Spokojenost s Astrou
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Spokojenost s Astrou
ad dolievanie oleja/
na Oploch od 2003 kedy som začal používať služobne, ani kvapka za 30000km - motory 2.0DTI,2.2DTI,1.9DTH, 2.0DTH, 2.0DT, 1.6CDTI. Ani po najazdení 200 000 km. Na rozdiel od toho čítam že u Superbu dolieva AutoMotorSport (a to je VW magazín) 1L/8000km takže náplň oleja vymení počas intervalu ešte raz dolievaním.
ad biela farba/
čo je to že lakovaná? každá farba je lakovaná. Zrejme si myslel metalízu?
Nie u Opla je biela základ "zadarmo". Je pomerne mäkká. Po 150000km vyzerá predný nárazník a maska ako po vojne - proste kamienky urobia svoje, hlavne keď jazdíš veľa diaľnice.
Na metalíze je niekoľko odtlačkov po väčších kameňoch ale v podstate OK
ad sedačky/
nešpekuľuj, sedačky u Opla (nie EGR, EGR je ventil) s certifikátom na zdravú chrbticu sú niekde inde než akákoľvek konkurencia. Ja by som po 4-och hodinách mal problém z iného auta vystúpiť, odvtedy čo Opel má tieto sedačky nemám problém.
ad autamitka/
budem vedieť v novembri keď sa rozbehnú prvé dve astry ST 1.6/136k, automat, matrix LED.
na Oploch od 2003 kedy som začal používať služobne, ani kvapka za 30000km - motory 2.0DTI,2.2DTI,1.9DTH, 2.0DTH, 2.0DT, 1.6CDTI. Ani po najazdení 200 000 km. Na rozdiel od toho čítam že u Superbu dolieva AutoMotorSport (a to je VW magazín) 1L/8000km takže náplň oleja vymení počas intervalu ešte raz dolievaním.
ad biela farba/
čo je to že lakovaná? každá farba je lakovaná. Zrejme si myslel metalízu?
Nie u Opla je biela základ "zadarmo". Je pomerne mäkká. Po 150000km vyzerá predný nárazník a maska ako po vojne - proste kamienky urobia svoje, hlavne keď jazdíš veľa diaľnice.
Na metalíze je niekoľko odtlačkov po väčších kameňoch ale v podstate OK
ad sedačky/
nešpekuľuj, sedačky u Opla (nie EGR, EGR je ventil) s certifikátom na zdravú chrbticu sú niekde inde než akákoľvek konkurencia. Ja by som po 4-och hodinách mal problém z iného auta vystúpiť, odvtedy čo Opel má tieto sedačky nemám problém.
ad autamitka/
budem vedieť v novembri keď sa rozbehnú prvé dve astry ST 1.6/136k, automat, matrix LED.
- Reklama
Re: Spokojenost s Astrou
automat je normální 6 stupňový, žádné dsg, ale co píšou lidi na UK fóru tak funguje dobře, a snad se ho ani netýká problém s motorem 1.4T
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
-
- Příspěvky: 72
- Registrován: 09 kvě 2016, 13:25
Re: Spokojenost s Astrou
Sunman píše:ad dolievanie oleja/
na Oploch od 2003 kedy som začal používať služobne, ani kvapka za 30000km - motory 2.0DTI,2.2DTI,1.9DTH, 2.0DTH, 2.0DT, 1.6CDTI. Ani po najazdení 200 000 km. Na rozdiel od toho čítam že u Superbu dolieva AutoMotorSport (a to je VW magazín) 1L/8000km takže náplň oleja vymení počas intervalu ešte raz dolievaním.
ad biela farba/
čo je to že lakovaná? každá farba je lakovaná. Zrejme si myslel metalízu?
Nie u Opla je biela základ "zadarmo". Je pomerne mäkká. Po 150000km vyzerá predný nárazník a maska ako po vojne - proste kamienky urobia svoje, hlavne keď jazdíš veľa diaľnice.
Na metalíze je niekoľko odtlačkov po väčších kameňoch ale v podstate OK
ad sedačky/
nešpekuľuj, sedačky u Opla (nie EGR, EGR je ventil) s certifikátom na zdravú chrbticu sú niekde inde než akákoľvek konkurencia. Ja by som po 4-och hodinách mal problém z iného auta vystúpiť, odvtedy čo Opel má tieto sedačky nemám problém.
ad autamitka/
budem vedieť v novembri keď sa rozbehnú prvé dve astry ST 1.6/136k, automat, matrix LED.
