Zdravím,
Začátkem září jsme byli s rodinkou v Chorvatsku, vše v pohodě...při nastartování před zpáteční cestou mi ale nefungovala klimatizace, a po různých pokusech se mi ji nepodařilo rozchodit. Tudíž jsme jako kreténi jeli bez klimatizace až do Česka (s 15ti měsíčním synem a nasranou přítelkyní (naštěstí přes noc)). Další den jsem jel nakoupit a klimatizace opět fungovala, cestou tam.....cestou zpět a od té doby už zase vůbec ne....
Volal jsem do SRBA servis Jíloviště , kde mi před dovolenou prováděli nějakou svolávací akci na zámky dvěří a nový software do řídící jednotky světlometů matrix. A domluvil se na dnešek, že jim jí tam dovezu. Pán mi volal před oběděm, že je vadná cívka v kompresoru klimatizace, samotná cívka se vyměnit nedá, musí se měnit kompresor který stojí dle jeho infromací 35tisíc nový a 20tiscí repas, a že prozatím není k dispozici od výrobce na novou Astru, takže to řeší přímo centrálou, dnes si mám auto vyzvednout, a až budou mít kompresor, tak bych jim ji tam na den zase přivezl (samozřejmě se bude řešit v rámci záruky a nic platit nebudu).
Ze zajimavosti mě napadlo se kouknout na google, a stejý problém mají snad všechny opely, viz. například zde: http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=35&t=21589
Tak Vám řeknu, že mě ta Astra začíná pěkně srát...prvně po odběru vozu mi nefungoval palubní počítač - výměna, cuká motor při třech tisisících, a tedka ten kompresor za třicetpět tisíc...no potěž koště teda co mě čeká v budoucnu....
Když bych se na to měl kouknout zpátky, už bych do ní nešel...
Vadná cívka v kompresoru klimatizace
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Vadná cívka v kompresoru klimatizace
Opel Astra K Innovation 1,4 Turbo, 110kW/150k, Flip Chip metalíza
- Reklama
Re: Vadná cívka v kompresoru klimatizace
Dokážu si to představit , jako v rámci záruky OK, ale stát se to těsně po záruce, to bych byl něpříčetný.
Asi fakt nejlepší dát si komplexní záruku na 5 let a po 5 letech koupit nové... dneska se těžko oplatí mít auto dlouho.
Asi fakt nejlepší dát si komplexní záruku na 5 let a po 5 letech koupit nové... dneska se těžko oplatí mít auto dlouho.
Astra ST, 1.4 turbo 92kw, Innovation, r.v.2016
Re: Vadná cívka v kompresoru klimatizace
V dnešní době bych se bál i toho, aby mi vubec někdo uznal komplexní záruku, kdybych si ji koupil, je totiž u externí společnosti, ne společnosti OPEL, a stačí se kouknout na pořad A DOST! Abych si udělal představu o tom, jak funguje vyplácení/nevyplácení pojistných událostí.....(například ALZA).Bedar píše:Dokážu si to představit , jako v rámci záruky OK, ale stát se to těsně po záruce, to bych byl něpříčetný.
Asi fakt nejlepší dát si komplexní záruku na 5 let a po 5 letech koupit nové... dneska se těžko oplatí mít auto dlouho.
Opel Astra K Innovation 1,4 Turbo, 110kW/150k, Flip Chip metalíza
Re: Vadná cívka v kompresoru klimatizace
To je prostě smůla, ale neexistule automobilka, u které by se ti něco takového stát nemohlo. S tou dostupností kompresoru je to naprd, ale zdá se, že to není ojedinelý problém. Na UK fóru čekal týpek 3 týdny na výměnu zadního skla, protože prostě nebylo. Alespoň že s tím můžeš odjet, navíc teď už asi klimatizace zas tak potřebná nebude.
Astra K HB 1,4T 110kW, Innovation, 02/2016
Re: Vadná cívka v kompresoru klimatizace
No neviem, či by som tvrdil, že s tým majú problém všetky modely. Mali sme Astru G (180tis), Zafiru A (180tis), Zafiru B (160tis) a ani na jednom nikdy nebol problém s klimatizáciou a dá sa povedať, že ani s ničím iným. Takisto dosť známych má opel a o nikom neviem, že by nejaký problém s klímou bol. Asi len zlý kus
Opel Insignia B Sports Tourer Business Inovation 2.0 CDTi 2019 (154 kW) Automat 4x4
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (125 kW) Automat
Opel Meriva B Cosmo 1.6 CDTi 2014 (100 kW)
Opel Astra J Sports Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (121 kW) - ex
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (125 kW) Automat
Opel Meriva B Cosmo 1.6 CDTi 2014 (100 kW)
Opel Astra J Sports Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (121 kW) - ex
Re: Vadná cívka v kompresoru klimatizace
Clastníme v rodině Opely přes 25let...vždy došlo na běžné závady a když přišla větší, bylo to mojí mladickou lajdáckostí.
Bohužel někdo má štěstí a někdo smůlu.
Příklad - moje ještě stále doma zaparkovaná Vectra C 2.2DTI a její pověstně vstřikovací čerpadlo. Dle diskuzních fór měla přijít smrt do 200tis km... auto má 330 a motor maká bez problémů... jo je to šmejd se špatnou pověstí no.
Bohužel někdo má štěstí a někdo smůlu.
Příklad - moje ještě stále doma zaparkovaná Vectra C 2.2DTI a její pověstně vstřikovací čerpadlo. Dle diskuzních fór měla přijít smrt do 200tis km... auto má 330 a motor maká bez problémů... jo je to šmejd se špatnou pověstí no.
Astra K ST , 1.4 Turbo 125k , Innovation, 17"