trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
Mne sa to dari uspesne simulovat pri 4. a 5. tom rychlostnom stupni, ked mam cca 2800 otacok a dam plny plyn. Na 4. som mal trhnutie + kovovy zvuk na 5. som mal len kovovy zvuk.
Je tu, ale jedno ale, ten kovovy zvuk na 4. a 5. tom rychlostnom stupni sa mi na kazdom stupni prejavi [aspon zatial] iba prvy raz za vyssie uvedenych podmienok, cize budem skusat dalej a ked si na 100% potvrdim tento postup, tak sa objednam do servisu na jazdu.
Je tu, ale jedno ale, ten kovovy zvuk na 4. a 5. tom rychlostnom stupni sa mi na kazdom stupni prejavi [aspon zatial] iba prvy raz za vyssie uvedenych podmienok, cize budem skusat dalej a ked si na 100% potvrdim tento postup, tak sa objednam do servisu na jazdu.
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
Ahojte všichni,
tak jsem byl dnes v servisu a i když jsem jej oficialne videt spravne nesmel (kopii ani foto nedovolil), tak mi prijimaci technik ukazal oficialni pripis z Opelu, ve kterem informuje servisy, ze problém s trhanim motoru 1.4T eviduji. Ve vyjadreni stoji, ze servisy zatim nemaji NIC delat. Prislo to pry včera odpoledne.
Jinak jak uz to tak byva, tak ve dvou s technikem se mi problém s klepnutim ukazat nepovedlo. Mel jsem stesti. Prijimaci technik priznal, ze predevcirem tam mel jiného majitele s A-K 1.4T se stejnym problémem. Ani jemu se to nepodarilo na miste navodit. Ale me alespoň ocividne vice veril s ohledem na vyse zmineny pripis.
Nicmene ve vyctene pameti zavad není evidovano nic. Citac vynechani zapalovani na všech valcich - NULA. Po debate s technikem jsme spise odhadovali, ze to asi není zapalovaci lista, ale spis naopak prilis ochuzena smes zpusobujici nerizene detonacni spalovani nebo následek Low-speed pre-ignition. Zvlaste pak oblast vyskytu LSPI je podle následujícího grafu velmi podobna tomu co se deje u 1.4T (http://pceo.com/sites/default/files/xen ... v9bQg3.png) tj. oblast s maximálním tlakem ve valci při otáčkách do 3000RPM a ne vyse. Podle toho co jsem nasel, tak LSPI ma ještě vice nicive ucinky na soucasti motoru nez klepani vlivem chude smesi. Zvlaste pak obrazky puklého pistu jsou desive (http://www.infineuminsight.com/media/11 ... May-15.png). Vse vsak odporuje informaci v pripise Opel, který tvrdi, ze popisovana zavada nemá vliv na funkcnost ani zivotnost motoru. Jak jsem jiz ale psal, pripava smesi pro GDI/SIDI motory je trochu magie a tak my laici ani netusime, co vse se v motoru v danem rezimu deje.
Nakonec tak servis resil pouze problém s komunikaci CAN busu zpusobujici problémy s plechovym zvukem radia a predni parkovaci senzory, které se bohužel vyresit nepodarilo a piskaji si nahodile dal. Dohodli jsme se, ze tomu dame ještě chvili a počkáme, zda se Opel pochlapi a pripravi novy SW pro ECU. Hlavni je, ze problém mají zaevidovany jako nevyreseny.
Doufam, ze tak vidíme alespoň male svetlo na konci tunelu (otázka jak ještě dlouhého) a mozne reseni od výrobce je na ceste.
OnMi
tak jsem byl dnes v servisu a i když jsem jej oficialne videt spravne nesmel (kopii ani foto nedovolil), tak mi prijimaci technik ukazal oficialni pripis z Opelu, ve kterem informuje servisy, ze problém s trhanim motoru 1.4T eviduji. Ve vyjadreni stoji, ze servisy zatim nemaji NIC delat. Prislo to pry včera odpoledne.
Jinak jak uz to tak byva, tak ve dvou s technikem se mi problém s klepnutim ukazat nepovedlo. Mel jsem stesti. Prijimaci technik priznal, ze predevcirem tam mel jiného majitele s A-K 1.4T se stejnym problémem. Ani jemu se to nepodarilo na miste navodit. Ale me alespoň ocividne vice veril s ohledem na vyse zmineny pripis.
