trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
adanedhlel
Příspěvky: 46
Registrován: 22 srp 2016, 10:08

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od adanedhlel »

mattonecz píše:Jak se to veme, občas potřebuješ na to šlápnout i když jezdíš normálně :)
připojování na dálnici, předjíždění atd.
já to teď taky dlouho šetřil abych se tomu vyhnul, ale už na to kašlu, v opelu mi 5x řekli že s autem nic není tak ať si dělá co chce;)
Jasne v takomto pripade si clovek povie ze ak sa to rozpadne mojim stylom jazdy do 5. rokov tak whatever, opravia to v ramci zaruky(snad :)). Horsie je ak tento styl jazdy sposoby znicenie motora povedzme v 6.roku a vtedy je to riadny financny pruser...
Astra K ST, Innovation, 1.4T, 92kW, Benzin
Reklama
 

Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

proto je lepší ho zničit včas ;)
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
pmickal
Příspěvky: 59
Registrován: 13 zář 2016, 13:10

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od pmickal »

musite ist do lepsieho servisu :D mne bolo povedane, ze sa o tom vie a riesi sa to
Opel Astra K 1.4. Turbo (92 kW/125 koni) Innovation
Karamba
Příspěvky: 33
Registrován: 20 zář 2016, 09:49

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Karamba »

Ano, pri kludnej resp beznej jazde to naozaj nepocitujes, cize ludia co jazdia bezne mesto sa s tym nikdy stretnut nemuseli a ani sa niet comu divit.

Ked si na dialnici alebo okreske a pri pri prudkom predbehnuti [plyn na podlahu] mas 3000+ otacky, tak sa ti to tiez nestane.

Ja jazdim napr 70% obchvat v Bratislave a 30% mesto, a napr ked som mal zaradenu 4.rku cca 80km/h cca 2500 otacok/min a siel som obiehat s tym, ze som dal plyn takmer na podlahu, tak vtedy mi to napr trhlo a bol ten kovovy zvuk.
Lenze, samozrejme, neudeje sa to vzdy.
[Nehralo u mna rolu ci som mal 95 alebo 100 oktanovy benzin z OMV]

Pri beznej jazde, a ak pri obiehani podradis, tak , ze pri plnej akceleracii mas 3000+ otacky, tak sa to da elimininovat na minimum resp. prakticky odstranit. [Ale toto je len vyhnutie sa tomu aby to nastalo, neodstranuje to problem, ktory to sposobuje]

Nebudem tvrdit, ze maju tento problem vsetky 1.4T, ale podla mna vacsina, avsak vela ludi to pri svojom style jazdi nema sancu pozorovat, ale ked to zacnete skusat, tak skor ci neskor by ste to pozorovali.

Ak tento problem nepocitujete, tak to je len dobre, bud tento problem nemate, alebo sa vam ho len nepodarilo vyvolat co je tiez dobre.
Ja som si tiez myslel, ze ho nemam, kym som to nezacal skusat, a potom ked uz clovek zisti, ze sa to tyka aj jeho, tak je len nervozny z toho :)

Cize ak prudko zrychlujete, resp plny plyn, tak majte aspon 3000+ otacok a mali by ste mat klud.
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

pmickal píše:musite ist do lepsieho servisu :D mne bolo povedane, ze sa o tom vie a riesi sa to
to rikaj pul roku a k cemu mi to je? mezitím sem najel 16000km a bůhví jak na tom ten motor je
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
pico
Příspěvky: 24
Registrován: 10 lis 2016, 19:41

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od pico »

Mam Astru J 1,4 T, 103kW a tieto problemy tento motor nema !
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

pico píše:Mam Astru J 1,4 T, 103kW a tieto problemy tento motor nema !
tak to gratuluju ale nevím proč to sem píšeš
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Uživatelský avatar
N3XTG
Příspěvky: 6
Registrován: 11 pro 2016, 20:12

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od N3XTG »

Karamba píše:Ano, pri kludnej resp beznej jazde to naozaj nepocitujes, cize ludia co jazdia bezne mesto sa s tym nikdy stretnut nemuseli a ani sa niet comu divit.

Ked si na dialnici alebo okreske a pri pri prudkom predbehnuti [plyn na podlahu] mas 3000+ otacky, tak sa ti to tiez nestane.

Ja jazdim napr 70% obchvat v Bratislave a 30% mesto, a napr ked som mal zaradenu 4.rku cca 80km/h cca 2500 otacok/min a siel som obiehat s tym, ze som dal plyn takmer na podlahu, tak vtedy mi to napr trhlo a bol ten kovovy zvuk.
Lenze, samozrejme, neudeje sa to vzdy.
[Nehralo u mna rolu ci som mal 95 alebo 100 oktanovy benzin z OMV]

Pri beznej jazde, a ak pri obiehani podradis, tak , ze pri plnej akceleracii mas 3000+ otacky, tak sa to da elimininovat na minimum resp. prakticky odstranit. [Ale toto je len vyhnutie sa tomu aby to nastalo, neodstranuje to problem, ktory to sposobuje]

Nebudem tvrdit, ze maju tento problem vsetky 1.4T, ale podla mna vacsina, avsak vela ludi to pri svojom style jazdi nema sancu pozorovat, ale ked to zacnete skusat, tak skor ci neskor by ste to pozorovali.

Ak tento problem nepocitujete, tak to je len dobre, bud tento problem nemate, alebo sa vam ho len nepodarilo vyvolat co je tiez dobre.
Ja som si tiez myslel, ze ho nemam, kym som to nezacal skusat, a potom ked uz clovek zisti, ze sa to tyka aj jeho, tak je len nervozny z toho :)

Cize ak prudko zrychlujete, resp plny plyn, tak majte aspon 3000+ otacok a mali by ste mat klud.
O tom sa hovori vsade na internete, ze s tymito motormi jednoducho musis podradit pri prudkom zrychlovani, aby sa otacky dostali nad "kritickych" 2500-3000 otacok.

BTW aky modelovy rok (MY) vlastnis ty?
Karamba
Příspěvky: 33
Registrován: 20 zář 2016, 09:49

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Karamba »

Myslim, ze MY16.5, 1.4T 110kw, kombik objednany v marci a dodany koncom juna, nemam wattow priamovod ani odhlucnenie pod kapotou
jozuo
Příspěvky: 373
Registrován: 19 říj 2016, 11:33

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od jozuo »

Ako nedalo mi to, dva dni som jazdil tak že som sa snažil vyvolať problém aj keď už dlhodobejšie tankujem len 100 oktán a podarilo sa mi ho vyvolať 2x, jeden raz úplne jemnučko stratil motor výkon ale hneď nato sa dostal do ťahu, druhý raz to bolo pri obiehaní do kopca, podradení na 3. plný plyn a v čase keď som bol vedľa predbiehaného auta to prestalo totálne ťahať, a zrazu kopanec a vystrelila do predu.
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“