Astra Turbo vs Atmosfera a dalsi spam
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Astra Turbo vs Atmosfera a dalsi spam
A megane, to byl taky horky favorit, preci jen predsudky me nakonec prinutily ho nevzit.. jinak jsem s nim byl vcelku spokojen pri testovaci jizde, snad jen ta 1.2tce mi prisla trochu mdla, ale projizdka byla dost kratka na to auto vic poznat, razeni bylo takove francouzky gumove coz bych v roce 2017 uz necekal kdyz peugeot to zvladl vcelku s noblesou a lepe..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Reklama
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 01 bře 2017, 20:15
- Bydliště: Brno
Re: Astra Turbo vs Atmosfera a dalsi spam
Civic se mi taky moc líbil a líbí doteď, ale nechtělo se mi za to dávat tolik peněz a prostorově taky není žádný zázrak, ale zvykl bych si. Pulsar se mi líbí nebýt té divné palubní desky a absence atmosferyckych motoru, možná teď jezdím v něm, prostor bezkonkurenční, kufr tolik nepotřebuju. Megane se mi líbí jen zezadu, jinak nee, prostorově je to slabota. Tipo bylo fajn po všech stránkách, ale Astra byla za stejnou cenu ( za 350tis.kč ) prostě lepší téměř ve všem. Výkon neřeším, jezdím hlavně město a když si chci zablbnout, můžu se projet novou Ibizou Cupra, kterou má známý..
Naposledy upravil(a) Ondráš1985 dne 18 kvě 2017, 12:55, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra K Enjoy 1.4 74kw MY17,5 Bílá Summit, Komfortní sada 2 + Mlhovky
Re: Astra Turbo vs Atmosfera a dalsi spam
Díky tomuto fóru (i přes vyjednanou slevu) jsem stopnul nákup nové Astry s motorem 1.4 T. Tělem i duší jsem „oplista“ (měl jsem Kadeta GSi 2.0 16V, Astry: G,H, J 1.4T 103 kW r.v. 2010, J 2.0 CDTi 121 kW r.v. 2013 a Calibru 2.5 V6). Posledně 2 jmenované mám stále. Moc jsem chtěl novou Astru, ale problémy s motorem bych nezkousl. Vzhledem k tomu, že někteří z vás doporučovali novou Mazdu 3 (165k) začal jsem se o ni blíže zajímat. Měl jsem možnost si ji půjčit na 2 dny v maximální výbavě a to rozhodlo. Sice netáhne jako dvoulitrová nafta, ale dynamika je lepší než u Jéčkové Astry 103 kW, kde jsem ty koně marně hledal. Na Mazda fóru řeší také problémy, ale ne s motorem. Tak doufám, že jsem se nerozhodl špatně.
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 01 bře 2017, 20:15
- Bydliště: Brno
Re: Astra Turbo vs Atmosfera a dalsi spam
Ahoj, myslim si, ze jsi chybu neudelal, snad jen ten stisnenejsi interier a celkem vysoka cena by mi vadila, jinak auto to bude jiste velmi dobre.
Opel Astra K Enjoy 1.4 74kw MY17,5 Bílá Summit, Komfortní sada 2 + Mlhovky
Astra Turbo vs Atmosfera a dalsi spam
Gratulace k mazde, byt do 450 tak byla fakt velky favorit ke kiwi, ale to bych musel vzit G120 a to je proti kiwi 140 koni slabe, prostorove plus minus nastejno, rikam zkouseli jsme to a i do mazdy 3 jsem se poskladal a jak jsem vysoky, sedelo se mi v ni relativne ok..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Astra Turbo vs Atmosfera a dalsi spam
Zatím ji ještě nemám, ale měla by být ke konci července. Stísněnosti interiéru se nebojím při mojí výšce 180 cm a 88 kg váhy. Připadal jsem si v ní jako v Jéčkové Astře. Nemohl jsem ji pořádně vyzkoušet byla úplně nová, ale stejně jsem najel během 2 dnů cca 350 km. Mohu uvést pár postřehů kdo by o ní uvažoval, nebo se rozhodoval.
Astra Turbo vs Atmosfera a dalsi spam
I v ramci tohoto treadu stale nejsme offtopic, tak klidne do toho )
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Astra Turbo vs Atmosfera a dalsi spam
Tady offtopic neexistuje, vzhledem k názvu spam
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Astra Turbo vs Atmosfera a dalsi spam
Mazda 3 HB 2.0i 165k Revolution - postřehy bez záruky
SPOTŘEBA – naměřená po 350 km je průměr 6,8 l/100 km (50% silnice I. třídy, 30% okresky, 20% město). Po větším nájezdu km by spotřeba mohla být lepší. Dálnici jsem nezkoušel, auto nemělo známku. STARTSTOP je otravný, ale jde před jízdou vypnout. Pochybuji o lepší spotřebě. Papírová kombinovaná spotřeba 5,8 l/100 km je dosažitelná asi jen v laboratoři. Preferoval bych větší nádrž alespoň 56 l místo 51 l.
PODVOZEK - je příjemně naladěn, zvládá většinu nerovností. Komfortu neubírají ani 18“ kola (215/45 R18), které autu sluší. Myslím, že profil 215/50 R17 by zvládal nerovnosti lépe. Neměl jsem možnost vyzkoušet jak funguje G-Vectoring Control, ale i tak auto sedí výborně. Brzdy mají dobrý náběh, ale pomalu vadnou. U řízení je malá odezva od předních kol, zřejmě daň za elektrický posilovač.
ODHLUČNĚNÍ – trochu slabina. Je slyšet hluk od zadních kol.
PŘEVODOVKA - krátká šestka. U verze se 120k je delší. Šestka při 130kmh točí 3 300 ot., nepraktické ve vztahu ke spotřebě.
VÝKON MOTORU - 165k není na závodění, ale je plně dostačující na pohodovou jízdu. Turbo ale zatahuje dříve, než klasická atmosféra.
KVALITA ZPRACOVÁNÍ INTERIÉRU - je hezký ergonomicky dobře zpracovaný. Není kam dát 1,5 litrovou lahev. Nabíjení mobilu je ve středové opěrce, takže při navigaci z mobilu je to velký problém. Jinak středová konzola má slušný odkládací prostor. Head-up display je věc, se kterou jsem se zatím nesetkal. Klidně bych ho oželel. Pozitivně hodnotím elektrickou parkovací brzdu. Velký kruhový otáčkoměr bych vyměnil raději za rychloměr.
ENTERTAINMENT - jeho ovládání je intuitivní což mě vyhovovalo a velice rychle jsem se s ním seznámil. Z důvodu bezpečnosti nejde ovládat za jízdy, což beru jako pozitivní opatření.
AUDIO - Bose s devíti reproduktory je dobrý, ale nepřesvědčil mě, hraje normálně.
KUFR – na HB úplně stačí, přibližně stejný jako v Astře.
SEDADLA – pohodlné, řekl bych, že by mohly být srovnatelné s Astrou J, ale ne s Káčkem jejíž sedadla mají v nejvyšší výbavě ortopedický certifikát. Byly by lepší, kdyby šly seřídit ve více směrech. Dostatek místa na zadních sedačkách.
OSVĚTLENÍ – přední LED. Pravděpodobně svítí dobře jen škoda, že jsem je nevyzkoušel v noci. Proti Matrixům asi slabý odvar, ale něco musím oželet. Blinkry v zrcátkách jsou také v pohodě.
ASISTENTI – parkovací senzory neřvou. Asistentů je poměrně dost ale neměl jsem čas je všechny vyzkoušet. Couvací kamera je skvělá, je perfektně vidět za autem. PRVNÍ DOJEM - je pohodlná a tichá proti naftě. Vyhřívání sedadel a volantu je v zimě příjemné. Kožené sedačky bych ale nechtěl. Pozitivně hodnotím dojezdy všech oken. Dešťový senzor je velice citlivý.
DESIGN – líbí se mi stejně jako Káčková Astra.
Nějak jsem se rozepsal. Pokud je to dlouhé, ať to admin klidně smázne................
SPOTŘEBA – naměřená po 350 km je průměr 6,8 l/100 km (50% silnice I. třídy, 30% okresky, 20% město). Po větším nájezdu km by spotřeba mohla být lepší. Dálnici jsem nezkoušel, auto nemělo známku. STARTSTOP je otravný, ale jde před jízdou vypnout. Pochybuji o lepší spotřebě. Papírová kombinovaná spotřeba 5,8 l/100 km je dosažitelná asi jen v laboratoři. Preferoval bych větší nádrž alespoň 56 l místo 51 l.
PODVOZEK - je příjemně naladěn, zvládá většinu nerovností. Komfortu neubírají ani 18“ kola (215/45 R18), které autu sluší. Myslím, že profil 215/50 R17 by zvládal nerovnosti lépe. Neměl jsem možnost vyzkoušet jak funguje G-Vectoring Control, ale i tak auto sedí výborně. Brzdy mají dobrý náběh, ale pomalu vadnou. U řízení je malá odezva od předních kol, zřejmě daň za elektrický posilovač.
ODHLUČNĚNÍ – trochu slabina. Je slyšet hluk od zadních kol.
PŘEVODOVKA - krátká šestka. U verze se 120k je delší. Šestka při 130kmh točí 3 300 ot., nepraktické ve vztahu ke spotřebě.
VÝKON MOTORU - 165k není na závodění, ale je plně dostačující na pohodovou jízdu. Turbo ale zatahuje dříve, než klasická atmosféra.
KVALITA ZPRACOVÁNÍ INTERIÉRU - je hezký ergonomicky dobře zpracovaný. Není kam dát 1,5 litrovou lahev. Nabíjení mobilu je ve středové opěrce, takže při navigaci z mobilu je to velký problém. Jinak středová konzola má slušný odkládací prostor. Head-up display je věc, se kterou jsem se zatím nesetkal. Klidně bych ho oželel. Pozitivně hodnotím elektrickou parkovací brzdu. Velký kruhový otáčkoměr bych vyměnil raději za rychloměr.
ENTERTAINMENT - jeho ovládání je intuitivní což mě vyhovovalo a velice rychle jsem se s ním seznámil. Z důvodu bezpečnosti nejde ovládat za jízdy, což beru jako pozitivní opatření.
AUDIO - Bose s devíti reproduktory je dobrý, ale nepřesvědčil mě, hraje normálně.
KUFR – na HB úplně stačí, přibližně stejný jako v Astře.
SEDADLA – pohodlné, řekl bych, že by mohly být srovnatelné s Astrou J, ale ne s Káčkem jejíž sedadla mají v nejvyšší výbavě ortopedický certifikát. Byly by lepší, kdyby šly seřídit ve více směrech. Dostatek místa na zadních sedačkách.
OSVĚTLENÍ – přední LED. Pravděpodobně svítí dobře jen škoda, že jsem je nevyzkoušel v noci. Proti Matrixům asi slabý odvar, ale něco musím oželet. Blinkry v zrcátkách jsou také v pohodě.
ASISTENTI – parkovací senzory neřvou. Asistentů je poměrně dost ale neměl jsem čas je všechny vyzkoušet. Couvací kamera je skvělá, je perfektně vidět za autem. PRVNÍ DOJEM - je pohodlná a tichá proti naftě. Vyhřívání sedadel a volantu je v zimě příjemné. Kožené sedačky bych ale nechtěl. Pozitivně hodnotím dojezdy všech oken. Dešťový senzor je velice citlivý.
DESIGN – líbí se mi stejně jako Káčková Astra.
Nějak jsem se rozepsal. Pokud je to dlouhé, ať to admin klidně smázne................
Re: Astra Turbo vs Atmosfera a dalsi spam
někdy mám pocit, že 105 se 33kW se nemohla ani odlepit z místa a následná astra se 55kW se hodila tak maximálně na pojíždění kolem komína když nebyl vítr a hustý provoz abych nepřekážel... ano předjíždění nebylo nejslavnější, ale předjížděl jsem bezpečně...Scout_1 píše:Mazda 3 HB 2.0i 165k Revolution - postřehy bez záruky
VÝKON MOTORU - 165k není na závodění, ale je plně dostačující na pohodovou jízdu. ................
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation