Jinak souhlasím, ET asi nemá smysl moc řešit (pokud bude rozdíl pár milimetrů). Jako kde by s tím mohl být problém?
- U běžné silniční kontroly vám zkontrolují max. jestli máte zimní kola a hloubku vzorku. Velkej techničák sebou nikdo nevozí, takže předepsané rozměry kol stejně nezjistí (leda že by to byli policajti schopní nějak dohledat), pokud kola nebudou čouhat půl metru do silnice tak dost pochybuju že to někoho bude zajímat.
- Při nehodě bude asi pojišťovnu zajímat jestli máte zimní a správný rozměr, ale aby mohli krátit plnění tak by museli prokázat, že se spávným ET by k nehodě v takovém rozsahu nedošlo (což při rozdílu 2mm nijak nedokážou).
- Na STK je asi jediná reálná šance, že by do toho mohl někdo šťourat. Známej ale zrovna nedávno pošel na STK s úplně jiným rozměrem kol než měl v TP, navíc na STK můžete jet na kolech z výroby
Čekal bych, že ti do TP zapíšou jenom nový rozměr, tzn. pak už budeš moct mít libovolná kola se stejným rozměrem. Pokud na těch kolech nobudou vyražené i informace o konkrétním typu (což pochybuji), tak by to stejně nikdo neměl jak zkontrolovat.Pochopil jsem, že zápis do TP lze na základě certifikátu kola, zapíšou ale jen ty ten konkrétní typ, takže když budu chtít jiná kola s naprosto stejnými parametry ale třeba bez certifikátu tak pro ně to neplatí. Pravda?