trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

jojo proto taknuju efektu :lol:
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Reklama
 

blesk
Příspěvky: 233
Registrován: 05 zář 2016, 10:28

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od blesk »

sladas opc píše:
mattonecz píše:uz 1000km mam. ja ani neumim vyndat svicky ale hlavne na to nemam vercajk.
to je skoda celkem by me to zajimalo...ale doufam ze ted uz by to mohlo byt ok.
Tak se zastav v nejakem rychloservisu, svicky dokaze vyndat kazdy servis za 5 min. Na uplne teplem motoru by se to nemelo, ale vsude to steje asi tak delaji.
jandy
Příspěvky: 5
Registrován: 01 čer 2017, 12:38

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od jandy »

Už tady tu diskuzi nějaký pátek sleduju, tak jsem zaregistroval, abych taky shrnul svoje zkušenosti.
LSPI má obecně dvě příčiny. A to je buď olej s velkým množstvím vápníku (dexos2) a nebo karbon (se kterým mají problém vesměs všechny přímovstřikové motory). Proto je potřeba řešit oba problémy. S karbonem se to má tak, že je nejlepší vůbec nedopustit jeho vznik a jezdit na aditivovane benziny. O čistících schopnostech benzinu se před časem psalo i na auto.czhttp://www.auto.cz/muze-benzin-cistit-p ... isti-88481
Jinak ja mam MY17,5 od zacatku tankuju Vervu a nebo V-power. Ted mam najeto 3500 km. Auto jede jak z praku a zadne cukani. Prvnich 2000 km bylo auto pri studenem motoru trosku ucukane/ nervozni (rozhodne to nebyla ztrata vykonu, ted uz to nedela.
jozuo
Příspěvky: 373
Registrován: 19 říj 2016, 11:33

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od jozuo »

31 000 najazdené, nádrž s čističom vstrekov Millers vyjazdená, trhanie minimálne počas celých 800 km.. jemné trhanie pri studenom motore je občas ešte citeľné.
pengi
Příspěvky: 9
Registrován: 01 čer 2017, 14:41

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od pengi »

No parada. My sme teraz s bratom obaja objednali 27.5. 92kW verziu Astry. Tak som zvedavy ci sa nam prejavi tento problem. Bude stacit ak budeme tankovat povedzme na Shellke 95 oktanovy V-Power, alebo treba 100ku? Ma niekto skusenost s palivom zo Slovnaftu?
palah
Příspěvky: 266
Registrován: 29 bře 2016, 12:13

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od palah »

pengi píše:No parada. My sme teraz s bratom obaja objednali 27.5. 92kW verziu Astry. Tak som zvedavy ci sa nam prejavi tento problem. Bude stacit ak budeme tankovat povedzme na Shellke 95 oktanovy V-Power, alebo treba 100ku? Ma niekto skusenost s palivom zo Slovnaftu?
95% tankujem na Slovnafte, určite jeden s tých lepších, + davám millers posledné dve nádrže…
Opel astra K ST inovation 1,4 150k, čierna metalíza, sada inovace(led matrix a navigácia…) , zimná sada 2, funkčná sada pre zadné sedadlá, fleetova zľava 16,38%(3909€)…
Reco-tem
Příspěvky: 41
Registrován: 07 pro 2016, 16:53

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Reco-tem »

V prvom rade, cely ten "vyskum" je zaplateny shellkou - podla informacii z viacerych for a serverov to funguje asi takto:
Pride cisterna shellu s obycajnym benzinom. Naleju do cisterny liter aditiva a voala - aditivovany super uber mega benzin. Kedysi aditivovali a potom potichu s tym prestali. Verit sa im neda.
Ak niekto chce aditiva pouzivat, tak ako vravi palah - natankovat normalny a doliat si svoje, vtedy je jedina skutocna istota, ze tam aditivum je.
Dalsia vec, 95% cerpaciek na slovensku to aj tak berie zo slovnaftu.

Na margo priebeznej aktualizacie - mam priamovstrek od franzucov, zatial motor v zabehu (rozumej len par tisic), tankujem zasadne obycajnu 95ku bez nicoho. Ziadne trhanie, ziadne cukanie, ziadne ine negativne prejavy. Mam v plane tiez liat aditiva, ale s frekvenciou mozno kazdu 5-6 nadrz. Okrem toho v PSA mali tiez nejake problemy, kedy sa odporucala tankovat 98 a viac. Akurat moj motor ma upravu niektorych komponentov pre nas trh a uz plati znovu obycajna 95ka. Nevidim dovod tam zbytocne liat drahe palivo, ked to ma fungovat na obycajnom.
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

Shell je shit a vzdy byl. Ty benzine verim o dost vic, navic ta Efekta stoji stejne jako N95..
Asi stejne prejdu na Vervu 100 a bude uplny klid.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
blesk
Příspěvky: 233
Registrován: 05 zář 2016, 10:28

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od blesk »

Benzina poslednich par neaditivala vubec, ale jmeno Verva ponechala jako s aditivaci, dal jejich 100 je jenom 98 a v nedavnem testu zakladnich parametru paliv byla benzina 2x jako spatna, krom ni tam byly jenom cerpacky noname z nejakych vesnic. To jenom at vime, kdo je shit.
Aditivace ze asi vzdycky dela az na miste. 90% paliv u nas je ze Slovnaftu, doveze to cisterna z logem Shell, Omv,... nalije to a nasledne obsluha benzinky prida "zlato" = originalni aditivum Shell z Holandska, Omv z Rakouska atp. Takze je to jenom na obsluze - francize, jak poctive to dela. Jak ma Benzina tech franciz hodne, tak je docela sance, ze je tam nekdo nepoctivy, kdo to nejak sidi.
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

Verva je 100. Ja s benzinou nikdy problem nemel, zejmena nafta Verva je uplne jinde.
Testy co sem nasel ja byly pro benzinu dost priznive, shell vychazel jako drahe tank ono.
At je to jak chce, je shell predrazeny
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“