Spokojenost s Astrou
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Spokojenost s Astrou
U mňa zatiaľ bez problémov. Až na ľavý zadný blatník, kde mi nejaky dobrák odrel dvere...
Opel Insignia B Sports Tourer Business Inovation 2.0 CDTi 2019 (154 kW) Automat 4x4
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (125 kW) Automat
Opel Meriva B Cosmo 1.6 CDTi 2014 (100 kW)
Opel Astra J Sports Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (121 kW) - ex
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (125 kW) Automat
Opel Meriva B Cosmo 1.6 CDTi 2014 (100 kW)
Opel Astra J Sports Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (121 kW) - ex
- Reklama
Re: Spokojenost s Astrou
jozuo píše:tiez vam to pride ze ten lak co na astru davaju, no katastrofa, ako blato?? ani zima neskoncila a ja som uz na celej kapote a troska na blatniku nasiel asi 40 mini oderkov od kamienkov...a na cervenej to dost vidiet
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
a co máš za barvu? - to víš metla je metla, když si dáš bláto.......
já vám nevím kluci, proč nemáte třeba v podpisu něco o autě takhle je to vážně hledání a jeslti jste někde neprozradili víc.
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
Spokojenost s Astrou
obycajna cervena, nie je metaliza
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Re: Spokojenost s Astrou
Zdravim,
tak jsem po ASTRE G a dvou Hacek presel rovnou na K (J jsem vynechal a mozna jsem nemel..)
Mam za sebou 1500km a po presednuti z Astry H do J jsem uprimne zklamanej...nevim kterym negativem zacit driv... Astry mam opravdu rad ale tohle je velke zklamani. Soudruzi v NDR udelali nekolik velkych chyb.. Hodne veci je tam nedomyslenych..nedotazenych...neodzkosenych..
Takze po poradku:
Mam Astru K Hatchback, 1.6 CDTI Inovation.
Zapory:
HLUK !!!: ...neskutecne hlucny auto. To se neda porovnat ani s 1.9CDTI v hacku. Motor jako takovy je v podstate tichej, ale do auta se prenasi neskutecny hluk od kol....predevsim ze zadni casti. Mam verzi bez rezervniho kola, tak nevim jestli je to tim, ze tam neni vubec zadne tlumeni (pouze koberecek primo na plechu). Auto jsem kupoval na letnich na kterych jsem udelal asi sto km a ted asi 1300 na zimnich. Hluk se po prezuti nijak nezmenil. Taktez hluk z venci..kdyz me predjizdej auta, slysim je dost vyrazne. Po ujeti 1000km v kuse jsem byl zralej na brufen jak mi trestilo v hlave.
STERACE: Ke steracum rovnou dve veci - Prvni vec je odskakovani steracu v rychlosti pres 140km...to bych u noveho auta necekal.. taky stacilo aby se ochladilo pod 0 a skakali i pri pomalejsi jizde. Druhou veci je dojezd sterace ke krajum skla. Pri stirani se sterac vraci zpatky takovych dobrych 6-7cm od kraje skla. To spolecne s masivnim sloupkem dela naskutecny prostor kam clovek nevidi. Prava strana mi v podstate nevadi, ale na leve strane mi to zakryva dost velkou cast vyrozu. Nevim jestli je dojezd nastavovatelny (predpokladam ze ne) a nevim jak moc to pujde korigovat presazenim steracu.
PALUBNI PC: Celou dobu premyslim co vedlo soudruhy k tomu aby na poslednich 50km dojezdu (v dobe kdy to clovek nejvic potrebuje) zrusili zobrazovani dojezdu a misto toho zacali blikat hladovym okem s napisem pres cely displej doplnte palivo. Clovek jede po dalnici a pri dojezdu 70km si rika, ze tu pumpu za 40km v pohode dojede. Ale kdyz vam po 20km zmizi odhadovany dojezd a zacne blikat kontrolka a napis doplnte palivo, tak clovek znervozni hodne rychle a ztrati prehled kolik km to vlastne jeste melo vydrzet. Fakt kravina, kterou jsem doted videl pouze u francouzu. Navic jeste podeziram ze i tak ten udaj o dojezdu vubec nesedel s hladinou paliva. Rucicka palivomeru byla na nule jeste kdyz palubni PC zobrazoval dojezd 80km. Tankovani pred tim byla rucicka tak 2mm nad nulou a palubni PC uz bylo v rezimu vystrahy.. (takze dojezd pod 50km). Cemu ma pak clovek duverovat...? Tady me napada - nevite jestli existuje servisni mod u palubniho PC stejne jako to bylo u Hacka? (dlouhe podrzeni settings a prepnuti do servisniho modu, Kde se dalo zobrazit konkretni mnostvi paliva v nadrzi...)
