Já jsem to vyřešil tak, že jsem koupil komplety (alu disky, TMPS čidla a gumy). K tomu jsem si koupil takovou krabičku za pár drobnejch v číně na naučení čidel a jsem v pohodě. Přehazuji tudíž celá kola. Poněkud horší je to s výběrem alu disků. Nedá se koupit kolo, které je již zapsané do TP. Musíš projít "kolečkem úředního šimla" a zapsat nová kola do TP. Jde o parametr ET. V techničáku je zapsáno ET 41 a dostupná kola jsou ET 39.Jerry92 píše:Ahojte, tiez som cakatel na novu Opel Astru K 1.4 turbo 92kw 6MT vybava innovation + par doplnkov objednaval som 10.2.2016 priblizne a predajca na zmluvu dal dodanie 10.6.2016 ale povedal ze to bude aj skor.
Chcem sa spytat kto mate novu astru ako ste riesili system TPMS systém monitorovania tlaku v pneumatikách. Rozmyslam ci si kupim na zimu sadu 16" pneu ale davat za jedno cidlo 50 eur je dost vela a zase prehadzovat na jednej sade letne a zimne tiez nieje vyhra, nici sa aj guma aj disk plus to stoji nejake peniaze ... za dalsie sa na to vykaslat a v zime jazdit bez tych cidiel ale je to porusenie cestneho zakona tak neviem...
Dakujem za rady
Opel Astra K 1,4 turbo
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Opel Astra K 1,4 turbo
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
- Reklama
Re: Opel Astra K 1,4 turbo
Na co "krabičku"? Jedenkrát čidla naučíš a pak je to OK, ne? Aspoň u Nissanu jsem taky prohazoval 2 sady kol s TPMS a vždy se načetly...
Opel Astra K Enjoy 1.4 74kW
Nissan Note II 1.2 DIG 59 kW
Hyundai IX20 1.4 CVVT 66 kW
Nissan Note II 1.2 DIG 59 kW
Hyundai IX20 1.4 CVVT 66 kW
Re: Opel Astra K 1,4 turbo
modern: Objednaná byla před vánoci, ale vím že dealer to do systému zadával až zkraje ledna. Čekací lhůty nejsou tak dlouhé...
Opel Astra K Enjoy 1.4 74kW
Nissan Note II 1.2 DIG 59 kW
Hyundai IX20 1.4 CVVT 66 kW
Nissan Note II 1.2 DIG 59 kW
Hyundai IX20 1.4 CVVT 66 kW
Re: Opel Astra K 1,4 turbo
Bohužel, u OPLA je to jinak než u Nissanu. OPEL si pamatuje pouze jednu sadu. Takže po výměně kol, musíš učit znovu. A také, co rotace kol?gogin píše:Na co "krabičku"? Jedenkrát čidla naučíš a pak je to OK, ne? Aspoň u Nissanu jsem taky prohazoval 2 sady kol s TPMS a vždy se načetly...
Mám dobrou zkušenost s touto "Krabičkou"
http://www.aliexpress.com/item/New-Arri ... 00540952b1
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 25 led 2016, 20:15
Re: Opel Astra K 1,4 turbo
tiez som mal dilemu so zimnymi pneu, ked som spocital cenu senzorov, disku a pneu tak som sa dostal na sumu okolo 800-900e (4x70eur senzory, 4x plechace alebo elektrony 200-300eur plus nejake normalne pneu) a aj ked budes mat 2 sady cize letne a zimne stale musis nastivit pneuservis aby naparoval senzory s RJ. Alebo teda kupit nejaku cinsku krabicku z aliexpresu za 80eur a dufat ze si to budes vediet sam naparovat.
ja som zvolil alternativu 2, a teda kupil som len zimne gumy na dodane oplove elektrony 17tky, vyslo ma to 400eur, a za tych zvysnych 400-500 eur mozem chodit 10 rokov na jar a jesen do pneuservisu davat prezuvat pneu a mat to hotove bez spinavych ruk a roboty.
Gumy aj tak pri beznom najazde okolo 20k rocne neznicis, zivotnost maju tak 4-5 rokov a potom povacsinou stvrdnu. a tych par prehodeni v servise by im nemalo nejako uskodit.
