Viem ake skody dokaze sposobit EGR ventil a tiez zvazujem dobuducna ho odpojit ale podla informacii co som ja zistoval tak 1,4 turbo vraj uz nema EGR ventil. To by bolo super tato informacia. Nevie niekto ci je to naozaj pravda z tym EGR ventilom ?Tanguero píše:No výkon je jen jedna strana mince. Ta temná strana síly se dnes jmenuje EGR. Ventil, který pouští spaliny a saze do sání. Navíc je ten vzduch pomocí turba omaštěný. Čím víc má motor najeto, tím hůř. U nepřímovstřiku bez EGR je sání čisté a lesklé i po najetí 300kkkm. U tzv. moderních motorů se zanese karbonem po 30kkm. Myslím, že softwareové odpojení EGR by pomohlo víc, než vodičky do benzinu, nebo do sání. Na diselovém JTDm mám EGR off už 200kkm a motor má najeto přes 400kkm.norinco píše:Zatím o čipu neuvažuji z důvodu záruky. Ale sondoval jsem potenciál 1,4kových turbo benzínů a co jsem tak viděl, dá se z toho dostat cca 135kw. Takže do budoucna...
Načipovanie motora
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Načipovanie motora
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
- Reklama
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: Načipovanie motora
Kamos ani tak nechtel vetsi vykon jako spis zkusit to softwarem nejak poladit aby zmizelo to trhani atd..takze mu spis udelali jakousi oprimalizaci na 110kw..funguje to pry skvele,ted je pry konecne spokojen..jinak na youtube bylo i video ze snad az 200koni se da udelat ale to uz bude asi na ukor zivotnosti
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: Načipovanie motora
1.4T naozaj nema EGR, ale funkcionalita recirkulacie spalin je zachovana vdaka premenlivemu casovaniu na oboch stranach. Dochadza k prekrytiu vyfuku a sania, co je mozno este horsie ako EGR.Peto píše:Viem ake skody dokaze sposobit EGR ventil a tiez zvazujem dobuducna ho odpojit ale podla informacii co som ja zistoval tak 1,4 turbo vraj uz nema EGR ventil. To by bolo super tato informacia. Nevie niekto ci je to naozaj pravda z tym EGR ventilom ?Tanguero píše:No výkon je jen jedna strana mince. Ta temná strana síly se dnes jmenuje EGR. Ventil, který pouští spaliny a saze do sání. Navíc je ten vzduch pomocí turba omaštěný. Čím víc má motor najeto, tím hůř. U nepřímovstřiku bez EGR je sání čisté a lesklé i po najetí 300kkkm. U tzv. moderních motorů se zanese karbonem po 30kkm. Myslím, že softwareové odpojení EGR by pomohlo víc, než vodičky do benzinu, nebo do sání. Na diselovém JTDm mám EGR off už 200kkm a motor má najeto přes 400kkm.norinco píše:Zatím o čipu neuvažuji z důvodu záruky. Ale sondoval jsem potenciál 1,4kových turbo benzínů a co jsem tak viděl, dá se z toho dostat cca 135kw. Takže do budoucna...
Astra K ST, 1.4 92kW, Innovation, MY16.5
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
Re: Načipovanie motora
Cau, mas nejaky odkaz na technicke detaily tohoto motoru? Myslel jsem, ze pokud ma motor promenlive casovani ventilu, nezapomene se tim vyrobce nalezite pochlubit. Dikytrembel píše: 1.4T naozaj nema EGR, ale funkcionalita recirkulacie spalin je zachovana vdaka premenlivemu casovaniu na oboch stranach. Dochadza k prekrytiu vyfuku a sania, co je mozno este horsie ako EGR.
Re: Načipovanie motora
Napr. tu https://www.wheelsmag.com.au/reviews/15 ... tra-review
Neviem preco to marketing nezdoraznuje. Takisto vodou chladene turbo s nutenym dobehom a pod.
Neviem preco to marketing nezdoraznuje. Takisto vodou chladene turbo s nutenym dobehom a pod.
Astra K ST, 1.4 92kW, Innovation, MY16.5
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
Re: Načipovanie motora
Jo ten motor by zásadě měl bejt dost slušnej, možná sou problémy fakt jen od toho SW..
O chlazení mi řikal dealer, ale moc sem mu nevěři
O chlazení mi řikal dealer, ale moc sem mu nevěři
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Načipovanie motora
A tak ... len boh vie co tam naozaj davaju ....
Re: Načipovanie motora
Ahoj, nějaké zkušenosti s firmou?
https://www.quantumchiptuning.cz/chiptu ... ra-1-4t-92
Nevím jestli chci přímo 130kw ale 110 by byla fajn.
https://www.quantumchiptuning.cz/chiptu ... ra-1-4t-92
Nevím jestli chci přímo 130kw ale 110 by byla fajn.
Re: Načipovanie motora
kdyz uz tak asi idealne EDS. coz je nemecko. koupis si i krabicku se kterou prepinas mezi tovarnim a chipem. tzn kdyz jedes do servisu hodis tam origo.
https://www.eds-motorsport.de/product_i ... 14xfl.html
je to za cca 500E ted v akci.
chci jim tam naspat, pac oni maj jeste svuj optimalizovany soft proti trhani. takze bych se chtel domluvit, ze by mi tam dali 3faze - origo, 150konovou verzi jejich proti trhani, a phase 1 coz je cca 185 koni
https://www.eds-motorsport.de/product_i ... 14xfl.html
je to za cca 500E ted v akci.
chci jim tam naspat, pac oni maj jeste svuj optimalizovany soft proti trhani. takze bych se chtel domluvit, ze by mi tam dali 3faze - origo, 150konovou verzi jejich proti trhani, a phase 1 coz je cca 185 koni
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: 19 led 2017, 11:38
Re: Načipovanie motora
Kouzelná krabička to chci vidět zkus to
To snad už bude lepší chip zrovna se zápisem do TP.
http://www.xtuning.cz/chip/opel/astra-2 ... yl-92-8621
To snad už bude lepší chip zrovna se zápisem do TP.
http://www.xtuning.cz/chip/opel/astra-2 ... yl-92-8621