Dalsi bonbonek je ovladani palubniho PC na pacce smerovek - tohle je chutovka. Navic zpusobem jakym je to udelany (otaceni koleckem na pacce...) takze bud blikam smerovkama, nebo dalkovyma...zalezi ktery cudlik chci zmacknout. V noci je navic tlacitko menu neosvetleny, takze si to clovek musi nahmatat...
Pak par drobnosti:
Hlidani mrtveho uhlu: Funkce hlidani mrtveho uhlu funguje pouze do rychlosti 140km/h. Tudiz v nemecku totalne nepouzitelne a celou cestu clovek jede s svetylkama v zrcatkach. Funkce jako takova fungovala spravne tak v 60%.. zrejme to bude tim, ze detekuje auto pouze pokud je rozdil rychlosti soubezne jedoucich aut mensi nez 10km/h.. to mi prijde hodne malo..takze spis do mesta nez na dalnici.
Brzdy - subjektivne jsou slabsi nez na Hacku a musim na ne vic slapat...ale to je jen o zvyku.
Odkladaci prostor - klasicka bolest astry, kterou nevyresilo ani J. Sice se uz aspon vejde lahev do dveri, ale zase utrpela schanka pred spolujezdecem - zadna policka a uz vubec zadne svetlo. Pritom takoveho mista k vyuziti - ve strope, pod sedackama, ve stredove konzole..
Loketni operka - Jsem vyssi (190cm) takze na me hodne nizko a nezmonost vyskoveho nastaveni hodne ubira komfortu. Tady uz jsem malinko bastlil a udelal si takove gumove podlozky, ktere mi tu opereku drzi ve vyssi poloze. Teoreticky by sel prodlouzit i ten samotny jazycek do ktereho sa operka zaklapne, tak aby byl vyssi a operka se zaklapla ve vyssi poloze.
Sklapeni zrcatek - Cekal bych ze pri pohybujicim se auta bude sklapeni zrcatek automaticky zakazano. Par krat se mi stalo, ze jsem chtel sestelovat zrcatko za jizdy a nevsim jsem si, ze nemam zvolene ani jedno zrcatko a tak jsem si je za jizdy zatahl... v urcitych situacich dost neprijemny.
Uroven zvukovych signalu :
Uroven zvukovych signalu je nedomyslena. Sice se da nastavit, ale kdyz chci abych nevyskocil z auta pri pipani parkovacich senzoru, tak tuto uroven musim stahnout na minimum (30). Pri teto urovni ovsem nejde vubec slyset varovani pocas jizdy (jako jsou upozorneni od hlidani jizdnich pruhu, atd...)
Nakonec chutovka za kterou bych to hovado co to vymyslelo nechal celou noc sedet v auta s houkajicim senzorem:
Parkovaci senzory !!!!: Nevim, ktere hovado a co ho k tomu vedlo vymyslelo aktivaci parkovacich senzoru automaticky s kazdym zastavenim auta. Hned jak auto zastavi (bez zarazeni zpatecky) se aktivuji parkovaci senzory - dokonce ani zatazena rucka je nevypne. To same pri nastartovani - nastartuju a hned jsou aktivni. Takze pri parkovani na sidlisti, nebo vlastne kdekoliv, kde neni aspon metr mista kolem auta, se po nastartovani hned ozve houkani senzoru. Anebo - zaparkuju vyradim zpatecku a dal posloucham uzasne houkani senzoru. Anebo - nekam prijedu a chci nekoho nabrat. Ten si chce dat veci do krufru, takze si stoupne za auto a houkame... To same na krizovatkach..zastavim na krizovatce, auto za mnou si stoupne bliz ke mne a uz to rve...Cely den nedelam nic jine, nez mackam tlacitko parkovacich senzoru... HOVADA.
Vite prosim nekdo, jeslti se to da dodovat aby se park sezory zapinali pouze zpateckou anebo manulne? Tohle me uplne privadi k silenstvi.
