Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 19 zář 2017, 12:48
Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Zdravim,chci koupit rodinny vuz a uvazujeme o insignii GS 1.5 turbo 122kw,dostal sem fleetovou slevu a vysla by v nejvyssi vybave na 595 i se zimni sadou.
Ma nekdo zkusenost s timto motorem? Nebude to slabe na insignii? Kolik mam ocekavat spotrebu?
Rocne najezdime do 20tisic km
Ma nekdo zkusenost s timto motorem? Nebude to slabe na insignii? Kolik mam ocekavat spotrebu?
Rocne najezdime do 20tisic km
- Reklama
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Na to velky auto to pod 7 nebude, cekal bych 8-9.
Udajne by to mel byt predelany motor 1.4T z Astry, s kterym byly problemy, ale uz se zdaji byt vyreseny.
Vykonu bych se nebal.
Udajne by to mel byt predelany motor 1.4T z Astry, s kterym byly problemy, ale uz se zdaji byt vyreseny.
Vykonu bych se nebal.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
skusenosti s tým motorom nik nebude mat,aspon dlhodobé určite nie. Výkon je dostačujuci,osobne by som ale volil z odskušaných agregátov. ,4 Turbo mala značné problémi v Astrách, v Insigniách bol použitý iný softver a problémi neboli. 2.0 Turbo je ale už osvedčený agregát ,spotreba je k výkonu adekvátna. Problémy mala s variabilitou ventilového rozvodu,nejednalo sa o deštrukčné problémi,spravidla sa riešili pri výmene rozvodov-retaz,no i tak sa prevečne menili.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 19 zář 2017, 12:48
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
A kolik tak vyjdou servisni prohlidky? Je nejaka vec ve vybave,bez ktere insignii nebrat?
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Mne vychádza nová až za rok, ale pozeral som na rozdiely medzi starou a novou práve kvôli motorom.
Mne sa 1.5 zdá hooodne čudná motorizácia na toto auto aj keď 122kW je len o 3kW menej než mám v 2.0CDTI, ale 400Nm.
určite nebrať bez:
- LED svietidiel, doporučil by som balík LED svetiel + všetky senzory a kamera. Hlavne radary vzadu ktoré sledujú chodcov a autá zboku pri cúvaní sú na nezaplatenie na parkoviskách typu Tesco + cúvacia kamera je tiež veľmi dobrá
- AGR sedačiek t.j. nebrať koža/látka ale látka Jet pokiaľ teda nemáš plnú kožu
- rezervy
na zváženie
- mal so vždy FlexRide, nie ani tak kvôli frajerine s tvrdšími tlmičmi (aj keď je to fajn) ale preto, že FlexRide má väčšie brzdové kotúče. Zisti si ako je to u nového modelu. V Nemecku mali všetky výbavu so 17" kotúčmi, v ČR/SR 16" v základe
- vyhrievané sedačky + volant + predné sklo
- bohužiaľ už nie je infotainment R700 len R4 alebo Navi900. Zabudovaná NAVI stojí síce za prd ale kvôli možnostiam nastavenia a grafike by som asi nakoniec vzal tu NAVI900
- zadný stierač na HB
čo nie je potrebné, resp. nepoužiteľná zbytočnosť
- hmlovky
- adaptívny tempomat, ale on je v tej sade senzorov
- bose audio systém
Mne sa 1.5 zdá hooodne čudná motorizácia na toto auto aj keď 122kW je len o 3kW menej než mám v 2.0CDTI, ale 400Nm.
určite nebrať bez:
- LED svietidiel, doporučil by som balík LED svetiel + všetky senzory a kamera. Hlavne radary vzadu ktoré sledujú chodcov a autá zboku pri cúvaní sú na nezaplatenie na parkoviskách typu Tesco + cúvacia kamera je tiež veľmi dobrá
- AGR sedačiek t.j. nebrať koža/látka ale látka Jet pokiaľ teda nemáš plnú kožu
- rezervy
na zváženie
- mal so vždy FlexRide, nie ani tak kvôli frajerine s tvrdšími tlmičmi (aj keď je to fajn) ale preto, že FlexRide má väčšie brzdové kotúče. Zisti si ako je to u nového modelu. V Nemecku mali všetky výbavu so 17" kotúčmi, v ČR/SR 16" v základe
- vyhrievané sedačky + volant + predné sklo
- bohužiaľ už nie je infotainment R700 len R4 alebo Navi900. Zabudovaná NAVI stojí síce za prd ale kvôli možnostiam nastavenia a grafike by som asi nakoniec vzal tu NAVI900
- zadný stierač na HB
čo nie je potrebné, resp. nepoužiteľná zbytočnosť
- hmlovky
- adaptívny tempomat, ale on je v tej sade senzorov
- bose audio systém
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Proč vlastně není v nové Insignii motor 1,6T - 147kW? Když je i v Astře K. Ten by Insignii slušel víc ne?
