trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
No já myslím že zlaté nepřímé vstřiky. Tady se lepí jen něčím něco. Software, svíčky,olej, styl jízdy, chip....,ale příčina stejně zůstane,jen se oddálí následky nebo projevení.Tomu nikdo zatím nezabrání.U litrového motoru to přijde později, jelikož je tam menší turbo, nižší plnicí tlak a lspi se zatím neprojevuje v takové míře. Proto i úprava mapy, výměna oleje,svíček třeba i s jiným odtrhem
u 1.4 se bude jevit jako zlepšení.Zakarbonování motoru a neoplachujících se ventilů to nezabrání, jen oddálí efekt.No zatím jsem rád, že ta atmosféra tím trpět nebude a je za mě zatím opravdu povedená a bezproblémová s dostatečným výkonem na naše cesty.
u 1.4 se bude jevit jako zlepšení.Zakarbonování motoru a neoplachujících se ventilů to nezabrání, jen oddálí efekt.No zatím jsem rád, že ta atmosféra tím trpět nebude a je za mě zatím opravdu povedená a bezproblémová s dostatečným výkonem na naše cesty.
Opel Astra K enjoy 1,4 74kw, Red Power + mlhovky+ park.sensory
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
plne s tebou mozno suhlasit az na sebaospravedlnujuci dovetok "dostatecny vykon na nase cesty"
pokial auto pouzivas len cez vikend na cestu za tyzdennym nakupom do samosky a aby si ho mohol umyt tak je to ok.
pokial by si ho pouzival na cestu za pracou zistis ze je to naopak - na dialnici na 130kmh moc vykon nepotrebujes, naopak na uzkych ceskych cestach s vlecucimi sa kamionmi ti pri 74kW nezostava nic ine len sa vliect za nimi.
pokial mas casu dost resp cestujes den vopred je to dobra volba.
pokial auto pouzivas len cez vikend na cestu za tyzdennym nakupom do samosky a aby si ho mohol umyt tak je to ok.
pokial by si ho pouzival na cestu za pracou zistis ze je to naopak - na dialnici na 130kmh moc vykon nepotrebujes, naopak na uzkych ceskych cestach s vlecucimi sa kamionmi ti pri 74kW nezostava nic ine len sa vliect za nimi.
pokial mas casu dost resp cestujes den vopred je to dobra volba.
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
Mirda turbomotory jsou celkove nachylnejsi,ale jejich zivotnost dosti ovlivnuje uzivatel..pokud motor 1.4turbo neni konstrukcne spatne proveden tak problem muze vyresit soft,olej i prave svicky ci ten cip..nevidim na tom nic spatneho..nemusi to znamenat nic co by melo problemy oddalit atd..pokud bude vse jak ma nebude problem i s primovstrikem najet mraky kilometru,jen se to musi proste vychytat..technika a pozadavky uz jsou ted nekde jinde nez pred par lety kde jeden olej byl temer pro vsechny;dnes uz pomalu kazda automobilka ma svuj olej atd..ja doufam ze se podari tento motor vychytat..ten motor kdyby nemel ten problem s tim cukanim tak je uzasnej..spotreba luxusni a vykon dle me vynikajici,lita opravdu luxusne
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: trhnutie pri akceleracii
mně třeba přijde málo i když to mám chiplý na těch 180 koní jistý je, že ta 1.4i bude spolehlivější.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
Co sa bojite, teraz ked je opel pod PSA, konecne dostane normalne motory
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
Dneska opet testovani a vubec nic se neprojevilo vse uplne maximalne v pohode i v tech nejnizsich otackach..takze me napada bud tomu pomohl olej liqui moly a v tom pripade je gm olej shit protoze s tim to blblo a nebo ze by ma to melo vliv to ze stav paliva v nadrzi klesl pod pulku..ja uz fakt nevim co si myslet a to to chci reklamovat
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: trhnutie pri akceleracii
Po S/W upgrade ten motor ide dosť inak. Netrhá, čo som rád kedže v mojom prípade to jediné čo mi vadilo bolo to trhanie. Ale... aby som nepísal len v superlatívoch. Mne sa ten motor po S/W zmene zdá výrazne lenivejší v otáčkach od 2000 do 3000 a neviem či sa mi to len zdá ale povedal by som, že mi išla hore spotreba tak o 0,3-0,5 l na 100km.
Osobne si myslím, že sa výrazne znížil tlak turba v nízkych otáčkach čo pomáha aj LSPI aj tomu trhaniu ale keďže nie je taký ťah ako predtým, na rovnakú akceleráciu treba výraznejšie stúpiť na plyn a teda aj viacej paliva = vyššia spotreba. Predpokladám ale, že pri jazde mimo mesta a po diaľnici tento problém nebude keďže tam sa toľko nezrýchľuje z tých nižších otáčok a ide skôr o udržovanie rýchlosti.
Osobne si myslím, že sa výrazne znížil tlak turba v nízkych otáčkach čo pomáha aj LSPI aj tomu trhaniu ale keďže nie je taký ťah ako predtým, na rovnakú akceleráciu treba výraznejšie stúpiť na plyn a teda aj viacej paliva = vyššia spotreba. Predpokladám ale, že pri jazde mimo mesta a po diaľnici tento problém nebude keďže tam sa toľko nezrýchľuje z tých nižších otáčok a ide skôr o udržovanie rýchlosti.
Astra K ST 1,4T innovation (110kW) šedá cosmic
Re: trhnutie pri akceleracii
Tak ještě záleží jaký máš svíčky. Mně se zdá, že s těma novejma to ožilo právě v těch nižších otáčkách. Já mám teď taky asi 110kW, ale jinou mapu- chip
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
Ja uz tu psal drive ze kamos byl na cipnuti a technik mu povidal ze je zde extremne velky plnici tlak v nizkych otackach,ktery to lspi take vyrazne zpusobuje..totez teda asi udelali i v opelu a mapu upravili..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: trhnutie pri akceleracii
Také jsem týden po přehrátí softu a zdá se, že netrhá. Tak to jsem docela rád.
Zdá se mi, že to opravdu snížilo živost mezi 2000-3000 otáček. Ale tomu se dá rozumět, pokud se snížily plnící tlaky. A podle mne má auto jiný zvuk, je to jakési temnější, níž položené. Ale to se mi může zdát .
Tak snad je to krok správným směrem. O víkendu jedeme Talošku, tak to bude pěkný test. Dám pak zprávu.
Jarda
Zdá se mi, že to opravdu snížilo živost mezi 2000-3000 otáček. Ale tomu se dá rozumět, pokud se snížily plnící tlaky. A podle mne má auto jiný zvuk, je to jakési temnější, níž položené. Ale to se mi může zdát .
Tak snad je to krok správným směrem. O víkendu jedeme Talošku, tak to bude pěkný test. Dám pak zprávu.
Jarda
Astra G 1.6, Astra K, enjoy, 1,4 turbo 92 kW, červená ST, mlhovky