3,0 CDTI

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Mirpie
Příspěvky: 354
Registrován: 03 led 2011, 10:57
Bydliště: JM kraj

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od Mirpie »

no ono ta 1.9CDTI s DPF taky není žádná výhra. Bud se zanáší EGR, tak ho někdo odstaví a pak mu bleskurychle odejde DPF. A chipovat cokoli seriového je nesmysl a už obzvlášť 3.0CDTI, co má problémy udržet teplotu v seriovém stavu, než mu sletí vložka válce z optimální polohy a je po všem, natož po chipu, kdy roste tepelné zatížení.
Omega Caravan 2.2 (Z22XE) Elegance 2001
Reklama
 

Marky
Příspěvky: 160
Registrován: 08 říj 2009, 18:16

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od Marky »

Zaslepením neodejde DPF pokud je vše na autě OK, už nějaký pátek a par desítek tisíc km to mám přizaslepeno a regenerace podle diagnostiky funguje, DPF se normálně vypaluje. Krom toho se dá DPF odstarnit třeba u RomanaK, jestli to tada ještě dělá.
Toyota Prius 1.8
Ex Vectra Caravan 1.9 CDTI (mazel)
Ex Astra G Caravan 2.0 DTI
Ex Astra F Caravan 1.7 TDS
Uživatelský avatar
Mirpie
Příspěvky: 354
Registrován: 03 led 2011, 10:57
Bydliště: JM kraj

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od Mirpie »

ale jo, souhlas, no je to škoda, že tyhle dva ekonesmysly kazí renomé jinak výbornému motoru, pominu-li zatuhlé vířivé klapky na sání.
Omega Caravan 2.2 (Z22XE) Elegance 2001
jarda776
Příspěvky: 7
Registrován: 27 lis 2009, 20:38

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od jarda776 »

Zdravim, chystam se koupit nejakeho pracanta na tahani voziku a hlavne s poradnym kufrem. Padla mi do oka Vectra v 3.0dci 135kw(cca 166tkm) manual. Najezd nebude moc velky. Opravdu se spolehlivost 3.0cdti nezlepsila ani po modernizaci? Co se vubec na motoru zmenilo?
pavel46
Příspěvky: 18
Registrován: 28 úno 2015, 20:43
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od pavel46 »

donlucas píše:
lubaan píše:Ahoj.Sežeň si časopis autodiesel č.17.Tam je o tom motoru napsáno dost.
díky za radu, zkusím to někde sehnat, ale jestli to nebudou mít v trafice tak se asi nic nedozvím.
Mohl bys mi říct aspoň obecně Brat / Nebrat ? ... ikdyž to asi nejde říct takhle jednoduše ...
Časopis najdeš skoro v každé knihovně. Ani nemusíš být registrován
Hezký den :D
jarda776
Příspěvky: 7
Registrován: 27 lis 2009, 20:38

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od jarda776 »

Dekuji za tip, ale zajimaji mne spis osobni zkusenosti uzivatelu, jestli se nejaci najdou :)
MilaBart
Příspěvky: 1
Registrován: 08 zář 2015, 22:22

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od MilaBart »

Ahoj,

vlastním přes 2 roky Opel Signum 3.0 CDTI (130 kw), momentálně najeto 189.000 km. Mám po repasi čerpadlo a vstřiky + komplet rozvody (cena 15 tis.). Dále jsem vyměnil kompletní kladky + napínací s řemenem, pohánějící klima kompresor a altík (cena 6 tis.). Jelikož nemám filtr pevných částic, auto si při sešlápnutí na chvilku začoudí, ale netrápí mě tato součástka ve voze :) Zjistil jsem, že motoru velmi svědčí kvalitní olej. Používám Mobil 1 0W40 Turbo Diesel (výměna po 15 tis. km). Motor na něj bezvadně funguje (auto má původní turbo = 8 litrů olejové náplně je znát na dochlazení). Jak všude píšou, nějaké přehřívání motoru = nesmysl. Auto drží stabilní teplotu a to i při letošním extrémním teplém počasí. Je pravda, že jsem udělal opatření a v přední masce jsem otevřel co nejvíce otvorů k nasávání vzduchu. Když jsem auto koupil, byly mřížky v horní masce origo zaslepené a nechápal jsem, odkud tak velký chladič má nasávat vzduch.
Jinak bych k této motorizaci doporučil automat (bezvadně to spolu funguje). Kombinovaná spotřeba 7.3l. S autem jezdí přes rok žena do práce, takže převážně krátké trasy a auto stále drží. Jinak doporučuji lepší vzduchový filtr, motor to ocení, má rád hodně nasávaného vzduchu.
Za mě velmi dobrý motor, i když tam leju 0w40, na ty roky a nájezd nikde z motoru nekape olej :)
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme VECTRU C + SIGNUM“