Takže už mi je to jasne prečo tu píšu ty čo maju automaty že im to netrhá. ved oni sa ani nedostanu k tym otáčkam kde trhanie začína. Maju sústavne podtočený motor. Ani si neviem predstavit ako ho maju zakarbonovaný. Takže máme aj my z manuálom začat podtáčat a problem je vyriešenýCinda píše:Již několik stránek zde čtu o tom, jak se ničí motor protože vlastně všichni podtáčíme, že je nutné tento motor točit až 6000ot/min a podobně. Tato diskuse se mi zdá docela mimo mísu. Mám k tomu hned minimálně dvě poznámky:
1. Konstruktér auta namontoval do našich miláčků jistý asistent řazení. On (ten asistent) sám nejlépe ví, jak se má řadit. Jistě jej naprogramoval šikovný programátor z Indie (tam jsou přece ti nejšikovnější) dle požadavků konstruktéra motorů..Programátor smíchal dohromady kroutící moment motoru, rychlost auta, aktuální zařazenou rychlost, sklon auta a jiné fyzikální veličiny a v našem zorném poli rozsvěcí malé šipečky nahoru a dolů tak, jak mu algoritmus velí. Ve výsledku nám hloupým řidičům napovídá jak máme my tupci řadit. Sám jsem si projel asi 50km trasu přesně dle indikátoru řazení. Indikátor udržoval můj motor v oblasti otáček 1500-2000 ot/min.
2. V podobných autech, ale těch šťastnějších kolegů je zabudovaná automatická převodovka. Tato auta údajně ani neškubou a ani se u nich neprojevuje LSPI. Je pravdou, že automat řadí dle stejného algoritmu jako u manuálu indikátor řazení. Takže dle našich některých kolegů automat soustavně podtáčí motor!.
A teď babo raď!
pozn.: Občas jezdím s benzínovou škodovkou s DSGčkem. Automat se chová naprosto identicky jako indikátor v našich autech.
Než mě začnete kamenovat, zkuste si ještě jednou přečíst můj příspěvek.
trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
Takže nam nepomože zrejme ani ten nový olej Detox 1 gen.2jardaastra píše:Ok takže tím pádem Opel pohřbil motory 1,4 a 1,5 .
Kdo chce Opel max. 1,6 benzin a 1,6 nafta bez problémů .
Teď o víkendu LSPI + propad výkonu samožřejmě jak to nejvíc potřebujete při předjíždění.
A nej bylo 3000 ot/min na 4. rychlost a auto se nemělo k žádnému zrychlování otáčkoměr pořád stal.
Jak píše mattonecz test novinářů :
Ještě jednoho jsem si během prvního svezení s kolegou všiml. Stejně jako staré motory 1.4 Trubo i nová jedna-pětka při plném sešlápnutí plynu nenabídla plynulou akceleraci. Místo toho občas lehce škubla, jako by jí na milisekundu došla síla. Jde o drobnost, kterou poznáte jen pokud se na ni budete soustředit, ale je tam. Stejně jako dřív.
Podla mna 1,5 turbo u novej Insignie by ho predsa mala mat a aj tak trhá?
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Re: trhnutie pri akceleracii
Toho se právě obávám. Pak už jedině nový SW ECU
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
trhnutie pri akceleracii
Jazdit podla toho ako ukazuje ten premysleny system a mat auto ruky tak by ta sfackalo ze by sisi to 3x rozmyslel...
A ked budes chciet/musiet predbiehat tak jednoducho nepredbehnes, lebo by si musel podradit a ......... sa citate aj co pisete podaktori?!
A ked budes chciet/musiet predbiehat tak jednoducho nepredbehnes, lebo by si musel podradit a ......... sa citate aj co pisete podaktori?!
Re: trhnutie pri akceleracii
Jedným okom som preletel túto tému,
k oleju - dá sa zohnať Shell Helix HX7 Professional AG.
Splňa normu Dexos1 Gen1 GMW15827 (dexos1™), ale je zapísaný už aj ako dexos1™ Gen 2 GMW17332.
http://www.centerforqa.com/dexos-brand2015/
Onedlho ho nahodím do eshopu.
http://www.shell.com/motorist/oils-lubr ... 5w-30.html
k oleju - dá sa zohnať Shell Helix HX7 Professional AG.
Splňa normu Dexos1 Gen1 GMW15827 (dexos1™), ale je zapísaný už aj ako dexos1™ Gen 2 GMW17332.
http://www.centerforqa.com/dexos-brand2015/
Onedlho ho nahodím do eshopu.
http://www.shell.com/motorist/oils-lubr ... 5w-30.html
INSIGNIA ST A20DTH AT 200PS COSMO, VECTRA C CARAVAN COSMO+, Z19DTH, AT,
OPEL-SHOP.SK, Diagnostika GM MDI, aktivácia pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421915850900
OPEL-SHOP.SK, Diagnostika GM MDI, aktivácia pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421915850900
Re: trhnutie pri akceleracii
Toje dexos 1, ne 1 v2.
viz http://www.centerforqa.com/dexos-about/
viz http://www.centerforqa.com/dexos-about/
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
Ale je. Rozbal si tabulku a uvidis, ze dostal aj dexos1™ Gen 2 GMW17332. Licencia D10042GD014
http://www.centerforqa.com/dexos-brand2015/
http://www.centerforqa.com/dexos-brand2015/
INSIGNIA ST A20DTH AT 200PS COSMO, VECTRA C CARAVAN COSMO+, Z19DTH, AT,
OPEL-SHOP.SK, Diagnostika GM MDI, aktivácia pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421915850900
OPEL-SHOP.SK, Diagnostika GM MDI, aktivácia pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421915850900
Re: trhnutie pri akceleracii
V popise na tom shellu je GMW15827 coz je dexos 1.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: 19 led 2017, 11:38
Re: trhnutie pri akceleracii
Už aby ten olej Dexos 1 Generation 2 tu byl nebo se o něm popíše dalších 20 stránek.
Spíš jestli bude fungovat na LSPI jak je tam napsané. Příští týden ho už budu mít snad v motoru.
Spíš jestli bude fungovat na LSPI jak je tam napsané. Příští týden ho už budu mít snad v motoru.
Re: trhnutie pri akceleracii
Jeste by to chtelo dekarbonizovat motor nejakym BG nebo alespon proplach tech usad ze stareho Dx2 ale Opel asi nic takovho nema a nedela. PSA ma vlastni vodicku do oleje a taky pristroj k fyzickemu odstraneni karbonu, tak by jim snad mohli pujcit