trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
brycedoe
Příspěvky: 58
Registrován: 16 úno 2017, 18:48

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od brycedoe »

Ahoj,

já to sleduji již z dálky, jestli se něco nezměnilo. Za mě rrok výroby 01/2017 1.4T 92kw. mám najeto cca 10tisíc. Olej jsem měnil sám zhruba ve 4500 na dexos 1 gen 2. KLepání nepozuji, jenom mírné cukání, když je potom těsně po startu.

Jezdím téměř 100% město (Praha) a krátké trasy do 7 km. Tankuji klsikou 95 u Shell a dříve jsem dával aditiva od Millers, teď už moc ne, protože často zapomenu.

K autu se chovám spíše jako k atmosféře, kdy na jedničku do 3-3,5tisíc a potom teprve za dvě. na dvojku často dostanu ke 4tisicům. Plný plyn nedávám pod 2,5tisíce a na dálnici vždy rád proženu. Tj. na trojku do 140 a potom přeřadit.

Motor jede krásně a mám pocit, že čím více ho pustím do vyšších otáček, tím je spokojenější :)
Reklama
 

blesk
Příspěvky: 233
Registrován: 05 zář 2016, 10:28

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od blesk »

Ted jsem cetl SM, recenze ojetiny Smax\Galaxy. 1.6EcoBoost nebrat, protoze po letech provozu uz dela detonacni spalovani a odpaluje pisty. Mozne duvody - provoz na kratke trasy a neaditivovany benzin. Zajimave, ze nedavno byl tento motor doporucovan - myslim, ze to bylo Mondeo. Takze asi jak se kdo vyspi. To jenom tak pro zajimavost.
Uživatelský avatar
sova
Příspěvky: 172
Registrován: 10 črc 2017, 08:14
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od sova »

brycedoe píše:Ahoj,

já to sleduji již z dálky, jestli se něco nezměnilo. Za mě rrok výroby 01/2017 1.4T 92kw. mám najeto cca 10tisíc. Olej jsem měnil sám zhruba ve 4500 na dexos 1 gen 2. KLepání nepozuji, jenom mírné cukání, když je potom těsně po startu.

Jezdím téměř 100% město (Praha) a krátké trasy do 7 km. Tankuji klsikou 95 u Shell a dříve jsem dával aditiva od Millers, teď už moc ne, protože často zapomenu.

K autu se chovám spíše jako k atmosféře, kdy na jedničku do 3-3,5tisíc a potom teprve za dvě. na dvojku často dostanu ke 4tisicům. Plný plyn nedávám pod 2,5tisíce a na dálnici vždy rád proženu. Tj. na trojku do 140 a potom přeřadit.

Motor jede krásně a mám pocit, že čím více ho pustím do vyšších otáček, tím je spokojenější :)
AMEN
Ludva
Příspěvky: 80
Registrován: 11 pro 2016, 11:12

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Ludva »

Stejna zkusenost jako ostatni. Po novem oleji to LSPI a kovovy zvuk vymizelo (ted cca 47 tis. km). Ted "uz jen" jen mikroskuby. Ovsem objevila se novinka. Novy styl cukani (pujcil jsem si text z jineho vlakna, pze mi to dela uplne stejne):
"Už sme to řešili v jiném vláknu. Dnes jsem si toho hodně všímal.
Tak např. na 3ku pusím plyn a nechám zařazeno. Když opět přidám, auto nejdřív cukne a začne zrychlovat. Když plyn pustím, tak přestane zrychlovat a taky cukne.
Na 3ku nejvíc, ale i na ostatní rychlosti."
Pozorujete to taky nekdo?? Po pusteni plynu s kvaltem a naslednem pridani CUK.
blesk
Příspěvky: 233
Registrován: 05 zář 2016, 10:28

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od blesk »

To dela asi prevodovka a vymezeni vule na hridely nebo dvohmota a ma to i Astra J, pokud to spravne chapu - mirne pridavas plyn a najednou prudce pustis plyn a cukne, hned zasepridas a cukne atd.
Bedar
Příspěvky: 50
Registrován: 04 čer 2016, 20:13

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Bedar »

blesk píše:Ted jsem cetl SM, recenze ojetiny Smax\Galaxy. 1.6EcoBoost nebrat, protoze po letech provozu uz dela detonacni spalovani a odpaluje pisty. Mozne duvody - provoz na kratke trasy a neaditivovany benzin. Zajimave, ze nedavno byl tento motor doporucovan - myslim, ze to bylo Mondeo. Takze asi jak se kdo vyspi. To jenom tak pro zajimavost.
Ono je to asi motor od motoru, možná si narážel na můj příspěvek, kdy jsem psal, že v rodině máme mondeo s tímto motorem a je super. Dnes má auto asi cca. 6 let a 170.000km (kupováno když mělo cca. 45000km). Motoricky motor absolutně bez problémů a žádný aditivovaný benzín se mu nedopřává, kultivovaností by se 1.4t měla co učit :) I když nájezd se zdá vysoký, hodně jezdí auto i krátké trasy 2km do práce a zpět ale o víkendech je většinou pořád pryč. (motor se velmi rychle zahřívá na provozní teplotu. Jinak co se týče mé astry po výměně oleje a tankování stále jen OMV Maxxmotion stav daleko lepší. Ani nevím kdy naposledy jsem zažil nějaké zaškubaní.
Astra ST, 1.4 turbo 92kw, Innovation, r.v.2016
blesk
Příspěvky: 233
Registrován: 05 zář 2016, 10:28

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od blesk »

Ja jsem myslel recenze primo od Sveta Motoru, jednou motor doporuci, jindy zase vylozene ne. Jak kdy, ale mas pravdu, je to od kusu, jak kdo s tim jezdi atd.
Treba na Zafiru 1.4T - stary motor, psali, ze hrozi zakarbonovani a tankovat jenom 98oktan :)
Naposledy upravil(a) blesk dne 14 lis 2017, 19:44, celkem upraveno 1 x.
Karamba
Příspěvky: 33
Registrován: 20 zář 2016, 09:49

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Karamba »

Ludva píše:Stejna zkusenost jako ostatni. Po novem oleji to LSPI a kovovy zvuk vymizelo (ted cca 47 tis. km). Ted "uz jen" jen mikroskuby. Ovsem objevila se novinka. Novy styl cukani (pujcil jsem si text z jineho vlakna, pze mi to dela uplne stejne):
"Už sme to řešili v jiném vláknu. Dnes jsem si toho hodně všímal.
Tak např. na 3ku pusím plyn a nechám zařazeno. Když opět přidám, auto nejdřív cukne a začne zrychlovat. Když plyn pustím, tak přestane zrychlovat a taky cukne.
Na 3ku nejvíc, ale i na ostatní rychlosti."
Pozorujete to taky nekdo?? Po pusteni plynu s kvaltem a naslednem pridani CUK.
Nazdar, mam to tiez a neriesim to.
Ludva
Příspěvky: 80
Registrován: 11 pro 2016, 11:12

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Ludva »

To prave neni pri nejaky divocine. Typicky treba: ustalena jizda po dalnici 130 na 6ku (tj. okol 3 tis. otacek, na chvili (par sekund) uberu, dam zpatky pozvolna ctvrt plynu, sekundu nic, pak otres - zaklepe se auto, skub a jede se. Diagnostika tradicne nic.
Ludva
Příspěvky: 80
Registrován: 11 pro 2016, 11:12

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Ludva »

Nazdar, mam to tiez a neriesim to.[/quote]

Dik za info. Pazvuky jsem uz vyresil - volume na radiu doprava, ale jak tohle budu resit... :lol:
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“