Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Moderátor: Moderátoři
Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Zdravím chci koupit Signuma nebo VeCe v naftě. Zátím jsem měl a mám pouze benzínové verze, chci se zeptat hlavně na tu 3.0 CDTI, nějaké zkušenosti postřehy?
VeCe 1.8i GTS
Astra H 1.6i
VeCe 3.2i GTS ex
VeCe Z18XE ex
Astra H 1.6i
VeCe 3.2i GTS ex
VeCe Z18XE ex
- Reklama
Re: Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
nechci plašit, psal jsem to zde na různých místech.
u 2.2DTI na všech, které jsme ve firmě jezdili mezi 2003÷2006 byl problém s nedohledatelnou závadou na motoru - po najetých 60000km u všech a bylo jich 5ks motor chodil do nouzového režimu. Po vypnutí motoru a nastartování opět vše OK. Někdy co 10 minut, někdy měsíc nic. Žádný servis nikdy nenašel příčinu, diagnostika ukazovala ve většině případů chybný tlak před turbem. Po znovu nastartování se chyba zresetovala, takže nebylo možné v servisu dohledat výsledek případného zásahu.
jezdili jsme s rukou na klíčku a re-startovali za jízdy. Naštěstí se nikdo nezabil.
u 2.2DTI na všech, které jsme ve firmě jezdili mezi 2003÷2006 byl problém s nedohledatelnou závadou na motoru - po najetých 60000km u všech a bylo jich 5ks motor chodil do nouzového režimu. Po vypnutí motoru a nastartování opět vše OK. Někdy co 10 minut, někdy měsíc nic. Žádný servis nikdy nenašel příčinu, diagnostika ukazovala ve většině případů chybný tlak před turbem. Po znovu nastartování se chyba zresetovala, takže nebylo možné v servisu dohledat výsledek případného zásahu.
jezdili jsme s rukou na klíčku a re-startovali za jízdy. Naštěstí se nikdo nezabil.
Re: Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Ahoj,
jen dodám, že 3.0CDTI nebyl vzorem spolehlivosti. Je to ISUZU a dával se i do aut dalších značek např. Renault Espace.
Typickou a de facto jedinou vážnou závadou je jeho přehřátí a následná destrukce některých jeho částí (především nikasilových potahů válců) a následná ztráta komprese a extrémně náročná a drahá oprava. Kamenem úrazu je nedostatek v transportu chladné vody k zadní řadě válců.
OnMi
jen dodám, že 3.0CDTI nebyl vzorem spolehlivosti. Je to ISUZU a dával se i do aut dalších značek např. Renault Espace.
Typickou a de facto jedinou vážnou závadou je jeho přehřátí a následná destrukce některých jeho částí (především nikasilových potahů válců) a následná ztráta komprese a extrémně náročná a drahá oprava. Kamenem úrazu je nedostatek v transportu chladné vody k zadní řadě válců.
OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Re: Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Asi bych šel spíš cestou 1.9 CDTi. Je to všeobecně spolehlivější motor...
Re: Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Taky se přimlouvám za 1.9CDTI.
Můj stávající má najeto 330, řekl bych pouze "běžná údržba"
- EGR ventil
- setrvačník
- termostat
jako všichni tady. Jinak pohoda, třeba ani kapka oleje za 30000km.
Můj stávající má najeto 330, řekl bych pouze "běžná údržba"
- EGR ventil
- setrvačník
- termostat
jako všichni tady. Jinak pohoda, třeba ani kapka oleje za 30000km.
Re: Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Pokud už VeCe v naftě (nechápu, proč už nechceš benzín...), tož fakt jedině 1.9 CDTI, ale bacha - slabší 88kW mají problematickou šestistupňovou převodovku M32WR (odcházejí ložiska) a silnější 110kW verze zase vířivé klapky... Na třílitr od Isuzu radši zapomeň.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Koupě nafty 3.0 CDTI nebo 2.2 DTI
Tak nakonec znovu koupena benzinová 1.8
VeCe 1.8i GTS
Astra H 1.6i
VeCe 3.2i GTS ex
VeCe Z18XE ex
Astra H 1.6i
VeCe 3.2i GTS ex
VeCe Z18XE ex