Pak mi jeste podivnym zpusobem funguje aktivace hlidani jizdnich pruhu...asi zalezi jak se auto vyspi - nekdy se pri aktivaci rozsviti diodka na tlacitku a jindy zase ne. Funkce se sice aktivuje (zelene auticko mezi pruhama na pristrojocve) ale diodka nesviti...jindy zase jo.. to budu resit reklamaci. Zbytek tech veci, ktere jsem zde uvadel, je bohuzel plne v souladu s manualem (ac jsem si puvodne rikal, ze takhle to prece nemuze fungovat, tak po precteni manualu jsem zjistil, ze to opravdu myslej vazne)...
Klady
Uprimne se mi do nich ani moc nechce po tom vsem co me na nove Astre zklamalo
Vzhled - designove se auto povedlo...coz byl pripad kazde astry.
Motor - 1.6 CDTI 100kW ma krasny zatah, je pruzny a relativne tichy. Spotreba zatim 5.8, ale snad si to sedne a pujde dolu...
No a to je asi vsechno....
tak jsem po ASTRE G a dvou Hacek presel rovnou na K (J jsem vynechal a mozna jsem nemel..)
Mam za sebou 1500km a po presednuti z Astry H do J jsem uprimne zklamanej...nevim kterym negativem zacit driv... Astry mam opravdu rad ale tohle je velke zklamani. Soudruzi v NDR udelali nekolik velkych chyb.. Hodne veci je tam nedomyslenych..nedotazenych...neodzkosenych..
Takze po poradku:
Mam Astru K Hatchback, 1.6 CDTI Inovation.
Zapory:
HLUK !!!: ...neskutecne hlucny auto. To se neda porovnat ani s 1.9CDTI v hacku. Motor jako takovy je v podstate tichej, ale do auta se prenasi neskutecny hluk od kol....predevsim ze zadni casti. Mam verzi bez rezervniho kola, tak nevim jestli je to tim, ze tam neni vubec zadne tlumeni (pouze koberecek primo na plechu). Auto jsem kupoval na letnich na kterych jsem udelal asi sto km a ted asi 1300 na zimnich. Hluk se po prezuti nijak nezmenil. Taktez hluk z venci..kdyz me predjizdej auta, slysim je dost vyrazne. Po ujeti 1000km v kuse jsem byl zralej na brufen jak mi trestilo v hlave.
STERACE: Ke steracum rovnou dve veci - Prvni vec je odskakovani steracu v rychlosti pres 140km...to bych u noveho auta necekal.. taky stacilo aby se ochladilo pod 0 a skakali i pri pomalejsi jizde. Druhou veci je dojezd sterace ke krajum skla. Pri stirani se sterac vraci zpatky takovych dobrych 6-7cm od kraje skla. To spolecne s masivnim sloupkem dela naskutecny prostor kam clovek nevidi. Prava strana mi v podstate nevadi, ale na leve strane mi to zakryva dost velkou cast vyrozu. Nevim jestli je dojezd nastavovatelny (predpokladam ze ne) a nevim jak moc to pujde korigovat presazenim steracu.
PALUBNI PC: Celou dobu premyslim co vedlo soudruhy k tomu aby na poslednich 50km dojezdu (v dobe kdy to clovek nejvic potrebuje) zrusili zobrazovani dojezdu a misto toho zacali blikat hladovym okem s napisem pres cely displej doplnte palivo. Clovek jede po dalnici a pri dojezdu 70km si rika, ze tu pumpu za 40km v pohode dojede. Ale kdyz vam po 20km zmizi odhadovany dojezd a zacne blikat kontrolka a napis doplnte palivo, tak clovek znervozni hodne rychle a ztrati prehled kolik km to vlastne jeste melo vydrzet. Fakt kravina, kterou jsem doted videl pouze u francouzu. Navic jeste podeziram ze i tak ten udaj o dojezdu vubec nesedel s hladinou paliva. Rucicka palivomeru byla na nule jeste kdyz palubni PC zobrazoval dojezd 80km. Tankovani pred tim byla rucicka tak 2mm nad nulou a palubni PC uz bylo v rezimu vystrahy.. (takze dojezd pod 50km). Cemu ma pak clovek duverovat...? Tady me napada - nevite jestli existuje servisni mod u palubniho PC stejne jako to bylo u Hacka? (dlouhe podrzeni settings a prepnuti do servisniho modu, Kde se dalo zobrazit konkretni mnostvi paliva v nadrzi...)
Dalsi bonbonek je ovladani palubniho PC na pacce smerovek - tohle je chutovka. Navic zpusobem jakym je to udelany (otaceni koleckem na pacce...) takze bud blikam smerovkama, nebo dalkovyma...zalezi ktery cudlik chci zmacknout. V noci je navic tlacitko menu neosvetleny, takze si to clovek musi nahmatat...
