diesel partic filter is full continued driving mandatory
Moderátor: Moderátoři
diesel partic filter is full continued driving mandatory
diesel partic filter is full driving mandatory to píše pc auto netahne nema vykon jede max na třetí rychlost 106 km. poradí nekdo mate zkušenost a sviti take kontrolka motoru.
- Reklama
Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory
plny filtr pevnych castic budes muset jet nad 2500ot/min se zahratym motorem aspon 20 km a modlit se aby probehla regenerace
astra j sportstourer 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex zafira B a17dtr
ex astra H z17dth
ex corsa B x10xe
corsa d a12xer
ex zafira B a17dtr
ex astra H z17dth
ex corsa B x10xe
Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory
Mám zkušenost, že někteří ani nevědí, že jejich auto nějaký DPF má, notabéne že při ježdění je tedy zapotřebí řídit se jistými pravidly...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory
honzina píše:plny filtr pevnych castic budes muset jet nad 2500ot/min se zahratym motorem aspon 20 km a modlit se aby probehla regenerace
najel jsem 120km pri rychlosti 105 km/h 3100ot/min na třeti rychost a vubec nic
Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory
Hláška tě informovala, že DPF je zaplněn a že máš (musíš) pokračovat v další jízdě. Pokud jsi jízdu přerušil nebo se tak předtím stalo dokonce již vícekrát, je možné, že systém už není schopný (samo)regenerace a nezbyde, než se obrátit na odborný servis, kde se mohou pokusit o provedení stacionární regenerace s pomocí diagnostiky...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory
Okamžitě ven,je to zlo . . . Nechci se tady s nikým hádat,ale mám to už na 3.autě venku a to bez ohledu na to,jak je starý,kolik má najeto,či jak probíhá regenerace. Tohle je moje motto a zatím max.spokojenost. !
Kdybych si koupil auto za 3 miliony např.(což se ale nikdy nestane),tak jde okamžitě DPF ven
Kdybych si koupil auto za 3 miliony např.(což se ale nikdy nestane),tak jde okamžitě DPF ven
Insignia 118 kW ST, automat
Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory
Že je DPF svinstvo a další idiotské ekologické kurvítko, s tím naprosto souhlasím, nicméně co STK a případné cesty do (kapitalistického) zahraničí...?
P.S. Zásadním nedostatkem je i skutečnost, že (započetí) regenerace DPF není řidiči (tedy krom změny zvuku a projevu motoru a zvýšení okamžité spotřeby) nijak signalizováno, což v dnešní době přemíry elektroniky považuju za hodně smutné...
P.S. Zásadním nedostatkem je i skutečnost, že (započetí) regenerace DPF není řidiči (tedy krom změny zvuku a projevu motoru a zvýšení okamžité spotřeby) nijak signalizováno, což v dnešní době přemíry elektroniky považuju za hodně smutné...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory
astra j sportstourer 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex zafira B a17dtr
ex astra H z17dth
ex corsa B x10xe
corsa d a12xer
ex zafira B a17dtr
ex astra H z17dth
ex corsa B x10xe
Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory
Hoj
Přidám svoji zkušenost s filtrem pevných částic... kvůli chybě čidla turba motor nešel více jak 2000ot/min po rovině a 1600ot/min kopec. Stalo se u Štýrského Hradce (Aut) a dojel jsem až do Zadaru...
Opel Servis vzal palici či co (hrozné rány), proklepl výfuk-filtr... rány jak když vám šrotujou auto. No a dodnes vše ok. Stalo se 7-2012.
Jezdím min 1800 ot a pohoda/jazz.
Ale přiznám, že o vyndání uvažuji. EKOsráče zakázat, ale to dnes není in.
Přidám svoji zkušenost s filtrem pevných částic... kvůli chybě čidla turba motor nešel více jak 2000ot/min po rovině a 1600ot/min kopec. Stalo se u Štýrského Hradce (Aut) a dojel jsem až do Zadaru...
Opel Servis vzal palici či co (hrozné rány), proklepl výfuk-filtr... rány jak když vám šrotujou auto. No a dodnes vše ok. Stalo se 7-2012.
Jezdím min 1800 ot a pohoda/jazz.
Ale přiznám, že o vyndání uvažuji. EKOsráče zakázat, ale to dnes není in.
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory
Ja som naopak zástancom PDF,pretože ked vidím tie vytunené dieselové dymovnice,čo jazdia po cestách,tak mi príde zle,že čo musíme dýchat. Nezriedka vidím pri predbiehaní kdeaké super tuningové super čipnuté zázraky,u ktorých asi všetko palivo ide na vytvorenie dostatočne mohutnej dymovej clony,ked všetko za zázrakom zmyzne,pretože to nie je vidno. Najradšej by som bol,keby na emysních kontrolách takýmto exemplárom rovno odoberali technické preukazi. Na druhu stranu,ked už buzerovat,tak rovnako všetkých,vrátane velkých lobbingových tovární. Vzduch a prírodu si ničíme sami,len si to nikto neprizná a hladá chybu u druhého,lebo jeho vyhodené DPF tam proste netreba a jeho auto vypušta z výfuku čistý kyslík,zatial čo susedov krovinorez zamorí polovičku okresu.