Tomys píše:Ta dálka...přesně...z meho bytu v 3patře dosáhne, takže junior když si hrál s klíčem nejednou otevřel kufr a jednou stáhnul okna...ještě že mám hodné sousedy. Takže na to pozor.
dajte teda decku na hranie niečo iné než kľúče od auta. Napríklad dedovu pištoľ...
Nerozumiem tomu, že dnes niekto dá decku aby neotravovalo mobil, tablet, kľúče od auta. sorry. to už všetkým preskočilo.
Dajte mu knižku s obrázkami, drevený vláčik, stavebnicu, pokiaľ niekto nevie čo to je doporučujem pozrieť na STV program "fetiše socializmu".
To auto je určitě celkově fajn, ale přeskočil jsem z Astry J ST (Cosmo), takže mám možnost mezigeneračního srovnání a ze všeho nejvíc to na mě dělá dojem, že se prostě šetřilo. Když už tady byla řeč o zavazadlovém prostoru, tak tam je to vidět na první pohled. Roletu nejde ani hodnotit, ta je prostě hrozná. U minulé generace se dala klepnutím jenom zvednout nahoru a když se normálně zasunula, tak tam určitě nevisela jako ta současná. Vyklápěcí háčky jsou pryč, pokud si chceš, zákazníku, pověsit tašku, kup si FlexOrganizer za 3,5 tis. Zmizelo vybrání z obou bočních stěn, kam se dalo leccos uložit. Proklamovaných čtyřicet litrů prostoru navíc je někde pod podlahou. Otázka pro ostatní: vám nevadí akumulátor pod podlahou kufru kdesi u zadních sedaček? Bude-li chtít kdokoliv s pětadvacetikilovou (mám tam nějakou 100 Ah velkou mrchu) baterkou jakkoliv manipulovat, bude si do toho kufru muset při vyndané podlaze minimálně sednout.
V interieru: pod držákem nápojů ve středovém tunelu už není skládací falešné dno a šikovný "tajný" prostor pod ním, hodně postrádám úložný prostor před řadičkou (proč tam sakra musí teď být pojistky!???), na výškovém nastavování pásu se šetřilo tak, že se tam nedalo vůbec, černé B sloupky jsou snad vtip.
Dál mi na autě chybí Wattův přímovod, izolace víka motoru, koncovka výfuku.
Ale abych jenom nehanil, to auto má i spoustu vylepšení a jiných věcí, díky kterým se v něm cítím příjemně. Motor (1,4 T), přestože zatím syrový, tahá pocitově i skutečně líp a má kultivovanější projev. Spojka s lehčím chodem, líp se ovládá. Převodovka (myslím M22) přesnější, rychlosti se zařazují o něco ochotněji. Víko kufru s elektrickým otevíráním a bezdotykovým ovládáním je fajn, konečně bezklíčové odemykání a startování. Infotainment se svým zobrazením i ovládáním skočil minimálně o dvě generace dopředu. Asistenti bez příplatku (Innovation) na značky, na udržení v pruhu, na odstup před předním autem, zadní parkovací senzory - to všechno je fajn bonus navíc.
Za mě celkově spokojenost a i když mám výhrady, tak koupě nelituju.
Tak Astru mám sice zatím pouze 5 dní a najeto 300 km, ale přidám pár úvodních postřehů.
+ jízdní vlastnosti, Astra určitě sedí v zatáčkách lépe, než OII
+ pohodlí na sedadle řidiče, skvělý posez, výhled z vozidla, narozdíl od OIII mě v ní netlačí koleno
+ sedačky
+ motor, zatím sice pořád v záběhu, ale je živý a úsporný i přes to, že ho nešetřím
+ design - na auto slýchávám samou chválu
+ místo na zadních sedačkách
+ On Star systém
- pazvuky v interiéru...někdy je to fakt hrůza u nového auta, na OII jsem nic takového neměl
- praktičnost kufru...ani jeden háček na zavěšení tašek? Ople Ople...
- víčko nádrže, nevím proč nemá Astra jakožto nový model bezvíčkovou nádrž jako už třeba výběhový Focus
- brzdy...určitě horší než u OII i OIII
- nutnost sklápět zrcátka ručně
- blinkry nejsou integrované do zrcátek
Celkově jsem s autem spokojený, dělá mi radost a jezdí se s ním dobře. Na druhou stranu jsou na něm určitě věci, které předpokládám budou řešit nové MY.
ty zrcátka se nesklápí automaticky při zamčení vozu??dá se to alespon dokoupit?? je hodně velký rozdíl mezi koženýma sedačkama a klasickýma myslím u verze innovation??jde mi o léto hlavně až bude teplo tak aby se nepotil člověk přece jen je to kůže...
Auto jako celek není špatné. Ze začátku sem byl nadšený. Po čase co jsem projel různé povrchy vozovky nadšení kleslo. Nejhorší je jízda po kostkách, horší cesta kde není hladký povrch bída... Štvě mě vrzání interiéru a různé pazvuky (viz samostatné vlákno, co jsem psal). Mám podvozek bez Watta.
Mé předchozí auto je Ceed 2013, který má lepší odhlučnění, lepší podvozek (lépe drží v zatáčkách a pocitově o dost komfortnější a nevrzají tolik plasty jak u Astry). Docela výsměch Opelu, že Kia v tomhle je lepší.
Evidentně se ta značná redukce hmotnosti vůči předchozí verze Astry projevila k nespokojenosti zákazníka...