Pak par drobnosti:
Hlidani mrtveho uhlu: Funkce hlidani mrtveho uhlu funguje pouze do rychlosti 140km/h. Tudiz v nemecku totalne nepouzitelne a celou cestu clovek jede s svetylkama v zrcatkach. Funkce jako takova fungovala spravne tak v 60%.. zrejme to bude tim, ze detekuje auto pouze pokud je rozdil rychlosti soubezne jedoucich aut mensi nez 10km/h.. to mi prijde hodne malo..takze spis do mesta nez na dalnici.
Brzdy - subjektivne jsou slabsi nez na Hacku a musim na ne vic slapat...ale to je jen o zvyku.
Odkladaci prostor - klasicka bolest astry, kterou nevyresilo ani J. Sice se uz aspon vejde lahev do dveri, ale zase utrpela schanka pred spolujezdecem - zadna policka a uz vubec zadne svetlo. Pritom takoveho mista k vyuziti - ve strope, pod sedackama, ve stredove konzole..
Loketni operka - Jsem vyssi (190cm) takze na me hodne nizko a nezmonost vyskoveho nastaveni hodne ubira komfortu. Tady uz jsem malinko bastlil a udelal si takove gumove podlozky, ktere mi tu opereku drzi ve vyssi poloze. Teoreticky by sel prodlouzit i ten samotny jazycek do ktereho sa operka zaklapne, tak aby byl vyssi a operka se zaklapla ve vyssi poloze.
Sklapeni zrcatek - Cekal bych ze pri pohybujicim se auta bude sklapeni zrcatek automaticky zakazano. Par krat se mi stalo, ze jsem chtel sestelovat zrcatko za jizdy a nevsim jsem si, ze nemam zvolene ani jedno zrcatko a tak jsem si je za jizdy zatahl... v urcitych situacich dost neprijemny.
Uroven zvukovych signalu :
Uroven zvukovych signalu je nedomyslena. Sice se da nastavit, ale kdyz chci abych nevyskocil z auta pri pipani parkovacich senzoru, tak tuto uroven musim stahnout na minimum (30). Pri teto urovni ovsem nejde vubec slyset varovani pocas jizdy (jako jsou upozorneni od hlidani jizdnich pruhu, atd...)
Nakonec chutovka za kterou bych to hovado co to vymyslelo nechal celou noc sedet v auta s houkajicim senzorem:
Parkovaci senzory !!!!: Nevim, ktere hovado a co ho k tomu vedlo vymyslelo aktivaci parkovacich senzoru automaticky s kazdym zastavenim auta. Hned jak auto zastavi (bez zarazeni zpatecky) se aktivuji parkovaci senzory - dokonce ani zatazena rucka je nevypne. To same pri nastartovani - nastartuju a hned jsou aktivni. Takze pri parkovani na sidlisti, nebo vlastne kdekoliv, kde neni aspon metr mista kolem auta, se po nastartovani hned ozve houkani senzoru. Anebo - zaparkuju vyradim zpatecku a dal posloucham uzasne houkani senzoru. Anebo - nekam prijedu a chci nekoho nabrat. Ten si chce dat veci do krufru, takze si stoupne za auto a houkame... To same na krizovatkach..zastavim na krizovatce, auto za mnou si stoupne bliz ke mne a uz to rve...Cely den nedelam nic jine, nez mackam tlacitko parkovacich senzoru... HOVADA.
Vite prosim nekdo, jeslti se to da dodovat aby se park sezory zapinali pouze zpateckou anebo manulne? Tohle me uplne privadi k silenstvi.
Pak mi jeste podivnym zpusobem funguje aktivace hlidani jizdnich pruhu...asi zalezi jak se auto vyspi - nekdy se pri aktivaci rozsviti diodka na tlacitku a jindy zase ne. Funkce se sice aktivuje (zelene auticko mezi pruhama na pristrojocve) ale diodka nesviti...jindy zase jo.. to budu resit reklamaci. Zbytek tech veci, ktere jsem zde uvadel, je bohuzel plne v souladu s manualem (ac jsem si puvodne rikal, ze takhle to prece nemuze fungovat, tak po precteni manualu jsem zjistil, ze to opravdu myslej vazne)...
Klady
Uprimne se mi do nich ani moc nechce po tom vsem co me na nove Astre zklamalo
Vzhled - designove se auto povedlo...coz byl pripad kazde astry.
