Som zvedavý ako dopadne tvoje auto a čo zistia....ja som teraz začal troška iným štýlom jazdiť..takže mesto na 3. 2500 otáčok, do 110 km/h max.5. stupeň a len na diaľnici dám 6. .... teraz ide normálne a nič netrhá tak ja nechápem. Ale zvažujem že to buď predám alebo spravím nejakú výmenu za novú insigniu
Kup si insiginii s 1.5T a budes cukat vesele dat
Zatim nemam zadne info, mozna tam v patek zavolam jeslti nic nebudu vedet do te doby.
Jeste sem psal mail jestli by mi nemohli aktualizovat ten rozjezd do kopce jak psal cinda a jeslti neni aktualizace na svetelny senzor.
Ja to budu muset jeste 4 roky splacet takze doufam, ze se to brzy vyresi, pak bych byl s autem spokojen. Teda az na detaily jako drnceni interieru ale to si rad vyresim sam..
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Vrátíme se k trhání:
Včera jsem četl na jednom německém portálu rozhovor s Hamiltonem (jezdec F1 pro neznalé). Ten porovnával "staré", klasické motory Formule 1 s novými turbo motory o obsahu 1,5l.
Mimo jiné tam zmínil, že mimo ideální otáčky turbomotoru, které jsou velmi úzké, motory nepříjemně zaškubávají. Takže pokud jevy nedokáží vyřešit ti nejlepší mechanici co jsou, pochybuji, že to někdo vyřeší u OPELu. Maximálně potlačí LSPI výměnou oleje. To drobné škubání bude pokračovat dál!
Trpí tím prakticky všechny současné maloobjemové turbomotory napříč značkami. Pokud někdo nepošle ekoteroristy do prdele (promiňte za tak silné slovo, ale jsem nasranej), budeme s tím žít dál! A to jsem se já bláhovej zbavil krásné atmosféry v OMEGA 2.0.
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Cinda : Jak tu uz nekdo psal tak zcela jiste jsou v soucasne dobe turbomotory, ktere necukaji, napr od Fordu, vetsina koncernovych motoru atd. Novou Insignii s 1.5Turbo bych rozhodne minimalne prvni rok, dva pustil z hlavy... Do naftaka uz bych v dnesni dobe nesel, takze toho moc nezbyva..
Opel Astra K Enjoy 1.4 74kw MY17,5 Bílá Summit, Komfortní sada 2 + Mlhovky