Mamka má automat v Astre (1.6 CDTI 100kw) síce nieje jeden z tých najrýchlejších, ale absolutne postačuje pri bežnom jazdení radí plynule, zbytočne nepodradzuje a ak to nieje potrebné opiera sa do krútiaceho momentu. Síce preradenie prevodovky je trocha cítiť, ale osobne to porovnávam so ZFkom na X5 takže niekto kto nieje zvyknutý na lepšiu prevodovku zmenu prevodových stupňov možno ani nebude registrovať. A čo sa týka športovej jazdy...to skutočne záleží na vodičovi každé auto a prevodovka vedia byť športové ak vie daná osoba správne narábať s akcelerátorom. Taktiež pri jazde z kopca stačí nachvíľu podržať brzdu a následne ju pustiť a prevodovka zaradí nižší prevodový stupeň a auto "brzdí motorom". Takže aut. prevodovku hodnotím v aute pozitívne a rozhodne je to lepšia voľba ako prevodovka manuálna.
Re: Spokojenost s Astrou
Můžeš nějak upřesnit co myslíš tím Adapt displejem? Jinak co se týká převodovek, tak 1.4T a 1.6 diesel mají klasickou 6ti stupňovou planetovou převodovku s měničem, 1.0T má 5ti stupňový robotizovaný automat.Adapt displej ukazuje ozaj len vzdialenost na dobrzdenie
Megane jsem neviděl, takže kvalitu nedokážu porovnat, nelpeší stejně bude když se na obje auta dojdeš podívat a porovnáš si je. Zrovna v kvalitě interiéru je na tom astra podle mě dost dobře, obzvlášť za tu cenu. Je ale trochu znát, že museli šetřit na spoustě drobných detailů (chybějící stropní madlo u řidiče, nejde nastavit výška pásu, chybí senzor množství kapaliny do ostřikovačů, nejsou výdechy pro zadní sedačky, zrcátka nelze sklápět klíčkem nebo automaticky ale jen ručně, blinkry nejsou integrované v zrcátkách, mlhovky neumí nasvicovat do zatáček atd.)
Astra K HB 1,4T 110kW, Innovation, 02/2016
Re: Spokojenost s Astrou
o tom či je lepšia voľba prevodovky manuálna alebo automat by som tu nediskutoval (najmä nie v spojení s X5). Sú situácie keby si si určite rád nafackoval za automat keby to pomohlo...
zostaňme u info či je automat u Astry použiteľný - info na základe ktorého sú u mňa 2 astry v tejto výbave objednané bolo presne vystihnuté v tvojom popise - žiadne extra, ale solídne pre normálnu jazdu.
zostaňme u info či je automat u Astry použiteľný - info na základe ktorého sú u mňa 2 astry v tejto výbave objednané bolo presne vystihnuté v tvojom popise - žiadne extra, ale solídne pre normálnu jazdu.
Re: Spokojenost s Astrou
- doporučujem vám skontrolovať, či má Astra meranie hladiny chladiacej kvapaliny. U Insignie to vypadlo po facelifte - docela nečakané prekvapenie keď kvapalina ubudne!morgoth píše:Je ale trochu znát, že museli šetřit na spoustě drobných detailů (chybějící stropní madlo u řidiče, nejde nastavit výška pásu, chybí senzor množství kapaliny do ostřikovačů, nejsou výdechy pro zadní sedačky, zrcátka nelze sklápět klíčkem nebo automaticky ale jen ručně, blinkry nejsou integrované v zrcátkách, mlhovky neumí nasvicovat do zatáček atd.)
Vidno to jednoducho na nádobke - snímač na víčku alebo hornej časti nádobky.
- výdechy pro zadní sedačky - mali by byť len u dvojzónovej klimy - jendotné riešenie s Insigniou
- mlhovky neumí nasvicovat - to funguje u značiek ako Škodovka, u Opla musíš mať AFL. Je to riešené inak a nemá to chybu. Nemá so šetrením nič spoločné.
Re: Spokojenost s Astrou
No jasně, v motoru prostě nejsou žádné čidla pro kapaliny, ani do ostrřikovačů, ani chladící, ani oleje, nic. Mám dvouzónovou klimu a vzadu výdechy nejsou. A u toho nasvicování - mám totiž pocit, že to z nepochopitelného důvodu jde zapnout v nastavení, ale jen u led matrix světel, které samy o sobě nasvicovat do zatáček umí. Můžete to někdo s matrix světlama potvrdit?- doporučujem vám skontrolovať, či má Astra meranie hladiny chladiacej kvapaliny. U Insignie to vypadlo po facelifte - docela nečakané prekvapenie keď kvapalina ubudne!
Vidno to jednoducho na nádobke - snímač na víčku alebo hornej časti nádobky.
- výdechy pro zadní sedačky - mali by byť len u dvojzónovej klimy - jendotné riešenie s Insigniou
- mlhovky neumí nasvicovat - to funguje u značiek ako Škodovka, u Opla musíš mať AFL. Je to riešené inak a nemá to chybu. Nemá so šetrením nič spoločné.