Motor - 1.6 CDTI 100kW ma krasny zatah, je pruzny a relativne tichy. Spotreba zatim 5.8, ale snad si to sedne a pujde dolu...
No a to je asi vsechno....
Re: Spokojenost s Astrou
Tipnul bych si, že Opel resp. GM sráží cenu tím, že používá u všech modelů stejné moduly pro různou výbavu např. ovládání zrcátek, parkovací senzory, palubní počítač atd. Problém je, že tyhle univerzální moduly nejsou napojené na zbytek auta, protože by v tom případě asi museli pro každý model dělat extra napojení a testovat to. Ve výsledku pak jsou zrcátka, co nejdou sklopit klíčem, parkovací senzory co jsou neustále zapnuté, palubní počítač co ani nezobrazí teplotu nebo hodiny...
Astra K HB 1,4T 110kW, Innovation, 02/2016
- tomasprochu
- Příspěvky: 18
- Registrován: 18 říj 2016, 09:13
Re: Spokojenost s Astrou
musim s tebou ve vetsine bodu bohuzel souhlasit, pridam svuj seznam zkusenosti po vanocnich svatcich...
mam 1.6CDTi dynamic
s tim ukazovanim spotreby jsem se tu uz rozciloval - asi to bude specialita dieselu - rucicka a pocitac zijou kazdy svym zivotem. Tu hlasku pres vsechno uz jsem taky zazil a byl pak pranyrovan od pritelkyne za muj slovnik... Navic oproti PC je realna spotreba stale vetsi cca. 0,8l, jedno jaky rezim. Umi PC zobrazit i cas jizdy? Nikde jsem to nenasel, je ujetou vzdalenost a prumernou rychlost. Tohle ma VW/koncern nesrovnatelne lepe vyreseno...
Skakajici sterace trapi evidentne skoro vsechny, ty nesetrene prouzky 7cm po stranach jsou vazne super, hlavne ted v zime. Myslim, ze to je pro nase dobro, abychom se taky na ty sedacce hybali a ne jenom sedeli a sedeli. Na klikatych okrskach tam klidne zmizi auto...
Senzor stirani funguje taky celkem autonomne - nastaveni intenzity bez efektu - taky se to uz tu resilo.
Hluk ze zadu je u mne "normalni" (17"kola) - ale mam verzi s rezervou a okoli rezervy je jeste vystalno drobnostmi. Myslim, ze to bude ten velky rozdil. Podobny problem jsem mel u Golfu CNG - tam byla jen mezipodlaha a pak hned plech - nedokazal jsem se s tim smirit.
Ted v mrazech pravidelne nefunguje navigace/radio (Navi 900). Bud uplny Black-out, nebo sviti a nefunguji zadne cudliky, nebo funguje vse az na hlasitost radia - tj. hraje furt a nejde vypnout. Parkovaci senzory nastesti nemam, i kdyz kamera by se hodila
Vcera - -8 az -12 - cesta 250km, udrzovani v pruhu se nechyta, automaticke prepinani dalkovych svetel nefungovalo - a to bylo temer sucho - celni sklo uplne ciste... Trochu mi ta jejich elektronika pripomina Windows 98 ME - tam byl polocas rozpadu max. 2 mesice.
Topeni je hruza (asi problem vsech novych malych dieselu). Ted o vikendu i po 25km teplota motoru jen 70C. Nemit vyhrivany volant a sedacky tak nevim nevim. Oproti predchozim autum (Golf 5 a 7) se strasne mlzi okna, vetrak musi byt pusten na vysoke otacky - je pak neprijemne hlasity. Pri jizde ve 4 je vyzva udrzet odmlezena zadni okna, resp. nutnost velmi hlucici ventilace a vyznamne snizeni komfortu jizdy.
Spotrebu mam zatim 5,4-5,8 (beru vzdy plnou) - 22k najeto.
Jinak na snehu se jezdi celkem dobre a schopnost zdolavat prudke kopce vc. zaveji mne prijemne prekvapila (17" Dunlop SP Winter Sport). Protiskluz zasahuje velmi jemne a v mnoha pripadech si toho clovek ani nevsimne, nebyt kontrolky.