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Jen drobnost - nová Insignie vzadu nemá tři plnohodnotná místa a podle vyjádření prodejce už není považována za rodinný vůz, nýbrž "business class"...poke.roman píše:Zdravim,chci koupit rodinny vuz a uvazujeme o insignii GS...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
To už nemala ani Tatra613
Vždy som tam sedel v strede jak pako na lopte.
Vždy som tam sedel v strede jak pako na lopte.
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Serus,
na zaklade 1,5 mesacnej skusenosti s tym motorom mozem povedat, ze kym je novy tak ten vykon je postacujuci, hoc myslim si ze dost na hrane. Chcelo by to este par kw navyse. A pri kludnom rozbehu (napr na semafore) mu to obcas riadne trva kym dosiahne vykon a zvykne sa niekedy trochu rozvibrovat. Ale inak zatial vpohode na standardnu jazdu.
Dalej rozhodne suhlasim s predoslymi odporucaniami:
1. Led svetla - su fakt super a oplati sa priplatit si za ne
2. AGR sedacky. Standardne sedacky v insignii su velka bieda. Prve auto som mal zigulaka a tam sa sedelo lepsie. AGR sedacky su aspon taky slusny priemer. Skoro tak dobre ako seriove v ktoromkolvek hyundai.
S tou rezervou nesuhlasim, radsej odporucam priplatit si za Bose audio system. Ten vyuzijes castejsie ako rezervu. A treba sa spoliehat na to ze defekt nedostanes a nie na to ze ho dostanes. A keby islo o pripad nudze tak na to sluzi nudzova opravna sada.
Co sa tyka spotreby tak tu je konkretny vypis z onstar za minuly mesiac:
pocet najazdenych km: 1710,02km, priemerna spotreba 7,07l/100km
Najazdil som to v pomere mesto/ mimo mesto cca 50%:50%, nesiel som po ziadnej dialnici.
A este k zadnemu stieracu: to povazujem za velky omyl dizajnerov, ak nechces pokazit celkovo dobry vzhlad insignie tak radsej nad nim neuvazuj. Z praktickeho hladiska je samozrejme uzitocny, ale z dizajnoveho je to velky problem. Samozrejme pokial sa bavime o liftback.
na zaklade 1,5 mesacnej skusenosti s tym motorom mozem povedat, ze kym je novy tak ten vykon je postacujuci, hoc myslim si ze dost na hrane. Chcelo by to este par kw navyse. A pri kludnom rozbehu (napr na semafore) mu to obcas riadne trva kym dosiahne vykon a zvykne sa niekedy trochu rozvibrovat. Ale inak zatial vpohode na standardnu jazdu.
Dalej rozhodne suhlasim s predoslymi odporucaniami:
1. Led svetla - su fakt super a oplati sa priplatit si za ne
2. AGR sedacky. Standardne sedacky v insignii su velka bieda. Prve auto som mal zigulaka a tam sa sedelo lepsie. AGR sedacky su aspon taky slusny priemer. Skoro tak dobre ako seriove v ktoromkolvek hyundai.
S tou rezervou nesuhlasim, radsej odporucam priplatit si za Bose audio system. Ten vyuzijes castejsie ako rezervu. A treba sa spoliehat na to ze defekt nedostanes a nie na to ze ho dostanes. A keby islo o pripad nudze tak na to sluzi nudzova opravna sada.
Co sa tyka spotreby tak tu je konkretny vypis z onstar za minuly mesiac:
pocet najazdenych km: 1710,02km, priemerna spotreba 7,07l/100km
Najazdil som to v pomere mesto/ mimo mesto cca 50%:50%, nesiel som po ziadnej dialnici.
A este k zadnemu stieracu: to povazujem za velky omyl dizajnerov, ak nechces pokazit celkovo dobry vzhlad insignie tak radsej nad nim neuvazuj. Z praktickeho hladiska je samozrejme uzitocny, ale z dizajnoveho je to velky problem. Samozrejme pokial sa bavime o liftback.
Nova insignia 1.5 turbo 122kw
1,5- ku som trocha okusil. Nehovorim ze nestaci, ale mne urcite nieee! taky motor by tam ani davat nemali ...