Astra K HB 1,4T 110kW, Innovation, 02/2016
Re: Spokojenost s Astrou
snímaní hladiny oleje - hm, to je už na pováženie...
výduchy dozadu teda zostali nakoniec už len pod sedačkami - toto ma prekvapilo u mojej novej Insignie, tiež tam vždy boli, ale teraz mám len jednozonovú klimu, na ddvojzonovej MY14 to ešte bolo
- prisvecovanie zatáčky - pletieš si dve veci dohromady -natáčanie a prisvecovanie.
AFL (neviem ako je to u matrixov zatiaľ) znamená že sú jednak svetlomety samotné natáčané do zatáčky ale zároveň u xenonov je v hlavnom svetlomete inštalovaná ďalšia halogenová žiarovka ktorá svieti na odbočenie pri zapnutej smerovke a rýchlosti do snáď 40kmh resp. pri prudkom otočení volantu.
výduchy dozadu teda zostali nakoniec už len pod sedačkami - toto ma prekvapilo u mojej novej Insignie, tiež tam vždy boli, ale teraz mám len jednozonovú klimu, na ddvojzonovej MY14 to ešte bolo
- prisvecovanie zatáčky - pletieš si dve veci dohromady -natáčanie a prisvecovanie.
AFL (neviem ako je to u matrixov zatiaľ) znamená že sú jednak svetlomety samotné natáčané do zatáčky ale zároveň u xenonov je v hlavnom svetlomete inštalovaná ďalšia halogenová žiarovka ktorá svieti na odbočenie pri zapnutej smerovke a rýchlosti do snáď 40kmh resp. pri prudkom otočení volantu.
Re: Spokojenost s Astrou
Tyma píše:Este par dotazov laktovka vyzera nepohodlne aka je v skutocnosti? Ten stredovy tu el mohli viac dotiahnut lebo myslim ze ked tam dam dve kavy musim laktovku zatiahnut. Adapt displej ukazuje ozaj len vzdialenost na dobrzdenie? Skusenosti so sedadlami egr vs klasika je tam rozdiel? Automat v astre je aky? Megan ma 7st dvojspojku co ma aj vv ale hadam bude kvalitnejsia, niekde som cital ze do astry planuju dat 8st zo chevroletu no neviem. Biela farba je aj lakovana? Ide mi o kvalitu. Takze myslite ze celkovo je astra kvalitnejsia nez megan?
Bílá je měkká.
Megane nejni tak dobré auto jak vypadá ( vypadá pěkně, to uznávám ) Astra je lepší volba.
Automat? Já osobně jsem rád, že si Opel drží klasického měniče a nejde do dvojspojek. Sám jsem měl v automatu asconu a Astru F a nikdá jsem neměl problém a ta mrcha Astra s tím lítala slušně.. Mít rozpočet větší, šel jsem taky do automatu. Ale aj manuál v Káčkové mě nijak neuráží.
Adapt displej? To možná adaptivní tempomat a jen s automatem. Pokud myslíš displej na přístrojovce, tak já mám jednobarevný a ukazuje jen nastavení protikolizního systému ( ten my stejně přijde, že pokaždé reaguje jinak a jestli to přibrzdí, nehodlám zkoušet )
Sedadla AGR určitě. Já je nemám, páč jsem bral skladovku a sedák by mohl být širší. Tam je těch 15 tis super investice.
výdechy klimatizace - no u nejvyšší výbavy bych taky čekal že budou v tunelu, (kujva, je to přece kus trubky a kus plastu a hnedle to vypadá a funguje lépe ) ale tak než jsem ji koupil byl jsem smířen s tím, že jsou jen pod sedačkami.
Přisvěcování má i hjundé a Kia.. tam to Opel nemusel hnát do extrému a kombinace jen s Matrixama... jak to má mlhovky, mohli to dát do výbavy.
Jinak ale a asi i proro, že Opel je pro mne celoživotní značka a na rozdíl od mnohých jsem nemusel rozmýšlet jaké auto že si koupit a měl hned jasno a vůbec, je Astřice milášek.... na každém autě se najde něc co nejni dobře udělané.....
Astra K ST , 1.4 Turbo 125k , Innovation, 17"
Re: Spokojenost s Astrou
- ano, Matrixy prisvecuju do zakrut - neskumal som to detailne, ale predpokladam, ze sa zapne jedna z diod ktore sluzia ako dialkove
- ano, da sa to nastavit v menu, nasiel som to ked som sa snazil vypnut (ne)zmyselny svetelny senzor, je tam polozka (nepamatam presne), nieco ako "inteligentnte osvetlenie zap/vyp"
- ano, da sa to nastavit v menu, nasiel som to ked som sa snazil vypnut (ne)zmyselny svetelny senzor, je tam polozka (nepamatam presne), nieco ako "inteligentnte osvetlenie zap/vyp"
1.6T, 147kW, Innovation+Inovace = ziadne zbytocne kraviny (...iba Start/Stop...)