chybě čidla turba motor nešel více jak 2000ot/min po rovině a 1600ot/min kopec. Stalo se u Štýrského Hradce (Aut) a dojel jsem až do Zadaru...
Opel Servis vzal palici či co (hrozné rány), proklepl výfuk-filtr... rány jak když vám šrotujou auto. No a dodnes vše ok. Stalo se 7-2012.
Jezdím min 1800 ot a pohoda/jazz.

Ale přiznám, že o vyndání uvažuji. EKOsráče zakázat, ale to dnes není in. :roll:
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory

Příspěvek od Brembo SV »

Ja som naopak zástancom PDF,pretože ked vidím tie vytunené dieselové dymovnice,čo jazdia po cestách,tak mi príde zle,že čo musíme dýchat. Nezriedka vidím pri predbiehaní kdeaké super tuningové super čipnuté zázraky,u ktorých asi všetko palivo ide na vytvorenie dostatočne mohutnej dymovej clony,ked všetko za zázrakom zmyzne,pretože to nie je vidno. Najradšej by som bol,keby na emysních kontrolách takýmto exemplárom rovno odoberali technické preukazi. Na druhu stranu,ked už buzerovat,tak rovnako všetkých,vrátane velkých lobbingových tovární. Vzduch a prírodu si ničíme sami,len si to nikto neprizná a hladá chybu u druhého,lebo jeho vyhodené DPF tam proste netreba a jeho auto vypušta z výfuku čistý kyslík,zatial čo susedov krovinorez zamorí polovičku okresu.
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Garanční prohlídky + svolávací akce + servis + servisy“