rada na alu kola
Moderátor: Moderátoři
Re: rada na alu kola
já bych dal 17 ale co blatniky nechcu do toho zasahovat
- Reklama
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 lis 2009, 14:39
Re: rada na alu kola
blatniky nic v pohode kamarad ma i 18
Re: rada na alu kola
a co gumy když dám 17 a na to 205/55r 17 bude to v poho.dík
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 07 lis 2008, 23:55
- Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada na alu kola
na to je jednoduchá matematika
příklad:
15" - guma 195/65 R15
16" - guma 205/55 R16
17" - guma 215/45 R17
takže prosím tě žádný 55% profil zaprvé je to atyp. rozměr a cena bude raketa a hlavně to bude vypadat velice směšně
příklad:
15" - guma 195/65 R15
16" - guma 205/55 R16
17" - guma 215/45 R17
takže prosím tě žádný 55% profil zaprvé je to atyp. rozměr a cena bude raketa a hlavně to bude vypadat velice směšně
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Re: rada na alu kola
Na tieto prepočty používam toto: http://fordprobe.cz/pneu.php
Hore zadáš tvoje pneu (predpísané v TP) a dole dáš alternatívny rozmer tak, aby rozdiel (celkový priemer a chyba na tachometri) medzi originálnou a novou pneu bol čo najbližší 0.
Hore zadáš tvoje pneu (predpísané v TP) a dole dáš alternatívny rozmer tak, aby rozdiel (celkový priemer a chyba na tachometri) medzi originálnou a novou pneu bol čo najbližší 0.
Re: rada na alu kola
zdravim musim koupit kola na zimu hledam na aukru a chci se zeptat zda se u opelu resi stredova dira nebo je dulezite jen 5x110 a rozmer rafku z tp ? pasuji na opel i kola jinych znacek (škoda,vw,renault?) aniz by se musela kola nejak upravovat ?
v tp mam
6J x 15 et 49
6J x 16 et 44
v tp mam
6J x 15 et 49
6J x 16 et 44
Re: rada na alu kola
středová díra se musí řešit, nese to čtvrtinu váhy auta. Ty šrouby tam jsou jen proto, aby přenášely točivý moment (v případě hnací nápravy) a aby ti kolo neuteklo v zatáčce, tedy axiální složka síly, nikoli však radiální . A středová díra má i další důležitou funkci, z názvu patrnou, vystředí kolo do osy náboje, aby neházelo. Pokud koupíš alu s větší středovou dírou, nech k tomu udělat patřičné vymezovací středící kroužky.
Tak už neblbněte....
Tak už neblbněte....
Omega Caravan 2.2 (Z22XE) Elegance 2001
Re: rada na alu kola
Mirpie píše:středová díra se musí řešit, nese to čtvrtinu váhy auta. Ty šrouby tam jsou jen proto, aby přenášely točivý moment (v případě hnací nápravy) a aby ti kolo neuteklo v zatáčce, tedy axiální složka síly, nikoli však radiální . A středová díra má i další důležitou funkci, z názvu patrnou, vystředí kolo do osy náboje, aby neházelo. Pokud koupíš alu s větší středovou dírou, nech k tomu udělat patřičné vymezovací středící kroužky.
Tak už neblbněte....
Tohle si také myslím.....ale řekněte mi, proč Ford Transit okolo roku 99 to na zadní hnací nápravě neměl......., při nosnosti 1tuna.......prostě tam žádný kroužek na bubnu nebyl.
Antara Cosmo AT, 2.2 CDTI 4x4 , 5/11
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
Re: rada na alu kola
ale jo, stará Š120 to taky nemá. Tam ale ty šrouby na to byly dimenzované, aby nesly i radiální zátěž.
Omega Caravan 2.2 (Z22XE) Elegance 2001
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 07 lis 2008, 23:55
- Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada na alu kola
Mirpie já ti nějak nevim, ale Š120 má štefty nee šrouby a kroužek okolo bubnu je
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.