trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
áno netrhalo to, teraz som potreboval už súrne meniť olej a nemal som čas riešiť objednávku z UK atď tak som to dal vymeniť v opli za orginál. ja mám už menené aj sviečky do motora 1.4, nedával som tie z 1.6. auto ide celý čas plynulo a bez problémov
- Reklama
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
Ty svicky je uz mozny ze ti dali ty co tam maji byt..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
- cudlova666
- Příspěvky: 22
- Registrován: 13 pro 2017, 14:28
- Kontaktovat uživatele:
Re: trhnutie pri akceleracii
Já mám asi kliku. Najeto 25.000km a nikdy nic Motor dostavá od začátku zabrat. Spotřeba 8,5 ale necuká :lol:r.v 2016 110KW
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: 19 led 2017, 11:38
Re: trhnutie pri akceleracii
Zdarec také jsem teď po přehrátí softwaru. Jojo v nízkých otáčkách se to chová líněji. Až od 3500 ot/min to pěkně svižně akceleruje. Výměnu svíček nechám na příští garančku uvidím jaké reakce budou ještě od Vás. Jak mě dnes bylo řečeno v jednom servisu ty 1,4T motory opel, škoda atd jsou natlakovány až až.
- cudlova666
- Příspěvky: 22
- Registrován: 13 pro 2017, 14:28
- Kontaktovat uživatele:
Re: trhnutie pri akceleracii
ale takhle se má jezdit normálně. Podřadim a při cca 4000 ot na to šlápnu a předjiždím. Se nedivim, že máte motory K.O. Dupat na to když to sotva ma 2000 ot je uplně pro motor likvidační. Nemáte tam TDCI ale benzin v turbujardaastra píše:Zdarec také jsem teď po přehrátí softwaru. Jojo v nízkých otáčkách se to chová líněji. Až od 3500 ot/min to pěkně svižně akceleruje. Výměnu svíček nechám na příští garančku uvidím jaké reakce budou ještě od Vás. Jak mě dnes bylo řečeno v jednom servisu ty 1,4T motory opel, škoda atd jsou natlakovány až až.
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: 19 led 2017, 11:38
Re: trhnutie pri akceleracii
A vidíš někde napsané že na to dupeme ve 2000ot/min ?? My jen teď popisujeme jak se choval motor před novým softwarem a po přehrání na nový software. Předtím byl ,,živější,, i v nízkých otáčkách.
To je jasné že když předjiždím tak podřazuju někdy i o 2 kvalty níž.
To je jasné že když předjiždím tak podřazuju někdy i o 2 kvalty níž.
Re: trhnutie pri akceleracii
Apropo pokiaľ niekto jazdí podľa toho, ako mu "radí" palubný PC tak tento motor pochová veľmi rýchlo. Mimochodom v US by na základe tohto určite obvinili výrobcu, že zlými inštrukciami z palubného PC ohľadom preradovania umrel motor (vtedy by argument o preradovaní na vyšší rýchlostný stupeň nad 2000rpm neuspel). Len škoda, že sme v európe kde toto riešiť asi nikto nebude a hlavne tu to ututlá predajca/výrobca ešte skôr ako sa to dostane na súd.
Astra K ST 1,4T innovation (110kW) šedá cosmic
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: 19 led 2017, 11:38
Re: trhnutie pri akceleracii
Jojo není nad rádce řazení jak přivést motor co nejdřív do šrotu. Totálně ho ignoruju stejná hovadina jako start/stop systém. Naštěstí sem bral Astru bez něj.
Re: trhnutie pri akceleracii
JJ toho radcu radenia treba ignorovať.
Inak toto sa dá použiť ako protiargument ak predajcu alebo servis napadne, že zodpovednosť za motor do šrotu bude chcieť hodiť na zákazníka.
Inak toto sa dá použiť ako protiargument ak predajcu alebo servis napadne, že zodpovednosť za motor do šrotu bude chcieť hodiť na zákazníka.
Astra K ST 1,4T innovation (110kW) šedá cosmic
- cudlova666
- Příspěvky: 22
- Registrován: 13 pro 2017, 14:28
- Kontaktovat uživatele:
Re: trhnutie pri akceleracii
Ok, ale pak nechápu proč u mne nikdy takový problém nenastal. Nový soft mám také a jediná změna kterou jsem zpozoroval je lepší reakce na plyn v nízkých otáčkách. Jede to stejně. 0-100 do 9s. Maximálka tachometrových 225 takže takže tak 215 real. Že by to bylo línější nepozoruji a to jsem semoforovej závodník Jezdím na obyč benzin a donedávna jsem měl Dexos 2 a svíčky původní. Mám jeden z prvních modelů.jardaastra píše:A vidíš někde napsané že na to dupeme ve 2000ot/min ?? My jen teď popisujeme jak se choval motor před novým softwarem a po přehrání na nový software. Předtím byl ,,živější,, i v nízkých otáčkách.
To je jasné že když předjiždím tak podřazuju někdy i o 2 kvalty níž.