Vrzání interiéru

Zde řešíme vše co se týká interiéru a exteriéru mimo tzv. tuningu a stylingu, na to máme jinou sekci...

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
norinco
Příspěvky: 154
Registrován: 22 dub 2016, 14:03

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od norinco »

Určitě ten tlak v pneu má velký vliv. Já předek foukám na 2,3 a zadek 2,15. To drnčení není tak hrozný, když zrovna nejedu po dlažebních kostkách.
Astra K ST 1.4T 110kW Enjoy, 16" + další vychytávky.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Rado84
Příspěvky: 14
Registrován: 08 říj 2017, 11:01

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od Rado84 »

Rado84 píše:Ahojte, ohľadom vrzgania interiéru mam jeden postreh a to tlak v pneumatikách.
Ja som nedávno prezul na zimné a servisák len krutil hlavou nad predpísaným tlakom v eko režime (3 atm). Na letných som držal asi 2,8 atm a na menších nerovnostiach to občas zavrzgalo. Teraz držím na zimných 2,5-2,6 atm (podľa teploty vzduchu) a vzrganie sa zreteľne zlepšilo. Uvažujem o znížení tlaku na 2,2 atm tak ako je to v uvedené manuali pre komfortný režim jazdy (samozrejme pravidelne kontrolovať prípadné podhustenie).

Preto by ma zaujímalo aký tlak máte v pneu, najmä tí ktorí máte problém s vrzganim.

Poznamka:
Príliš vysoký tlak v pneumatikách znamená horšiu priľnavosť (menšia plocha kontaktu so zemou), pokles komfortu jazdy (horšie tlmenie nerovností, väčší hluk vo vnútri vozidla), zrýchlené opotrebovanie komponentov zavesenia (zlé tlmenie vibrácií), väčšie opotrebenie behúňa a zvýšené riziko poškodenia pneumatiky v dôsledku pádu do diery, alebo úderu o chodník. Výhody zvýšeného tlaku v pneumatikách môžu znamenať väčšiu stabilitu pri jazde v zákrutách a zníženie spotreby paliva (zníženým valivým odporom).

Pre info: po mesiaci jazdenia so zníženým tlakom v pneu z 2,8 atm na 2,4 atm sa komfort jazdy jednoznačne zlepšil (minimalne vŕzganie interiéru) a spotreba narástla o 0,2 l/100 km (súčasná podľa palubného 6,4 l/100 km).
Astra ST (K), Innovation
rv. 2017, 1.4T benzin, 110 kW, AT6, LED Matrix, Navi, zimna sada, ine
Spotreba: 6,4l / 100 km (palubny pocitac)
Uživatelský avatar
Gaboom
Příspěvky: 54
Registrován: 03 bře 2017, 17:47

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od Gaboom »

Mám kola R16 a v pneu mám tlak vpředu 2.2 a vzadu 2.1 Po 11tis km nevrže absolutně nic.
Opel Astra K ST 1.4i 74kW Enjoy+zimní sada 1+komfortní sada 2
pmickal
Příspěvky: 59
Registrován: 13 zář 2016, 13:10

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od pmickal »

Tak mna asi caka dalsia navsteva servisu s vrzgajucim interierom. Tentokrat je to velmi hlasne vrzganie zozadu, absolutne netusim co to moze byt, lebo sa to ozyva aj pri zrychlovani a brzdeni, nie len pri jazde po nerovnostiach. Neviete niekto co to je? Nestretol sa s tym uz niekto? :evil:
Opel Astra K 1.4. Turbo (92 kW/125 koni) Innovation
Uživatelský avatar
pelito
Příspěvky: 173
Registrován: 15 led 2017, 20:41

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od pelito »

mozno to priamo uplne nesuvisi s vrzganim interieru (pricinou je nieco ine) ale na toto som nahodou natrafil na jednom fore, nie je to opel ale na 100% sa to zhoduje s mojim problemom:

Mam otazku. Do auta prenikaju razy pri prechode priecnych nerovnosti, pocut praskanie plastov v palubnej doske alebo vo vyplni dveri. Deje sa to pri prejazde spar na mostoch, betonovych alebo asfaltovych ciest. Vymena prednych silentblokov nepomohla. Tlmice maju 78%. Auto 95tisic km/7 rokov. Z clanku ma zaujali tie silentblokove horne dorazy tlmicov, pripadne este napravnica je myslim umiestnena na silentblokoch a prisrobovana ku karoserii.
Co by pomohlo vymenit?


Niekto nejake napady, skusenosti? Ked som bol v servise reklamovat vrzganie tak mi akurat pritiahli palubovku...
Astra K 1.0T 77kw Innovation
Granite Grey
Uživatelský avatar
Ghofig
Příspěvky: 104
Registrován: 24 bře 2017, 20:24
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od Ghofig »

I ve vyrobe se pneumatiky na testoru uniformity v ramci testu foukaji na 3, max 4 atm. Jezdit na tom pravidelne bych asi nechtel :)
Ja drzim auto na 2,4 a budu mit za sebou po prvnich 10ti mesicich najeto 30k km a auto je naprosto tiche, nikde zadny nezadouci zvuk a o zadnem hluku nevim :)
Astra K 1,4T 92kW, Innovation
Dodge Challenger R/T V8 5,7 HEMI, 280kW
Uživatelský avatar
XMira
Příspěvky: 203
Registrován: 06 lis 2017, 13:53
Bydliště: CB

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od XMira »

Třeba to někomu pomůže: O víkendu se začalo ze dveří ozývat takový dost hlučný vrzání až bouchání. Dělo se to jen na horší silnici. Skoro jako by se uvnitř něco uvolnilo. Jak jsem zjistil, tak o sebe třely gumová těsnění dveří. Po otření těsnění oživovačem gumy problém na 100% vyřešen. Musím zaklepat...
XCEED GTline 1.5T-GDI DCT MY2023
prodáno: ASTRA 1.4 110kW AT MY2018
Ondráš1985
Příspěvky: 202
Registrován: 01 bře 2017, 20:15
Bydliště: Brno

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od Ondráš1985 »

Jezdím s tlaky 2.3 předek, 2.2 zadek a zatím nic nevrže..
Opel Astra K Enjoy 1.4 74kw MY17,5 Bílá Summit, Komfortní sada 2 + Mlhovky
Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 443
Registrován: 20 črc 2016, 06:31
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od Joska »

taky jsem si to říkal, ale mám 2,9 a 2,7 a když nic, tak je to cítit na spotřebě, o desetinku až dvě nižší spotřeba.
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
Uživatelský avatar
XMira
Příspěvky: 203
Registrován: 06 lis 2017, 13:53
Bydliště: CB

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od XMira »

Taky mám kolem 2,3. Před dovolenou možná trochu přifouknu :-D
XCEED GTline 1.5T-GDI DCT MY2023
prodáno: ASTRA 1.4 110kW AT MY2018
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Interiér a exteriér“