INSIGNIA - CHIPTUNING
Moderátor: Moderátoři
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
EDS Motosport ladia až na 450 Nm a 210 PS. Mali by byt špičkou ladičov na Opel,ale na tu prevodovku by som asi tiež prihliadal a nešiel privysoko.
- Reklama
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Pak uz jedine biTurbo ze. To davaj az na kroukat 500. Ale je to zase jiny stroj. Ja mam najeto 55000 s 132kW a skvela jizda. Puvodne CDTI 2.0 118kW
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Jak se vůbec chová Insignia 2.0 - 81 kW? Jede to vůbec? K čemu je to dobré na auto, které má...
teď tipnu 1650 kg (když tak mě opravte). Má to někdo? Rozdíl byl asi samozřejmě v pořizovací ceně nového vozu...
teď tipnu 1650 kg (když tak mě opravte). Má to někdo? Rozdíl byl asi samozřejmě v pořizovací ceně nového vozu...
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Covece to je nějaký divny. Chápu ze kombik váží víc, tak to bude linejsi, ale ze o tolik?Sunman píše:hm, tak to som mal v tej mojej asi 130 mulíc namiesto koní. Na D1 v stúpaniach akcelerácia na 5-ku pri 130kmh = 0. Plný plyn, otáčky konštante povedzme na 3500 a hotovka.
Pokiaľ si spokojný ako píšeš tak by som ani do chipu nešiel. Pre mňa to bolo čisté trápenie. Naložila mi to kdejaká Fiatka 500 - bez srandy. Na dovezenie sa do práce 25km a v meste to bolo v pohode ale dlhé trasy tragédia.
Co jsi tam měl za kola?
Já tam mám lehké OPC 20" a napr ty 19" palácový desetipaprskovy (ty jak to vyplní skoro cele kolo) váží mnohem víc než ty paprskove OPC. Váha kol taky udělá svoje.
Insignia 2015, 2.0 CDTI 96kw -> Čip 115kw, 371Nm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Jel jsem s ni 5 let zpet, MY2009 a silenost. Totalne line auto, musis to furt tahat. Kolega rikal, ze nejezdi pod 7,5l mimo mesto, pac to furt toci. Ale hlavne ze mel kuzi, 18" kola, ale kulove to jelo. Proste 81kW na tak tezke auto jako je Insignie je hruza. To ma otec v RangeRover z roku 2005 a nejede to, nejedeeeMarek L píše:Jak se vůbec chová Insignia 2.0 - 81 kW? Jede to vůbec? K čemu je to dobré na auto, které má...
teď tipnu 1650 kg (když tak mě opravte). Má to někdo? Rozdíl byl asi samozřejmě v pořizovací ceně nového vozu...
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
18" originál. Na zimných 17" ktoré boli menšie to o poznanie lepšie zrýchľovalo - ľahší prevod.PepponeCZ píše:Já tam mám lehké OPC 20" a napr ty 19" palácový desetipaprskovy (ty jak to vyplní skoro cele kolo) váží mnohem víc než ty paprskove OPC. Váha kol taky udělá svoje.
Netuším, prečo by hmotnosť kolies mala nejako inak ovplyvňovať dynamiku auta ako hmotnosť karosérie alebo motoru alebo čohokoľvek iného čo je na aute.
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Kola i gumy mají vliv velkej. Kolo jako takové musí mít stejnou dráhu na jedno otočení kola. Tzn větší disk nižší guma a rozdíl je tedy trochu jinde. Zvlášť váha kol a šířka gumy mají velký vliv na celkový průběh o ovlivu na brzdy nemluvě.Sunman píše:18" originál. Na zimných 17" ktoré boli menšie to o poznanie lepšie zrýchľovalo - ľahší prevod.PepponeCZ píše:Já tam mám lehké OPC 20" a napr ty 19" palácový desetipaprskovy (ty jak to vyplní skoro cele kolo) váží mnohem víc než ty paprskove OPC. Váha kol taky udělá svoje.
Netuším, prečo by hmotnosť kolies mala nejako inak ovplyvňovať dynamiku auta ako hmotnosť karosérie alebo motoru alebo čohokoľvek iného čo je na aute.
Mrkni na nějaký články na netu. Například: http://www.auto.cz/kola-a-jejich-vliv-n ... uto-100014
Každopádně 18" neváží tolik, aby to dělalo co píšeš.. To nevím co jsi měl za kus, nebo naopak doufám, ze to moje už není čipnutý...
P.
Insignia 2015, 2.0 CDTI 96kw -> Čip 115kw, 371Nm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Je mi jasné na čo všetko má vplyv šírka pneu - aquaplanning, hluk, spotreba ale na druhej strane kratšia brzdná dráha, lepšie sedenie na ceste.
Zaujímavé v článku je, že pri drobnom rozdiele hmotností tvrdí odborník že zotrvačník, ktorý koleso tvorí má rozdiel až 50%. to by som nikdy nepovedal. Na ďalšej idem do žigulíkových 13-tok.
Inak ale kolo na jedno otočenie u 17" a 18" nemá rovnakú dráhu ani náhodou. Už len možnosť voliť rôzne pomerové výšky pneu a tiež rôzne šírky=nepriamo výšky podľa TP to jasne naznačujú. Ak si postavíš vedľa seba obe kolesá vidíš, že 18" je vyšia o niekoľko cm.
Príklad z tachometra:
- 245/45R18 porovnanie tacho a GPS cca rozdiel 2kmh
- 225/50R17 porovnanie tacho a GPS cca rozdiel 7kmh
Zaujímavé v článku je, že pri drobnom rozdiele hmotností tvrdí odborník že zotrvačník, ktorý koleso tvorí má rozdiel až 50%. to by som nikdy nepovedal. Na ďalšej idem do žigulíkových 13-tok.
Inak ale kolo na jedno otočenie u 17" a 18" nemá rovnakú dráhu ani náhodou. Už len možnosť voliť rôzne pomerové výšky pneu a tiež rôzne šírky=nepriamo výšky podľa TP to jasne naznačujú. Ak si postavíš vedľa seba obe kolesá vidíš, že 18" je vyšia o niekoľko cm.
Príklad z tachometra:
- 245/45R18 porovnanie tacho a GPS cca rozdiel 2kmh
- 225/50R17 porovnanie tacho a GPS cca rozdiel 7kmh
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Tak to mám z sebou a v příloze výsledek. Držel jsem se na těch 115kw a i tak je to znát.
Jinak trvalo to asi dvě hodiny a tedy podle webu bych čekal lepší dílnu, ale tak jinak dobrý.
Jinak trvalo to asi dvě hodiny a tedy podle webu bych čekal lepší dílnu, ale tak jinak dobrý.
Insignia 2015, 2.0 CDTI 96kw -> Čip 115kw, 371Nm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Jo, 2 hod to trva. A web a dilna jsou vzdy zcela jine veci:) 370 kroutak je znat
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm