Jo já už mám 0% asi pul roku, ale to jen proto že to auto stálo v autosalonu nějakou dobu, byla to skladovka...a ono to počítá nějak divně...v servisu mi řekli že není potřeba...mattonecz píše:Rikam ze to nesetrim
Podle PC mam ted 7,4. Stahnul sem to protoze sem jel o vikendu delsi cestu.
Jinak jezdim jen prahu a to je pak i na pc 7.8..
Ja delal olej pri 17800 asi. Bylo 0% kvalita.
trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
Opel Astra K Innovation 1,4 Turbo, 110kW/150k, Flip Chip metalíza
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
Ja zacinal na 100%. Musel sem i dolejvat olej tak sem chtel novy tak jako tak.
Jak zni motor na volnobeh? Muj je dost hlucny, novej bezel krasne tise.
Jak zni motor na volnobeh? Muj je dost hlucny, novej bezel krasne tise.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
Hele fakt pohoda...nezpozoroval jsem žádné výrazné změny...mattonecz píše:Ja zacinal na 100%. Musel sem i dolejvat olej tak sem chtel novy tak jako tak.
Jak zni motor na volnobeh? Muj je dost hlucny, novej bezel krasne tise.
Víš co, může to být i tím, že rok výroby je ještě 2015, mám vzadu wattuv přímovod, to vím že pak už nedávali, možná že i ten motor je z jiných materiálů než tedka, nevím...
Opel Astra K Innovation 1,4 Turbo, 110kW/150k, Flip Chip metalíza
Re: trhnutie pri akceleracii
Kdo vi. Moje je asi vyrobeny taky 2015, ve velkym technicaku ja schvaleni pro provoz unor 2016. Je to MY16. Ale watt nemam pac je to 125ps.
Ten motor zni fakt hnusne. Ale i kamos co je mechanik rikal ze je to normalni, jen je to nezvyk.
Ten motor zni fakt hnusne. Ale i kamos co je mechanik rikal ze je to normalni, jen je to nezvyk.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
Není to tím. Já jsem motor pořádně projel a prasknul mě píst A s novýma to cuká takyŠroubek píše:Hele lidi nevím jak vy, ale mám 1,4T 110kW, a jezdíval jsem na vysokooktanové benzíny, jezdím fakt jak ho..do když to tak řeknu, a cukání nepozoruji vůbec, a už vůbec ne co tu píšete vy, že by se něco dělo při klidné jízdě...a to už tankuju od nového roku normálně 95ku.
Není to tím, že motor chtěl prostě pořádně projet? Mám najeto 25500km, auto mám od března 2016, teďka půjdu na roční prohlídku... .
Motor opravdu nešetřím, někdy vytáčím až k omezovači abych profoukl turbo, a opravdu když na to šlápnu tak už se cukání neděje...minimálně půl roku...
Opel Astra K 1.4Turbo 92kw Innovation
Re: trhnutie pri akceleracii
Musím říct, že cuky cuky jsem už také zažil, a také jednou divný zvuk (kovový zvuk, takové cvaknutí jako když něco někam spadne - ale to těžko říct zda s tím souviselo).
Moje osobní pozorování je následující. Když natankuji jen 95 a pak jezdím pianko přes město na nízké otáčky (samozřejmě že když je potřeba tah podřadím, nízké otáčky jen na rovinky a je to cca 1800 ot/min). Tak se po čase objeví při akceleraci na dálnici cukání ... Když se následně dotankuje premiový 98 nebo 100 VERVA a vezme se to na dálnici, po pár kilometrech to zmizí.
Podle mě je to bolest všech přímovstřikových motorů ->
"Nový fenomén ale číhá na majitele motorů s přímým vstřikováním paliva. Jmenuje se zakarbonování, tedy nadměrné usazování karbonu především na sacích ventilech, ale v pokročilé fázi i přímo ve spalovací komoře na dně pístu."
http://www.autoforum.cz/technika/takhle ... oc-pomalu/
http://www.autorevue.cz/tvorba-karbonu- ... ych-ojetin
Automat asi lépe jezdí, využívá širší spektrum otáček, pak to může problém eliminovat. Obávám se, že s tím moc udělat nepůjde... A asi některé motory na to jsou svou konstrukcí náchylnější než jiné.
Jedinou záchranou je 5 let záruka a na 4,5 to rychle prodat Čas ukáže co bude. Je to daň za emisní nesmysly od EU.
Moje osobní pozorování je následující. Když natankuji jen 95 a pak jezdím pianko přes město na nízké otáčky (samozřejmě že když je potřeba tah podřadím, nízké otáčky jen na rovinky a je to cca 1800 ot/min). Tak se po čase objeví při akceleraci na dálnici cukání ... Když se následně dotankuje premiový 98 nebo 100 VERVA a vezme se to na dálnici, po pár kilometrech to zmizí.
Podle mě je to bolest všech přímovstřikových motorů ->
"Nový fenomén ale číhá na majitele motorů s přímým vstřikováním paliva. Jmenuje se zakarbonování, tedy nadměrné usazování karbonu především na sacích ventilech, ale v pokročilé fázi i přímo ve spalovací komoře na dně pístu."
http://www.autoforum.cz/technika/takhle ... oc-pomalu/
http://www.autorevue.cz/tvorba-karbonu- ... ych-ojetin
Automat asi lépe jezdí, využívá širší spektrum otáček, pak to může problém eliminovat. Obávám se, že s tím moc udělat nepůjde... A asi některé motory na to jsou svou konstrukcí náchylnější než jiné.
Jedinou záchranou je 5 let záruka a na 4,5 to rychle prodat Čas ukáže co bude. Je to daň za emisní nesmysly od EU.
Astra K ST - 1.4T - 92kW - innovation - barva GAZ - MY2017
Re: trhnutie pri akceleracii
No ja se s tim smirovat teda nehodlam.. Ja to vcelku pravidelne protahuju, kdyby to byla nafta, tak by se dalo rict, ze ji procistuju.
Nevim jestli se ten karbon da vypalit poradnou zatezi motoru.
Kazdopadne to, ze to Petrovi par set KM nedelalo, muze byt taky tim, ze ten motor byl cisty, a ted jsou vstriky opet zanesene a problem je zpet.
Nevim jestli se ten karbon da vypalit poradnou zatezi motoru.
Kazdopadne to, ze to Petrovi par set KM nedelalo, muze byt taky tim, ze ten motor byl cisty, a ted jsou vstriky opet zanesene a problem je zpet.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
To je blbost aby byl motor zanesený po pár tisících km, ne? I v tom odkazovaném článku píšou:
30k snad nikdo z nás ještě nemá, ne (alespoň ne všichni, kterým to cuká)?Rychlost usazování záleží na konstrukci motoru, způsobu jízdy, použitém palivu a samozřejmě také na péči o vozidlo, především pak na výměnách oleje. Některé přímovstřikové motory s tím mají problém velmi brzy už po 30 000 km.
Astra K HB 1,4T 110kW, Innovation, 02/2016
Re: trhnutie pri akceleracii
Mam 29750 cuka asi od 8000, prva vymena oleja pri 18000. Prvych cca 2500 po vymene to necukalo, teraz sa to postupne zhorsuje. Viacoktanove palivo cuka tiez, mozno trochu menej.
Astra K ST, 1.4 92kW, Innovation, MY16.5
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
o tom karbonu mi povidal technik do telefonu ze se zanasi vstriky atd ale ze mi na to mrknou ted tam mam v sobotu jet..maji udajne i fotky kde je pry dukaz atd..takze pry kontrola vstriku popripade treba vymena..no nevim to se asi ukaze..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..