trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
Takže je vlastně v pořádku že se mu rozlít motor jo
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
To netvrdím, v žádným případě to v pořádku není. Ale tímhle stylem jízdy se tomu jde dost naproti.
Motoru ani tak nevadí vytáčení, ba naopak, 16V to má rád a do jisté míry to vyžaduje.
Ale podtáčení mu škodí daleko víc než vytáčení. Radši třikrát k omezovači, než jednou podtočit
Motoru ani tak nevadí vytáčení, ba naopak, 16V to má rád a do jisté míry to vyžaduje.
Ale podtáčení mu škodí daleko víc než vytáčení. Radši třikrát k omezovači, než jednou podtočit
Opel Astra K ST 1.4i 74kW Enjoy+zimní sada 1+komfortní sada 2
Re: trhnutie pri akceleracii
Mně 2000 ot nepřijde tak málo.. Ten motor už tam má síly dost, je asi pravda, že mu to nedělá nejlíp, ale člověka to svádí, protože to jede i na tu 5ku ve většině případů dostatečně na předjíždění.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
...moja rec bracho.... , Vyzera to, ze sme slapli do poriadneho hovna.Gaboom píše:To netvrdím, v žádným případě to v pořádku není. Ale tímhle stylem jízdy se tomu jde dost naproti.
Motoru ani tak nevadí vytáčení, ba naopak, 16V to má rád a do jisté míry to vyžaduje.
Ale podtáčení mu škodí daleko víc než vytáčení. Radši třikrát k omezovači, než jednou podtočit
Budeme musiet tankovat 100 oktan a karbon obcas vypalit....
Astra K ST, 92 KW INN, NAVI, PARKPILOT (termin dodania 1.7.17)
Re: trhnutie pri akceleracii
IMHO 2000 ot je tak akorát na udržení konstantní rychlosti na rovině. Ale jak po motoru něco chceš, tak je prostě lepší podřadit, aby byly vyšší otáčky. Nejde o to, držet motor pořád v červeným, to nechce nikdo, ale mít "ideálně" roztočenej motor. Však po manévru zase nasážíš vyšší kvalt a jedeš dál. Už jen proto, že ten manévr na menší kvalt a vyšší otáčky bude rychlejší a bezpečnější.
Nevím jak je to u tohohle motoru s turbo dírou. Ale když si před manévrem podřadíš, tak si zároveň natlakuješ turbo a na sešlápnutí plynu bude reagovat agresivněji.
Věřím, že to svádí, tahat to z nízkých, protože to de. Ale 2000 ot se dá taky s nadsázkou nazvat jako zvýšenej volnoběh.
Nevím jak je to u tohohle motoru s turbo dírou. Ale když si před manévrem podřadíš, tak si zároveň natlakuješ turbo a na sešlápnutí plynu bude reagovat agresivněji.
Věřím, že to svádí, tahat to z nízkých, protože to de. Ale 2000 ot se dá taky s nadsázkou nazvat jako zvýšenej volnoběh.
Opel Astra K ST 1.4i 74kW Enjoy+zimní sada 1+komfortní sada 2
Re: trhnutie pri akceleracii
Máte pravdu, ale aby ma počas predbiehania hodilo do núdzového režimu, tak to je silna káva. Čo keby bol za mňou natlačený nejaký drak. Pred tým som mal japonskú 1,6 atmosféru. V živote ma neodpojila od výkonu v takejto situácii.
Apropo, 3500 ot/min na 4-ke je asi tiež problematicky úsek otáčok......
Apropo, 3500 ot/min na 4-ke je asi tiež problematicky úsek otáčok......
Re: trhnutie pri akceleracii
Problém je až do asi 3700, v 3700 je největší propad i dle křivky průběhu.
Tam je to schopný přestat jet na x vteřin..
Na pomalý předjetí, když máš kilometr volno 5ka stačí, když je to na těsno tak tam dávám 3 a točim klidně k omezovači
Tam je to schopný přestat jet na x vteřin..
Na pomalý předjetí, když máš kilometr volno 5ka stačí, když je to na těsno tak tam dávám 3 a točim klidně k omezovači
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
Tak sa pozeraj na palubný počitač v pravom dolnom rohu. Tam zelené šípky ukazuju kedy preradit rýchlost. Mne pri rozbiehaní už pri 1800 ot. ukazuje šípka preradit vyšší prevodový stupen, čo sa mi zdá choré. Ale naco tie šípky su tam? Prečo to výrobca tak naprogramoval? Nechápem.Gaboom píše:IMHO 2000 ot je tak akorát na udržení konstantní rychlosti na rovině. Ale jak po motoru něco chceš, tak je prostě lepší podřadit, aby byly vyšší otáčky. Nejde o to, držet motor pořád v červeným, to nechce nikdo, ale mít "ideálně" roztočenej motor. Však po manévru zase nasážíš vyšší kvalt a jedeš dál. Už jen proto, že ten manévr na menší kvalt a vyšší otáčky bude rychlejší a bezpečnější.
Nevím jak je to u tohohle motoru s turbo dírou. Ale když si před manévrem podřadíš, tak si zároveň natlakuješ turbo a na sešlápnutí plynu bude reagovat agresivněji.
Věřím, že to svádí, tahat to z nízkých, protože to de. Ale 2000 ot se dá taky s nadsázkou nazvat jako zvýšenej volnoběh.
Ja preradujem na vyšší stupen pri 3000 až 3500 ot. niekedy aj vyšších. Podradujem ked sa blížim ku 2000 ot. Pod 2000 nepustim.
Každopádne pri 2000 ot. sa dá predchádzat ale mierným stláčanim plynu,nie na podlahu je to určite málo na prudku akceleráciu (zrýchlenie).
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Re: trhnutie pri akceleracii
Me v oplu rekli ze se podle sipek se nemam orientovat a mam radit mezi 2500-3500
Re: trhnutie pri akceleracii
No doufám, že jestli ty motory maj nejakou hardware chybu, tak že ten motor zničím co nejdřív. S tím mým stylem jízdy bych toho měl docílit xD