Disky tiez asi skorej znicis o obrubnik v meste pri parkovani nez pri odbornom prezuvani.
a ked ti odidu baterky v jeden rok na letnej aj zimnej sade tak dovi dopo
ja som zvolil alternativu 2, a teda kupil som len zimne gumy na dodane oplove elektrony 17tky, vyslo ma to 400eur, a za tych zvysnych 400-500 eur mozem chodit 10 rokov na jar a jesen do pneuservisu davat prezuvat pneu a mat to hotove bez spinavych ruk a roboty.
Gumy aj tak pri beznom najazde okolo 20k rocne neznicis, zivotnost maju tak 4-5 rokov a potom povacsinou stvrdnu. a tych par prehodeni v servise by im nemalo nejako uskodit.
Disky tiez asi skorej znicis o obrubnik v meste pri parkovani nez pri odbornom prezuvani.
a ked ti odidu baterky v jeden rok na letnej aj zimnej sade tak dovi dopo
Re: Opel Astra K 1,4 turbo
Tak po precitani a zratani nakladov to tiez tak spravim, budem prezuvat na 17 disk letne aj zimne pneu. Tie cidla su uplna hlupost .... zase niekto potrebuje zarobit
Re: Opel Astra K 1,4 turbo
Ano,... já to budu dělat úplně stejně. Jedny disky (plech) a přezouvat. I s tím jak brzy vyměnuji auta se mi 2 sady neoplatí... U Nissanu je to jednodušší, i přehoz kol, není problém, prostě to v setupu auta vyresetuji a on si to ze spárovaných čidel načetl znovu...
Opel Astra K Enjoy 1.4 74kW
Nissan Note II 1.2 DIG 59 kW
Hyundai IX20 1.4 CVVT 66 kW
Nissan Note II 1.2 DIG 59 kW
Hyundai IX20 1.4 CVVT 66 kW
Re: Opel Astra K 1,4 turbo
nevím jak u astry ale u insignie se vše naučí samo, nemusí se nic učit ani resetovat, prostě se jen přehodí sada kol na autě a palubní počítač se s tim za pár km srovná, ale tam jsou přijímače prej u každýho kola...a tak by to měli dělat a bylo by to fajn a ještě kdyby čidla byly tak max za 500 což taky jednou přijde...
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Opel Astra K 1,4 turbo
už sme to tu diskutovali. A ono je to takto:
1/ originál ventilky aj opel má uložené 2 sady.
takže kto použije originál ventilky môže prehadzovať sady diskov a kolesá medzi sebou ako chce a netreba nič nikde robiť. Auto si to samo načíta a zobrazuje správne.
Predné/zadné prehadzujem pravidelne tak aby sa menila vždy celá sada pneu.
2/ pokiaľ si kúpite ventilky napr. v Mikone alebo inom pneuservise, namontujú vám lepšie (= lacnejšie) ventilky. Čínskou krabičkou naklonujú na pôvodnú konfiguráciu ich ventilky. Potom keď vrátite nazad originál pneu toto funguje OK, ale pri namontovaní druhej sady sú tieto ventilky opäť hluché a je potrebné ich aktivovať krabičkou.
toť moja osobná skúsenosť z posledných dvoch rokov.
1/ originál ventilky aj opel má uložené 2 sady.
takže kto použije originál ventilky môže prehadzovať sady diskov a kolesá medzi sebou ako chce a netreba nič nikde robiť. Auto si to samo načíta a zobrazuje správne.
Predné/zadné prehadzujem pravidelne tak aby sa menila vždy celá sada pneu.
2/ pokiaľ si kúpite ventilky napr. v Mikone alebo inom pneuservise, namontujú vám lepšie (= lacnejšie) ventilky. Čínskou krabičkou naklonujú na pôvodnú konfiguráciu ich ventilky. Potom keď vrátite nazad originál pneu toto funguje OK, ale pri namontovaní druhej sady sú tieto ventilky opäť hluché a je potrebné ich aktivovať krabičkou.
toť moja osobná skúsenosť z posledných dvoch rokov.
Re: Opel Astra K 1,4 turbo
a o kolik jsou ty neorigo levnejsi ze to za ty problemy stoji, origo mam za 1500
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel