trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Peto »

sladas opc píše:V nemecku uz to maj bezne a na uk foru uz tenkrat psal jeden typek ze po vymene svicek v pohode..ja si je taky vymenim,uz me to napadlo tenkrat ze by to mohla byt moznost a ted uz je to ofiko..akorat budes muset asi na svoje naklady to na zaruku nevezmou a ty svicky vyjdou cca na 2000kc vsechny..
Rozmyšlal som nahradu dat NGK alebo DENSSO. Samozrejme by trebalo najst nizkotepelnu do 1,6 turbo. Si myslim že náhrada bude o polovicu lacnejšia ako origo OPEL.
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Reklama
 

sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od sladas opc »

Podle origo cisla jsem nahradu nenasel..co se tyce ceny tak ngk ci denso levnejsi dle meho nebudou,ceny techto svicek taky byvaj nemale..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Peto »

sladas opc píše:Podle origo cisla jsem nahradu nenasel..co se tyce ceny tak ngk ci denso levnejsi dle meho nebudou,ceny techto svicek taky byvaj nemale..
No prave ze rozdiel je velky. Origo sviecky GM Opel do 1,6 SIDI stoja 20 eur kus.
Ja som kupoval nahradu do predoslej Astry-J, 1,4l. DENSSO IK 20L, za 8,90 eura kus.
NGK nahrada bola za 11,90, takze rozdiel proti 20 euram co chcu za GM.
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Bedar
Příspěvky: 50
Registrován: 04 čer 2016, 20:13

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Bedar »

Zdravím, dlouho jsem nic nenapsal, tak jen troškou do mlýna. Poslední dobou jezdíme trochu více, než jen kolem komína a musím říct, že to co předvádí motor je hnus, člověk to asi docela i přejde než se nesveze nečím "normálním".

Včera jsme měl tu čest řídit 1.4 tsi v golfu 7 a upřímně řečeno motor v astře bych nejraději někomu narval do ..... Nevím co se píše na fórech VW, zda se s něčím potýkají, ale já jsem necítil ani mikro natož makro škubnutí za celou jízdu, na stejné trase při podobném stylu jízdy by mi astra 3x mikro zaškubala a jednou makro škubla. (Nejsem ještě po změně SW, ale novou specifikaci oleje mám již 9 měsíců a jezdím pouze na Maxxmotion 100, teď jsem natankoval to nejlepší od Shellu a trošku se mi to zdá lepší, ale to je subjektivní...)

Budu mít možnost za pár měsíců vyzkoušet jaká nápravná opatření soudruzi v Opelu/Peugeotu udělali, neboť má Astra půjde do světa a paradoxně dostanu služební s tím stejným motorem, takže jsem hodně zvědav co dokázali za cca. 2roky ve vývoji/výrobě.
Astra ST, 1.4 turbo 92kw, Innovation, r.v.2016
Uživatelský avatar
Cinda
Příspěvky: 690
Registrován: 01 srp 2015, 10:09

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Cinda »

Bedar píše: Budu mít možnost za pár měsíců vyzkoušet jaká nápravná opatření soudruzi v Opelu/Peugeotu udělali, neboť má Astra půjde do světa a paradoxně dostanu služební s tím stejným motorem, takže jsem hodně zvědav co dokázali za cca. 2roky ve vývoji/výrobě.
Motor bude úplně stejný. Pouze jiný olej než při nákupu v roce 2016 a možná! i nový SW, co se právě šíří jako svolávací akce.
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

nevim no. ja mam 2016 a prave obvolavam kde me v praze vemou do konce zaruky na reklamaci. ani olej ani sw mic nepomohly. LSPI s olejem jen parkrat, s novym SW zatim ne. ale ze by to bylo neco jako plynuly chod motoru tak to fakt ne. potreboval bych se projet nakym jinym autem abych vubec zjistil jak to ma fungovat. ja sem zvyklej na poskakovani a totalne nelinearni akceleraci. s novym SW to do 3,5tis nejede a pak teprv zacne. to je dalsi zmena.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Peto »

mattonecz píše:nevim no. ja mam 2016 a prave obvolavam kde me v praze vemou do konce zaruky na reklamaci. ani olej ani sw mic nepomohly. LSPI s olejem jen parkrat, s novym SW zatim ne. ale ze by to bylo neco jako plynuly chod motoru tak to fakt ne. potreboval bych se projet nakym jinym autem abych vubec zjistil jak to ma fungovat. ja sem zvyklej na poskakovani a totalne nelinearni akceleraci. s novym SW to do 3,5tis nejede a pak teprv zacne. to je dalsi zmena.
Ved zajdi do akehokolvek salonu Opel a tvar sa ako potencionalny zakaznik. Poziadaj o predvadzaciu jazdu. Potom zistis ako to ma ist normalne.
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
blesk
Příspěvky: 233
Registrován: 05 zář 2016, 10:28

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od blesk »

Bedar píše: Včera jsme měl tu čest řídit 1.4 tsi v golfu 7 a upřímně řečeno motor v astře bych nejraději někomu narval do ..... Nevím co se píše na fórech VW, zda se s něčím potýkají, ale já jsem necítil ani mikro natož makro škubnutí za celou jízdu, na stejné trase při podobném stylu jízdy by mi astra 3x mikro zaškubala a jednou makro škubla. (Nejsem ještě po změně SW, ale novou specifikaci oleje mám již 9 měsíců a jezdím pouze na Maxxmotion 100, teď jsem natankoval to nejlepší od Shellu a trošku se mi to zdá lepší, ale to je subjektivní...)
VW je v tomhle dal, sve si prozil 2007-2011, ted paradoxne lide vystraseni z problemu VW koupili radeji neco jineho, co treaba zacalo s malym primovstrikem az pozdeji a ma detske nemoci dnes. Nebo nechteli trihrnek 1.0 nebo 1.2, protoze to nemuze vydrzet a paradoxne nevydrzel 4hrnek 1.4.
Neco jako majitele Mazdy 6 2.2D, chteli neco spolehliveho z Japonska, neco extra, jako Mazda a ten motor prvni 2-3 roky byl katastrofalni - redil olej naftou a zadiral se. Stejne Mitsubishi 1.8D, DPF redil olej a motor sel do kytek. Japonci zacinali s DPF v te dobe, to kdyz uz zmineny VW DPF technologii mel zmaklou. A taky si prosil sve u prvnich 1.9D a 2.0D RS s DPF.
Uživatelský avatar
kuk.cz
Příspěvky: 4
Registrován: 18 kvě 2017, 11:19

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od kuk.cz »

jj, o svíčkách nevím nic ale po ujetí dalších 850 kilometrech je stav stejný, spotřeba na dáldici při 140 km/h je 9,2L.
Což si myslím že je dost. dříve 6,5L.
Nic méně jsem to konzultoval ostřeji se servisem a že prý se mám zastavit, že asi došlo k nějaké chybičce při update software. No jsem zvědav jak to dopadne.
Opel Astra Sports Tourer 2017 1.4 TURBO (110kW/150k)
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

Mně končí 26.5 záruka. Tak sem volal do Srby, že to chci reklamovat. Nemaj na mě do tý doby čas. Pak sem se asi 10x snažil objednat do Autopalace, neúspěšně. Tak sem cestou z práce zajel osobně do AutoVars a tam sem se nějakou dobu bavil s technikem a nakonec mě objednal na 25.5.

Říkal sem mu, že my měnili ty písty atp. Přišlo mu dost divný, že mi nedávali novou hlavu motoru, prý se to takhle nesmí opravovat, protože tam pak vznikne vůle, takže by se nedivil, kdyby část těch problém byla i z toho.
No říkal sem mu, že bych chtěl nový motor nebo auto, tak to se zasmál, ale aspoň se to pokusí nějak řešit. Hlavní je aby po zkušební jízdě řek, že to opravdu není OK a že je třeba s tím něco dělat. Jinak se nikam nehnu. Nový SW mi skoro nic nezměnil. Teď dojedu nádrž, tak uvidím jestli třeba spotřeba nešla dolů, ale myslím, že to bude stejný.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“