1.0 T vs 1,4 T
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
1.0 T vs 1,4 T
Caute, ktory z tychto dvoch motorov by ste preferovali? Hlavne po skusenostiach s 1,4T
Astra K 1.0T 77kw Innovation
Granite Grey
Granite Grey
- Reklama
Re: 1.0 T vs 1,4 T
pokud se vyřeší problémy, což nevím pač mám MY16 ale už je 17.5 tak určitě 1.4
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: 1.0 T vs 1,4 T
resp. záleží na tom jakž chceš výkon. 1.0T určitě stačí pokud jezdíš klidněji a i znatelně míň žere
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: 1.0 T vs 1,4 T
Odporúčam 1,6 147kw…
Opel astra K ST inovation 1,4 150k, čierna metalíza, sada inovace(led matrix a navigácia…) , zimná sada 2, funkčná sada pre zadné sedadlá, fleetova zľava 16,38%(3909€)…
Re: 1.0 T vs 1,4 T
presne tak
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: 1.0 T vs 1,4 T
1.0 tak do mesta ale ak jazdíš viac mimo mesto a diaľnica tak ani neuvažuj. 1.4T by som odporučil
Re: 1.0 T vs 1,4 T
1.0 T bych doporučil jako slušný motor pro toho kdo jezdí dost město a chce se povozit občas i na dálnici.
Pro hatch a 2 lidi by bohatě stačil ten litřík, výměnou za lepší spotřebu. Já jezdím s 1.4T městké popojížďky teď v zimě furt za 8,5l. Ale je otázkou zda by byl litránek otolik úspornější...
Je to určitě lepší volba než atmosférická 1.4. (beru model koupit nové a max na 100tis km prodat pryč). Co mi na litru ale vadí je, že nemá 6 kvalt. To vidím jako velký mínus, všechny konkurenční značky mají 6ti kvalt.
Jinak já s 1,4T spokojen bez jediného cuknutí. Mám 2200 km a jezdím Vervu 100. Vyrobeno na konci 11/2016. Ta 1.4 má velmi slušnou dynamiku, v rámci rychlostních limitů je až moc výkonná. Neměnil bych .
Pro hatch a 2 lidi by bohatě stačil ten litřík, výměnou za lepší spotřebu. Já jezdím s 1.4T městké popojížďky teď v zimě furt za 8,5l. Ale je otázkou zda by byl litránek otolik úspornější...
Je to určitě lepší volba než atmosférická 1.4. (beru model koupit nové a max na 100tis km prodat pryč). Co mi na litru ale vadí je, že nemá 6 kvalt. To vidím jako velký mínus, všechny konkurenční značky mají 6ti kvalt.
Jinak já s 1,4T spokojen bez jediného cuknutí. Mám 2200 km a jezdím Vervu 100. Vyrobeno na konci 11/2016. Ta 1.4 má velmi slušnou dynamiku, v rámci rychlostních limitů je až moc výkonná. Neměnil bych .
Astra K ST - 1.4T - 92kW - innovation - barva GAZ - MY2017
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: 1.0 T vs 1,4 T
3hrnek je dle me malo i pro normalni jezdeni..myslim ze optimalni je ta 1.4turbo..jak na normalni jezdeni tak i dalnice v pohode a i sviznou jizdu zvlada...
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: 1.0 T vs 1,4 T
Koukni se na poslední díl autosalonu na Primě. Myslím, že se tam mluvilo o tom tříválcipelito píše:Caute, ktory z tychto dvoch motorov by ste preferovali? Hlavne po skusenostiach s 1,4T
Re: 1.0 T vs 1,4 T
Ja mam Astru J 1,4 T, 103 kW. Syn si v lete 2016 po skusobnej jazde kupil Astru K 1,0 T.
Vsetci ( cest vynimkam ) co tu pisu len mudruju, bez toho, aby mali skusenost sctymto motorom. Ja mozem realne porovnat a s kludom anglicana prehlasujem, ze by som kludne vymenil. Vobec nie je pravda, ze to je motor do mesta.
Syn s tym chodi hlavne dlhe trasy a chrochta si blahom. Presiel z Mazdy 3 80 kW diesel a nepocituje ani deficit krutiaceho momentu. 1,0 t je vyborne sprevodovany a pri 130 km/h toci 3200 otacok. Takze ani 6. kvalt nie je nevyhnutny.
Bol s tym v plnej obsade v Prahe - dialnica v pohode. Motor je mimoriadne kultivovany, casto krat ani neverim, ze vali 160. Na volnobehu motor v interieri nepocut.
Povodne sme chceli 1,4 ale mali k dispozicii 1,0 t ako predvadzacku a bolo rozhodnute.
Ak je moznost, treba si tento motor vyskusat - budete prekvapeni.
Vsetci ( cest vynimkam ) co tu pisu len mudruju, bez toho, aby mali skusenost sctymto motorom. Ja mozem realne porovnat a s kludom anglicana prehlasujem, ze by som kludne vymenil. Vobec nie je pravda, ze to je motor do mesta.
Syn s tym chodi hlavne dlhe trasy a chrochta si blahom. Presiel z Mazdy 3 80 kW diesel a nepocituje ani deficit krutiaceho momentu. 1,0 t je vyborne sprevodovany a pri 130 km/h toci 3200 otacok. Takze ani 6. kvalt nie je nevyhnutny.
Bol s tym v plnej obsade v Prahe - dialnica v pohode. Motor je mimoriadne kultivovany, casto krat ani neverim, ze vali 160. Na volnobehu motor v interieri nepocut.
Povodne sme chceli 1,4 ale mali k dispozicii 1,0 t ako predvadzacku a bolo rozhodnute.
Ak je moznost, treba si tento motor vyskusat - budete prekvapeni.