2.0 CDTi 118kW - Opravení alternátoru
Moderátor: Moderátoři
2.0 CDTi 118kW - Opravení alternátoru
Ahoj,
Mám doma Insignii z roku 2010 (10/2010) a rád bych se vrhnul na výměnu ložisek alternátoru. Auto za studena vydává nepříjemné zvuky a zatím to vypadá, že dělá bordel nějaké ložisko u alternátoru. Jelikož nový alternátor stojí raketu, rozhodl jsem se, že raději vyměním ložiska, která tam jsou.
Bohužel jsem narazil na to, že oficiální dokumentace neuvádí, jaké ložiska v alternátoru jsou. Chápu, že oficiální servisy mění kus za kus, avšak rád bych to opravil tímto stylem – bude to rychlejší a levnější.
Rád bych se zeptal, zda již někdo měnil ložiska v alternátoru a případně jaká ložiska použil.
Díky moc!
Mám doma Insignii z roku 2010 (10/2010) a rád bych se vrhnul na výměnu ložisek alternátoru. Auto za studena vydává nepříjemné zvuky a zatím to vypadá, že dělá bordel nějaké ložisko u alternátoru. Jelikož nový alternátor stojí raketu, rozhodl jsem se, že raději vyměním ložiska, která tam jsou.
Bohužel jsem narazil na to, že oficiální dokumentace neuvádí, jaké ložiska v alternátoru jsou. Chápu, že oficiální servisy mění kus za kus, avšak rád bych to opravil tímto stylem – bude to rychlejší a levnější.
Rád bych se zeptal, zda již někdo měnil ložiska v alternátoru a případně jaká ložiska použil.
Díky moc!
- Reklama
Re: 2.0 CDTi 118kW - Opravení alternátoru
1/ máš určite zľavu 30% na komponenty, pretože tvoje auto je 7 rokov staré
2/ servisy Opel tiež predávajú repasované alternátory na výmenu - menil som takto na VeCe, zhoreli diody, na počkanie repasovaný alternátor za mám pocit 50% ceny nového.
2/ servisy Opel tiež predávajú repasované alternátory na výmenu - menil som takto na VeCe, zhoreli diody, na počkanie repasovaný alternátor za mám pocit 50% ceny nového.
Re: 2.0 CDTi 118kW - Opravení alternátoru
Taky mi to delalo divne zvuky. V servise vymenena volnobezka alternatoru, napinak klinaku a klinak.
Re: 2.0 CDTi 118kW - Opravení alternátoru
1) 30% sleva na komponenty, které jsou o 100 % dražší než kdekoli na netu. Výborně, bude to jen o 70 % dražší.Sunman píše:1/ máš určite zľavu 30% na komponenty, pretože tvoje auto je 7 rokov staré
2/ servisy Opel tiež predávajú repasované alternátory na výmenu - menil som takto na VeCe, zhoreli diody, na počkanie repasovaný alternátor za mám pocit 50% ceny nového.
2) Super, takže místo 700,- za ložiska dám 4000,- za alternátor a další 2 tisíce za práci. A to se vyplatí. Je úplně jedno, zda to udělá Opel nebo já - ani na jedno nemám plnou záruku.
Re: 2.0 CDTi 118kW - Opravení alternátoru
ano tento argument počúvam vždy aj doma.
Zatiaľ alternatívne kanály boli nakoniec vždy drahšie - napríklad ložiská v prevodovke, spojka, alternátor. Lacná oprava nakoniec vždy skončila ďalšou v Opel servise a to boli vždy "osvedčené alternatívne servisy po známosti". Odhliadnuc od toho, že opravu v servise mám vždy v rámci jednoho dňa.
Pokiaľ máš na to sám čas a prostriedky urob si to samozrejme sám. Doporučoval by som namiesto ložísk práve tú voľnobežku a keď to budeš mať vonku tak aj uhlíky s usmerňovačom. Aby si to nemusel za mesiac nemusel voziť na odťahovke domov.
Zatiaľ alternatívne kanály boli nakoniec vždy drahšie - napríklad ložiská v prevodovke, spojka, alternátor. Lacná oprava nakoniec vždy skončila ďalšou v Opel servise a to boli vždy "osvedčené alternatívne servisy po známosti". Odhliadnuc od toho, že opravu v servise mám vždy v rámci jednoho dňa.
Pokiaľ máš na to sám čas a prostriedky urob si to samozrejme sám. Doporučoval by som namiesto ložísk práve tú voľnobežku a keď to budeš mať vonku tak aj uhlíky s usmerňovačom. Aby si to nemusel za mesiac nemusel voziť na odťahovke domov.
Re: 2.0 CDTi 118kW - Opravení alternátoru
Usmernovač a regulátor jedine originál. A volnobežku alternátora preventívne,bez ohladu na jej funkčnost. Inak spravidla ked odíde regulátor,onedlho sa poddá i umernovač a naopak.
Re: 2.0 CDTi 118kW - Opravení alternátoru
brembo presne ako pises.
autorizovany servis vacsinou napocita toto vsetko a je tym neskutocne predrazeny oproti garazi kde vymenia len to co uz je rozsypane.
konecna oprava v sumare je potom casto financne uplne naopak. ale kazdy ma moznost vyberu to je dobre.
autorizovany servis vacsinou napocita toto vsetko a je tym neskutocne predrazeny oproti garazi kde vymenia len to co uz je rozsypane.
konecna oprava v sumare je potom casto financne uplne naopak. ale kazdy ma moznost vyberu to je dobre.
Re: 2.0 CDTi 118kW - Opravení alternátoru
u garážníka mne výše mnou uvedené vyšlo na cca 8tis. i s prací
Re: 2.0 CDTi 118kW - Opravení alternátoru
Výměna ložisek vyšla na 250 korun a altík zase jede jak má.Sunman píše:ano tento argument počúvam vždy aj doma.
Zatiaľ alternatívne kanály boli nakoniec vždy drahšie - napríklad ložiská v prevodovke, spojka, alternátor. Lacná oprava nakoniec vždy skončila ďalšou v Opel servise a to boli vždy "osvedčené alternatívne servisy po známosti". Odhliadnuc od toho, že opravu v servise mám vždy v rámci jednoho dňa.
Pokiaľ máš na to sám čas a prostriedky urob si to samozrejme sám. Doporučoval by som namiesto ložísk práve tú voľnobežku a keď to budeš mať vonku tak aj uhlíky s usmerňovačom. Aby si to nemusel za mesiac nemusel voziť na odťahovke domov.
Re: 2.0 CDTi 118kW - Opravení alternátoru
Inak u moderných áut už spravidla funguju len originálne regulátory,od druhovýrobcov spravidla alternátor nedobíja a musí sa objednat originál.