Nicmene ve vyctene pameti zavad není evidovano nic. Citac vynechani zapalovani na všech valcich - NULA. Po debate s technikem jsme spise odhadovali, ze to asi není zapalovaci lista, ale spis naopak prilis ochuzena smes zpusobujici nerizene detonacni spalovani nebo následek Low-speed pre-ignition. Zvlaste pak oblast vyskytu LSPI je podle následujícího grafu velmi podobna tomu co se deje u 1.4T (http://pceo.com/sites/default/files/xen ... v9bQg3.png) tj. oblast s maximálním tlakem ve valci při otáčkách do 3000RPM a ne vyse. Podle toho co jsem nasel, tak LSPI ma ještě vice nicive ucinky na soucasti motoru nez klepani vlivem chude smesi. Zvlaste pak obrazky puklého pistu jsou desive (http://www.infineuminsight.com/media/11 ... May-15.png). Vse vsak odporuje informaci v pripise Opel, který tvrdi, ze popisovana zavada nemá vliv na funkcnost ani zivotnost motoru. Jak jsem jiz ale psal, pripava smesi pro GDI/SIDI motory je trochu magie a tak my laici ani netusime, co vse se v motoru v danem rezimu deje.
Nakonec tak servis resil pouze problém s komunikaci CAN busu zpusobujici problémy s plechovym zvukem radia a predni parkovaci senzory, které se bohužel vyresit nepodarilo a piskaji si nahodile dal. Dohodli jsme se, ze tomu dame ještě chvili a počkáme, zda se Opel pochlapi a pripravi novy SW pro ECU. Hlavni je, ze problém mají zaevidovany jako nevyreseny.
Doufam, ze tak vidíme alespoň male svetlo na konci tunelu (otázka jak ještě dlouhého) a mozne reseni od výrobce je na ceste.
OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
- yggdrasilsk
- Příspěvky: 164
- Registrován: 28 dub 2016, 14:20
Re: trhnutie pri akceleracii
Nehnevaj sa, ale vacsiu peachovinu som este necital. Nema vplyv? Ma to vplyv na bezpecnost!!!!! Ja sa na ich vysvetlenia mozem vykaslat, auto nie je take ako by malo byt -punktum. A ta sprava od opla je stara minimalne tyzden a pol, sam som ju videl
VW Golf 6 Variant 1.6 TDi
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Re: trhnutie pri akceleracii
No mne to řekli asi před 2 měsíci ale sw furt nikde...
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
Ja mám tiež tu informáciu ohľadom aktualizácie softvéru ktorá by mala upravovať vstrek paliva. Úplne ma inak dostala hláška, že podľa výrobcu motora je predpísaným palivom pre tento motor 99 alebo 100 oktán. Už mám druhú nádrž 99 EVO zo slovnaftu a ani raz to netrhlo. Pri 95 to trhá a auto má nižší výkon. Jediné čo mi v servise budú momentálne robiť je aktualizácia softvéru rádia.
Re: trhnutie pri akceleracii
s rádiem hodně štěstí mě řekli, že už jim to několik rádií zrušilo tak to nedělajjozuo píše:Ja mám tiež tu informáciu ohľadom aktualizácie softvéru ktorá by mala upravovať vstrek paliva. Úplne ma inak dostala hláška, že podľa výrobcu motora je predpísaným palivom pre tento motor 99 alebo 100 oktán. Už mám druhú nádrž 99 EVO zo slovnaftu a ani raz to netrhlo. Pri 95 to trhá a auto má nižší výkon. Jediné čo mi v servise budú momentálne robiť je aktualizácia softvéru rádia.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
trhnutie pri akceleracii
Řekli ti to u Srby?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
Re: trhnutie pri akceleracii
nn v Trutnově - to rádio.
o tom SW u Srby
o tom SW u Srby
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
V SK manuali je doporucene palivo RON 95, ako mozne su uvedene 98 a an 91, s poznamkou, ze lokalne specifika upresnuje nalepka na plniacom otvore.jozuo píše:Ja mám tiež tu informáciu ohľadom aktualizácie softvéru ktorá by mala upravovať vstrek paliva. Úplne ma inak dostala hláška, že podľa výrobcu motora je predpísaným palivom pre tento motor 99 alebo 100 oktán. Už mám druhú nádrž 99 EVO zo slovnaftu a ani raz to netrhlo. Pri 95 to trhá a auto má nižší výkon. Jediné čo mi v servise budú momentálne robiť je aktualizácia softvéru rádia.
Astra K ST, 1.4 92kW, Innovation, MY16.5
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW