![Smutný :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Docela ma znepokojilo toto siahodlhe vlakno o problemoch, co je najhorsie, nikto tu nevie na 100% posudit, ci aj posledne MY2017.5 maju tento problem, predajcovia iba mlzia, oficialne servisy doslova klamu do oci, ze sa s problemom nestretli atd. Ako to teda je ? Pretoze vyriesit LSPI bezvapenatym olejom je sice riesenie, ale po strojarskej stranke nie celkom OK, chcelo by to aj upravu motora. A ked to ma turbo, tak s tym nemienim pre kazde zrychlenie podradovat a tocit az do cerveneho a dialnicne kopce vyliezat na stvorke, len aby som nemusel dupnut na plyn pri menej ako 3000 rpm. Co je lepsie - risknut a kupit MY2017.5, alebo pockat na MY2018, kde s tym nestastnym motorom snad nieco poriesi aj ohladom konstrukcie ? Alebo jazdit s dinosaurim 2.5T 162 kW az pokial nas STK/EK nerozdeli ?