Cervena barva po roce provozu - katastrofa, auto vypada jak dalmatin.
mam 1.6CDTi dynamic
s tim ukazovanim spotreby jsem se tu uz rozciloval - asi to bude specialita dieselu - rucicka a pocitac zijou kazdy svym zivotem. Tu hlasku pres vsechno uz jsem taky zazil a byl pak pranyrovan od pritelkyne za muj slovnik... Navic oproti PC je realna spotreba stale vetsi cca. 0,8l, jedno jaky rezim. Umi PC zobrazit i cas jizdy? Nikde jsem to nenasel, je ujetou vzdalenost a prumernou rychlost. Tohle ma VW/koncern nesrovnatelne lepe vyreseno...
Skakajici sterace trapi evidentne skoro vsechny, ty nesetrene prouzky 7cm po stranach jsou vazne super, hlavne ted v zime. Myslim, ze to je pro nase dobro, abychom se taky na ty sedacce hybali a ne jenom sedeli a sedeli. Na klikatych okrskach tam klidne zmizi auto...
Senzor stirani funguje taky celkem autonomne - nastaveni intenzity bez efektu - taky se to uz tu resilo.
Hluk ze zadu je u mne "normalni" (17"kola) - ale mam verzi s rezervou a okoli rezervy je jeste vystalno drobnostmi. Myslim, ze to bude ten velky rozdil. Podobny problem jsem mel u Golfu CNG - tam byla jen mezipodlaha a pak hned plech - nedokazal jsem se s tim smirit.
Ted v mrazech pravidelne nefunguje navigace/radio (Navi 900). Bud uplny Black-out, nebo sviti a nefunguji zadne cudliky, nebo funguje vse az na hlasitost radia - tj. hraje furt a nejde vypnout. Parkovaci senzory nastesti nemam, i kdyz kamera by se hodila
Vcera - -8 az -12 - cesta 250km, udrzovani v pruhu se nechyta, automaticke prepinani dalkovych svetel nefungovalo - a to bylo temer sucho - celni sklo uplne ciste... Trochu mi ta jejich elektronika pripomina Windows 98 ME - tam byl polocas rozpadu max. 2 mesice.
Topeni je hruza (asi problem vsech novych malych dieselu). Ted o vikendu i po 25km teplota motoru jen 70C. Nemit vyhrivany volant a sedacky tak nevim nevim. Oproti predchozim autum (Golf 5 a 7) se strasne mlzi okna, vetrak musi byt pusten na vysoke otacky - je pak neprijemne hlasity. Pri jizde ve 4 je vyzva udrzet odmlezena zadni okna, resp. nutnost velmi hlucici ventilace a vyznamne snizeni komfortu jizdy.
Spotrebu mam zatim 5,4-5,8 (beru vzdy plnou) - 22k najeto.
Jinak na snehu se jezdi celkem dobre a schopnost zdolavat prudke kopce vc. zaveji mne prijemne prekvapila (17" Dunlop SP Winter Sport). Protiskluz zasahuje velmi jemne a v mnoha pripadech si toho clovek ani nevsimne, nebyt kontrolky.
Cervena barva po roce provozu - katastrofa, auto vypada jak dalmatin.
Opel astra K dynamic 1,6 100kw/136k
r.v 10/2015
r.v 10/2015
Re: Spokojenost s Astrou
mně v létě naopak nešlo rádio - ale jen displej (R4) ve vedrech. byl to špatný kontakt někde
u těch dieselů máte nějaký quickheat, to nepomáhá? jezdil sem teď pár dnů s O2 1.9TDi a ta teda taky nechtěla moc topit a když jsem zastavil tak to spadlo na 70C
u mě barva bílá po půl roce předek taky dost omlácenej, 17K km
u těch dieselů máte nějaký quickheat, to nepomáhá? jezdil sem teď pár dnů s O2 1.9TDi a ta teda taky nechtěla moc topit a když jsem zastavil tak to spadlo na 70C
u mě barva bílá po půl roce předek taky dost omlácenej, 17K km
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Spokojenost s Astrou
Naprosty souhlas. Ja byl v aute nastesti sam, takze nebylo kdo by si stezoval na muj slovnik Ale ze jsem ho prosel od A po Z...tomasprochu píše:musim s tebou ve vetsine bodu bohuzel souhlasit, pridam svuj seznam zkusenosti po vanocnich svatcich...
mam 1.6CDTi dynamic
s tim ukazovanim spotreby jsem se tu uz rozciloval - asi to bude specialita dieselu - rucicka a pocitac zijou kazdy svym zivotem. Tu hlasku pres vsechno uz jsem taky zazil a byl pak pranyrovan od pritelkyne za muj slovnik... Navic oproti PC je realna spotreba stale vetsi cca. 0,8l, jedno jaky rezim. Umi PC zobrazit i cas jizdy? Nikde jsem to nenasel, je ujetou vzdalenost a prumernou rychlost. Tohle ma VW/koncern nesrovnatelne lepe vyreseno...
Zkouseli jste nekdo presadit sterac o jeden zub co to udela? Jak to vypada pri vypnutych a jak dalce se pak posune? Ja jel prave vcera 1000km v tom snehu a do toho nesetreneho pruhu spolu se sloupkem se schova i nakladak...tomasprochu píše: Skakajici sterace trapi evidentne skoro vsechny, ty nesetrene prouzky 7cm po stranach jsou vazne super, hlavne ted v zime. Myslim, ze to je pro nase dobro, abychom se taky na ty sedacce hybali a ne jenom sedeli a sedeli. Na klikatych okrskach tam klidne zmizi auto...
Senzor stirani funguje taky celkem autonomne - nastaveni intenzity bez efektu - taky se to uz tu resilo.
Taky se s tim nedokazu smirit. Proto premyslim o doplneni o rezervu nebo o prehradku jako odkladaci prostor - treba by to mohlo pomoct. https://www.doopla.cz/dily/prihradka-od ... -2097.htmltomasprochu píše: Hluk ze zadu je u mne "normalni" (17"kola) - ale mam verzi s rezervou a okoli rezervy je jeste vystalno drobnostmi. Myslim, ze to bude ten velky rozdil. Podobny problem jsem mel u Golfu CNG - tam byla jen mezipodlaha a pak hned plech - nedokazal jsem se s tim smirit.
Radio zatim ok (navi nemam). Kamera je supr. Nejradsi bych deaktivoval senzory a nechal jen kameru. Ten hukot me s.re uplne nejvic.tomasprochu píše: Ted v mrazech pravidelne nefunguje navigace/radio (Navi 900). Bud uplny Black-out, nebo sviti a nefunguji zadne cudliky, nebo funguje vse az na hlasitost radia - tj. hraje furt a nejde vypnout. Parkovaci senzory nastesti nemam, i kdyz kamera by se hodila
Tohle mam (zatim) taky ok. Hlidani pruhu je asi jedine co funguje pekne. Mam obyc svetla, takze bez automatiky. S tou elektronikou jsi to vystihl spravne..tomasprochu píše: Vcera - -8 az -12 - cesta 250km, udrzovani v pruhu se nechyta, automaticke prepinani dalkovych svetel nefungovalo - a to bylo temer sucho - celni sklo uplne ciste... Trochu mi ta jejich elektronika pripomina Windows 98 ME - tam byl polocas rozpadu max. 2 mesice.
Tohle jsem taky pozoroval - i kdyz nastavim nejnizsi otacky vetraku pro automatiku, tak i tak bezi porad zhruba na polovicni otacky, coz mi prijde dost. Ale oproti hukotu od zadnich kol je to sepot. Teplota motoru me taky zarazila, ze dokaze klesnout pod 90stupnu (k cemu pak termostat?) Zamlzeni zatim ok..pri zaple klime.tomasprochu píše: Topeni je hruza (asi problem vsech novych malych dieselu). Ted o vikendu i po 25km teplota motoru jen 70C. Nemit vyhrivany volant a sedacky tak nevim nevim. Oproti predchozim autum (Golf 5 a 7) se strasne mlzi okna, vetrak musi byt pusten na vysoke otacky - je pak neprijemne hlasity. Pri jizde ve 4 je vyzva udrzet odmlezena zadni okna, resp. nutnost velmi hlucici ventilace a vyznamne snizeni komfortu jizdy.
Na tohle je jeste brzo... zatim dle pal PC jsem na 5.8l. Real jsem jeste nepocital.tomasprochu píše: Spotrebu mam zatim 5,4-5,8 (beru vzdy plnou) - 22k najeto.
Souhlas - zde nemuzu nic vytknout. Na zasnezene dalnici bez jakehokoliv zavahani (17" Good Year Ultragrip)tomasprochu píše: Jinak na snehu se jezdi celkem dobre a schopnost zdolavat prudke kopce vc. zaveji mne prijemne prekvapila (17" Dunlop SP Winter Sport). Protiskluz zasahuje velmi jemne a v mnoha pripadech si toho clovek ani nevsimne, nebyt kontrolky.
Bezova cool je zatim cooltomasprochu píše: Cervena barva po roce provozu - katastrofa, auto vypada jak dalmatin.
Naposledy upravil(a) pub24 dne 09 led 2017, 13:43, celkem upraveno 4 x.
Re: Spokojenost s Astrou
Neviem ako je to u K-čka - normálne je u Oplu čas jazdy možné zobraziť vybraním v Menu - Nastavení - úprava zobrazovaných stránok a vybrať časovač.tomasprochu píše:Umi PC zobrazit i cas jizdy? Nikde jsem to nenasel
nastavenie limitu stieračov išlo už u Vectry elektronicky. Že by to nešlo u auta 10 rokov novšieho? Je to možné.tomasprochu píše:ty nesetrene prouzky 7cm po stranach
čiary na bokoch a stredná čiara na ceste boli dúfam pekne viditeľné bez snehu a biele....tomasprochu píše:Vcera - -8 az -12 - cesta 250km, udrzovani v pruhu se nechyta
máš zapnutú klimatizáciu alebo len ventilátor?tomasprochu píše:Pri jizde ve 4 je vyzva udrzet odmlezena zadni okna, resp. nutnost velmi hlucici ventilace a vyznamne snizeni komfortu jizdy.
- tomasprochu
- Příspěvky: 18
- Registrován: 18 říj 2016, 09:13
Re: Spokojenost s Astrou
- k hlidani pruhu - cary na silnici byly samozrejme videt, rakusaci soli jako sileni, tady byla dokonce sucha dalnice. To "cukrovani" v cechach je v primem srovnani hodne minimalni. Nefungovalo ani aut. prepinani dalkovych a detekce aut prede mnou - tak podeziram kameru.
- topeni/zamlzovani - jezdit se zapnutou klimou pod -10C mi prijde dost divny - v predchozich autech Golf 5 i 7 jsem ji v zime zapinal jen obcas na promazani obehu, jinak se nic nezamlzovalo, krome extremnich pripadu.
Super je vyhrivani volantu, diky tomu clovek odpusti pomalejsi nabeh... Jinak ten motor jizdou dle predpisu po okrskach/mesto do 30km nelze v -12C zahrat na 90. Quickheat by tam mel byt, jak by to bez nej vypadalo netusim, treba bude kvuli spotrebe/EU/emisim priskrceny
Vydechy vetrani pro zadni sedadla citelne chybeji, ty pod sedackami jsou nedostatecne.
- sterace mam ted objednane nove Bosch, tak snad to bude fungovat lepe. Zatim jsem je prestavovat nezkousel. Ten ostrik je taky takovy cudny, VW strikal "mlhu", tady ty curky ostriknout jen 1/3 skla litry vody. Chybejici kontrolka hladini vody v ostrikovaci mne taky prekvapila - na dalnici a v marastu...
Jinak at nejsme tak negativni - auto vypada opravdu dobre a jizdni projev mi jinak vyhovuje. Start dieslu i v -18C bez zavahani.
Pristi tyden pujdu otravovat do servisu kvuli Navi, uvidime jak se k tomu postavi/ co objevi.
- topeni/zamlzovani - jezdit se zapnutou klimou pod -10C mi prijde dost divny - v predchozich autech Golf 5 i 7 jsem ji v zime zapinal jen obcas na promazani obehu, jinak se nic nezamlzovalo, krome extremnich pripadu.
Super je vyhrivani volantu, diky tomu clovek odpusti pomalejsi nabeh... Jinak ten motor jizdou dle predpisu po okrskach/mesto do 30km nelze v -12C zahrat na 90. Quickheat by tam mel byt, jak by to bez nej vypadalo netusim, treba bude kvuli spotrebe/EU/emisim priskrceny
Vydechy vetrani pro zadni sedadla citelne chybeji, ty pod sedackami jsou nedostatecne.
- sterace mam ted objednane nove Bosch, tak snad to bude fungovat lepe. Zatim jsem je prestavovat nezkousel. Ten ostrik je taky takovy cudny, VW strikal "mlhu", tady ty curky ostriknout jen 1/3 skla litry vody. Chybejici kontrolka hladini vody v ostrikovaci mne taky prekvapila - na dalnici a v marastu...
Jinak at nejsme tak negativni - auto vypada opravdu dobre a jizdni projev mi jinak vyhovuje. Start dieslu i v -18C bez zavahani.
Pristi tyden pujdu otravovat do servisu kvuli Navi, uvidime jak se k tomu postavi/ co objevi.
Opel astra K dynamic 1,6 100kw/136k
r.v 10/2015
r.v 10/2015