motor 1.4-74kw stop/start

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

astrak
Příspěvky: 62
Registrován: 07 dub 2016, 21:53

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Příspěvek od astrak »

100% jazda po bratislave 7,1L, kombinovana 60% mimo mesta 6,4. prva nadrz bola cca 8L :) udaje davam nie podla palubneho ale podla dotankovania nadrze. mal som chvilu predvadzacku - cca dva dni tu sme skusali ale nad 8,5 sme spotrebu nedostali cca :)
opel astra k inovation 150k
Reklama
 

mist29
Příspěvky: 31
Registrován: 03 dub 2016, 19:07

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Příspěvek od mist29 »

Zdravím,jako zakladatel tohoto tématu děkuju všem za názory a poznatky.Jen tak dále.Ještě jedna poznámka k ,,stop/start".V březnu na akci ,,opel 24 hodin"mi bylo řečeno že se tento motor bez něj nevyrábi i když jsem o něj neměl zájem.V ceníku platném od 1.dubna se ale nenacházi,tak nevím kde se stala chyba.Zatim a všem majitelum nové Astry přeju hodně šťastných kilometru :D
mmartin716
Příspěvky: 19
Registrován: 25 led 2016, 20:15

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Příspěvek od mmartin716 »

pridavam moj screen 1,4 74kW, 17" kola, este zimne gumy. zlozenie tras 20% dialnica 40% mesto 40% okrsky. Sedi to aj podla dotankovania, par krat som pocital km a spotrebu za vyjazdenu nadrz a +/- s decovymi odchylkami ako podla palubneho...
Vyberaj hlavne podla toho co jazdis, a ako jazdis. Niekomu ani 150k nestaci, ini soferi dodnes jazdia s 55kW a nestazuju si :)
Přílohy
IMG_0021.JPG
Uživatelský avatar
gogin
Příspěvky: 26
Registrován: 20 led 2016, 08:48

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Příspěvek od gogin »

mist29: motor 1.4 74 kW NEJDE a ani v minulosti nešel dodat se systémem Start&Stop. V ceníku byla chyba a ani sami prodejci to nevěděli. Což je ale jenom dobře. Ten, kdo měl S&S v autě ví proč... :roll: Není to motor typu EcoFlex (nemáte na 5. dveřích nápis EcoFlex) a chybí Vám jedna záložka (s lístkem) se 4mi položkami (o ničem zásadním nevypovídající) v menu palubního počítače.

Motor zatím chválím, je tichý a dynamiku má pro moje potřeby dostatečnou. Před Astrou jsem měl 2 roky Nissan Note II s tříválcem 1.2 59 kW a taky to výborně jezdilo. Dobré svezení není jen o výkonu motoru. Na toto auto pro převažující jízdu po městě je 74kW absolutně dostačující. A spotřeba bude zdá se velmi podobná variantě s turbem.

Turbo, vyšší krouťák, 6. st a lepší dynamika může být sice fajn ... ale za 50000 CZK příplatku? Děkuji, nechci... :?
Opel Astra K Enjoy 1.4 74kW
Nissan Note II 1.2 DIG 59 kW
Hyundai IX20 1.4 CVVT 66 kW
Uživatelský avatar
Cinda
Příspěvky: 690
Registrován: 01 srp 2015, 10:09

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Příspěvek od Cinda »

Docela dobré pojednání o benzinových turbomotorech.
http://dfens-cz.com/turbobenzinove-moto ... ita-dil-1/
je to poněkud dlouhé, ale je dobré si všechny čtyři díly přečíst.
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
astrak
Příspěvky: 62
Registrován: 07 dub 2016, 21:53

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Příspěvek od astrak »

podla mna jednoznacne turbo - to je uplne ine vozenie. spotrebu mam 6,5 L momentalne ale je to za poslednu dobu 80% ba. kto neskusil asi nepochopi :)))
opel astra k inovation 150k
Uživatelský avatar
Cinda
Příspěvky: 690
Registrován: 01 srp 2015, 10:09

motor 1.4-74kw stop/start

Příspěvek od Cinda »

