Spokojenost s Astrou
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Spokojenost s Astrou
takze v pondelok si idem pre nasu astru. klasika 1,4. takze som zvedavy co bude
Opel Astra K ST 1,4 Innovation + nejake tie drobnosti :)
- Reklama
Re: Spokojenost s Astrou
Tak sem pak postni foto, těšíme se. Jakou budeš mít barvu a kola?
Já mám 2500 km během prvního měsíce. Necuklo to ani jednou. Tankoval jsem 6x. První tři nádrže Natural 95 (OMV, Mol, Shell) pak dvě nádrže Verva 100 na Benzině a poslední zase Mol jen 95. Mol má aditiva, podle toho co uvádí i na 95. Jezdil jsem k nim i s předchozím autem nejčastěji. Zatím ani jedno cuknutí. Jezdím tak abych motor nepodtáčel, ale ani ho netrápím zbytečně v otáčkách. Vždy řádně prohřeji a pak zatěžuji. Po skončení jízdy vždy cca 30-60 sec dochlazuji turbo na volnoběh.
Astru bych neměnil, byla to dobrá volba, je to můj první Opel a 1.4 92 kW je skvělej motor.
Já mám 2500 km během prvního měsíce. Necuklo to ani jednou. Tankoval jsem 6x. První tři nádrže Natural 95 (OMV, Mol, Shell) pak dvě nádrže Verva 100 na Benzině a poslední zase Mol jen 95. Mol má aditiva, podle toho co uvádí i na 95. Jezdil jsem k nim i s předchozím autem nejčastěji. Zatím ani jedno cuknutí. Jezdím tak abych motor nepodtáčel, ale ani ho netrápím zbytečně v otáčkách. Vždy řádně prohřeji a pak zatěžuji. Po skončení jízdy vždy cca 30-60 sec dochlazuji turbo na volnoběh.
Astru bych neměnil, byla to dobrá volba, je to můj první Opel a 1.4 92 kW je skvělej motor.
Astra K ST - 1.4T - 92kW - innovation - barva GAZ - MY2017
Re: Spokojenost s Astrou
tak konečne niekto spokojný
poznatky z našej novej Dynamic ST 1.6CDTI 136k, automat, matrix
- motor rovnaký ako predtým v J-čkach, veľmi v pohode
- automat, pretým manuál. výborná voľba, radenie nepoznať, ide to samo
- matrixy ani netreba komentovať lepšie ako predtým AFL bixenony aj keď tie boli špica
- sedačky vyhrievané AGR tak ako v J, žiadna zmena, veľmi dobre
- sedačky zadné 40:20:40 nemajú dieru na lyže, musí sa vyklopiť celý stred. Hodnotené ako mínus
- roleta - je obdobná ako u Insignie, Vectry a pod. Predchádzajúca na J bola lepšia
- chýbajú rôzne držiaky, háčiky v kufri ktoré boli predtým v základe
- chýba odkladací priestor vnútri v aute
- displej a R4 OK, iphone app funguje celkom dobre
- nemá štart/stop, zmizli eko zobrazenia na displeji
- chýba alarm hladiny ostrekovačov, na J bol
- nemožnosť nastaviť výšku pásov, na J to bolo
- držianie pruhu, čítanie značiek veľmi dobre
- čierne vnútro je fajn
- začalo vrzať v interiéry (3000km)
poznatky z našej novej Dynamic ST 1.6CDTI 136k, automat, matrix
- motor rovnaký ako predtým v J-čkach, veľmi v pohode
- automat, pretým manuál. výborná voľba, radenie nepoznať, ide to samo
- matrixy ani netreba komentovať lepšie ako predtým AFL bixenony aj keď tie boli špica
- sedačky vyhrievané AGR tak ako v J, žiadna zmena, veľmi dobre
- sedačky zadné 40:20:40 nemajú dieru na lyže, musí sa vyklopiť celý stred. Hodnotené ako mínus
- roleta - je obdobná ako u Insignie, Vectry a pod. Predchádzajúca na J bola lepšia
- chýbajú rôzne držiaky, háčiky v kufri ktoré boli predtým v základe
- chýba odkladací priestor vnútri v aute
- displej a R4 OK, iphone app funguje celkom dobre
- nemá štart/stop, zmizli eko zobrazenia na displeji
- chýba alarm hladiny ostrekovačov, na J bol
- nemožnosť nastaviť výšku pásov, na J to bolo
- držianie pruhu, čítanie značiek veľmi dobre
- čierne vnútro je fajn
- začalo vrzať v interiéry (3000km)
Re: Spokojenost s Astrou
Berieš 1,4 bez turba? Neee,ved to je tulen.Max píše:takze v pondelok si idem pre nasu astru. klasika 1,4. takze som zvedavy co bude
Mal som pred tým Astru-J 1,4l hladka, to bolo strašne.
Felicie ma do kopca predchádzali. Žiadna reakcia na plyn.Na predchadzanie ani nepomysli. Noo hrozne dačo. Napokon preto som ju aj predal.
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Re: Spokojenost s Astrou
Peto píše:Berieš 1,4 bez turba? Neee,ved to je tulen.Max píše:takze v pondelok si idem pre nasu astru. klasika 1,4. takze som zvedavy co bude
Mal som pred tým Astru-J 1,4l hladka, to bolo strašne.
Felicie ma do kopca predchádzali. Žiadna reakcia na plyn.Na predchadzanie ani nepomysli. Noo hrozne dačo. Napokon preto som ju aj predal.
Uplne nesúhlasím - mám ju a ak ju točíš tak ide a na 4 do kopca ťahá bez problémov. Porovnávaš neporovnatelné toto auto je lahšie od J-čka cca 150kg takže aj to robí svoje. Samozrejme ak tam sadne 5 dospelých tak to nieje raketa ale auto čo treba točiť ale to moje točenie je aj do 6000ot/min a spotrebu mám dlhodobú 6,3 a to nesom šofér že zaradená 5ka a 40tka v meste. Ak ho dobre zabehne tak to bude OK nebáť sa ju točiť po zohriatí aj cez 4500 prosto aby nebola lenivá. A určite je to lepšia volba momentálne kedy problém s motorom u turbo-astier nieje vyriešený. Tažšie sa Vám budú tie auta predávať a atmosféra bude nakoniec lepšie predajná ako turbo. A uz ked tak 1,6Turbo ale každému vyhovuje niečo iné. A čo je výhoda? Po dlhej jazde vypnem motor a idem - u turba sedíte ešte minútu v aute a mínate zbytočne benzín. Ak by ste jazdili s turbom tak ako ja z hladkým motorom tak máte spotrebu ovela vyššiu - turbo je účinné na pohodovú jazdu vtedy šetríte no skúste si to turbo aj vychutnať - jednoznačne turbo si zožerie viac a prečo?? Lebo turbo sa chladí aj benzínom kedže teplota v turbínej je aj 1000stupnov a aby ložiska neporazilo tak sa vstrekne viacej benzinu do sania je bohatá zmes ktora horšie horí a tým pádom ochladí turbo ale každý čo mu chutí... 100ludí 100000názorov
ASTRA K 1,4i 74kw Enjoy
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: Spokojenost s Astrou
1.4 bez turba urcite nemusi by spatna,ale co se tyce predjizdeni nebo treba jizda s nalozenym autem je problem..auto musis vic tocit tudiz spotreba vetsi..ikdyz ma treba turbomotor v astre ted problemy tak to urcite neznamena to ze by mel mit mensi hodnotu nez prave pak tahle atmosfra..ta atmosfera bude o dost hure prodejna nez turbomotor..co se tyce chlazeni turba to je potreba dochalzovat pri sportovni jizde a ne kdyz po kazde nekam prijedu a i kdyby to tak nebylo a mel bych pokazde cekat na dochlazovani turba tak to urcite nebude nic co by cloveka zrujnovalo a bylo nekde znat to minutove dochlazeni co te prijde na nula nula prd..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: Spokojenost s Astrou
pepojoky píše: Uplne nesúhlasím - mám ju a ak ju točíš tak ide a na 4 do kopca ťahá bez problémov. Porovnávaš neporovnatelné toto auto je lahšie od J-čka cca 150kg takže aj to robí svoje. Samozrejme ak tam sadne 5 dospelých tak to nieje raketa ale auto čo treba točiť ale to moje točenie je aj do 6000ot/min a spotrebu mám dlhodobú 6,3 a to nesom šofér že zaradená 5ka a 40tka v meste. Ak ho dobre zabehne tak to bude OK nebáť sa ju točiť po zohriatí aj cez 4500 prosto aby nebola lenivá. A určite je to lepšia volba momentálne kedy problém s motorom u turbo-astier nieje vyriešený. Tažšie sa Vám budú tie auta predávať a atmosféra bude nakoniec lepšie predajná ako turbo. A uz ked tak 1,6Turbo ale každému vyhovuje niečo iné. A čo je výhoda? Po dlhej jazde vypnem motor a idem - u turba sedíte ešte minútu v aute a mínate zbytočne benzín. Ak by ste jazdili s turbom tak ako ja z hladkým motorom tak máte spotrebu ovela vyššiu - turbo je účinné na pohodovú jazdu vtedy šetríte no skúste si to turbo aj vychutnať - jednoznačne turbo si zožerie viac a prečo?? Lebo turbo sa chladí aj benzínom kedže teplota v turbínej je aj 1000stupnov a aby ložiska neporazilo tak sa vstrekne viacej benzinu do sania je bohatá zmes ktora horšie horí a tým pádom ochladí turbo ale každý čo mu chutí... 100ludí 100000názorov
Nemas pravdu vo viacerych veciach - moderne turbomotory sa dochladzuju elektricky aj po vypnuti motora. Mozno to nie je uplna samozrejmost u vsetkych, ale u mnohych znaciek je uz toto vyriesene + to co vravi skladas.
Priemerna spotreba aj cez spritmonitor je cca 6,5-7l pri turbe a s neporovnatelnou dynamikou voci tvojej atmosfere.
Ked uz vravis o vychutnani si jazdy, tak pri toceni rovnakych ot, pojde ale to turbo uplne v inych rychlostiach a v inych casoch.
Re: Spokojenost s Astrou
s turbom chlapci, s turbom len som to, uznavam, napisal trochu zmatocne. takze 1.4 turbo (125k) innovation, biela a k tomu sport, zatmavene okna, DAB + 2x usb a funkcna sada pre zadne sedadla. a disky tie 5 lucove dvojite
Opel Astra K ST 1,4 Innovation + nejake tie drobnosti :)
Re: Spokojenost s Astrou
Je zajímavé kolik odborníků hodnotí atmosféru v káčku a srovnávají s jinými auty a motory, když s tím nikdy nejeli
Opel Astra K enjoy 1,4 74kw, Red Power + mlhovky+ park.sensory
Re: Spokojenost s Astrou
Takisto som bol v soku pri diskusii o Astre 1,0 T ako kazdy mudroval, ze je to auto do mesta ale nikto s tym nejazdil