Ano. Tak jsem to myslel. Debaty o 74kW atmosféře nemají význam.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Příspěvek od Sunman »

gogin, takto môžeš odpálkovať úplne všetko.
"Astra K dobrý ale o 300 000 Kč drahšia než Dacia Logan, děkuji nechci".
" Dacia Logan, dobrý ale o 400 000 Kč drahší než kolo, děkuji nechci".
"Kolo, dobrý, ale o 12 000 Kč drahší než lístek na vlak, děkuji nechci".
"Vlak, dobrý, ale o 100Kč drahší než zůstat doma, děkuji nechci."

Tak ako píšu kolegovia. Musíš zažiť.
Ja som v dobrej viere (a chcel som "vydrbať" s cenou) že BSR má chip na 2.0CDTI objednal namiesto 160k motor 130k. BSR zlyhal a je to dva roky trápenia a vydrbal som so sebou.
Kto nezažil neuverí.
Uživatelský avatar
gogin
Příspěvky: 26
Registrován: 20 led 2016, 08:48

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Příspěvek od gogin »

Ano... je to věcí názoru. Turbo jsem v ruce měl, je to dobrý, pokud jezdíš dlouhé trasy, fajn, to nerozporuju. Neposuzuju něco, co jsem nevyzkoušel. :P

Ale pokud jezdíš hlavně kolem "komína", tak to jsou vyhozené peníze. Za ten 50k příplatek dostanu něco, co takřka nepoužiju. A netvrdím nic jiného než, že 74kW na převážně městské ježdění stačí a na tom si trvám.

Přátelé, toto přeci není duel, který má jednoho vítěze. Zastánci obou táborů mají svou pravdu. Někdo chce turbo, zdůvodní si, že to je pro něj to NEJ, další volí přesně opačně z jiných důvodů ... Svět přeci musí být pestrý. Vždyť by to byla škoda, kdyby se Astra prodávala jen s jednou ("tou nejlepší") motorizací. Ani přeplňování úplně neodsuzuji, ale ani nejsem její zastánce (a to jsem třívalec 2 roky jezdil). Prostě každému, co jeho jest... :) :D
Opel Astra K Enjoy 1.4 74kW
Nissan Note II 1.2 DIG 59 kW
Hyundai IX20 1.4 CVVT 66 kW
cella
Příspěvky: 3
Registrován: 02 čer 2016, 06:38

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Příspěvek od cella »

ahoj silno rozmyslam nad tymto motorom.Je mi jasne ze na cestu po meste a okreskach to bude asi ok.Zaujimalo by ma skor ako sa sprava na dialnici pri 110/130. To jest otacky a hluk (zvukovy prejav)
Jazdim skor kludnejsie pokial dokaze udrziavat +- 120km/h pri rozumnych otackach a tichom zvukovom prejave (povazujem to za komfort a pohodu ) je to pre mne jasna volba.

Momentalne mam len fiestu 1.25 55kw a chcem motor o nieco zivsi a vykonejsi.Hlavny parameter bol pre mna tempomat vacsie pohodlie a lepsie odhlucnenie .Samozrejme ocakavam o nieco lepsi vykon a pruznost.Turbo povazujem za risk v ramci oprav a spolahlivosti (mozno naivna a zbytocna predstava).

Zial 1.4 bez turba v ramci predvadzacej jazdy uz mesiac neuspesne zhanam preto sa pytam.
Za akykolvek poznatok budem vdacny.
Zlozenie mojoch jazd 40% mesto 40%okresky 20% dialnica v ramci nejakych rodinych vyletov a dovoleniek.

Zatial mam predbezne nacenenu 1.4 (74kw) vo vybave enjoy
Este otazka na zaver mate tam rezervu ? Predajca ma presviedca ze je to vlastne zbytocnost.Kufor z rezervou sa mi zdal dost plytky urcite mensi ako mam momentalne vo fieste.

dakujem
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“