polyaa píše:Ahoj Mike,
máš pravdu, taky jsem psal, že to má hlubší zvuk - tak se mi to nezdálo, když to slyšíš též .
Jezdím na Efektu 95 od benziny a s kartou (když ji nezapomenu). 98 jsem nedával zatím a nebudu s tím ani začínat.
Spotřeba je ok, byla to plynulá jízda (větš. 135 max 150). Totálně dlouhodobou spotřebu mám 6,4 (palubák) třeba za 10 000 km.
Jarda
Jedu za měsíc k Lago di Garda. Minulý rok jsem to udržel na 8,5 tam a zpět
polyaa píše:Ahoj Mike,
máš pravdu, taky jsem psal, že to má hlubší zvuk - tak se mi to nezdálo, když to slyšíš též .
Jezdím na Efektu 95 od benziny a s kartou (když ji nezapomenu). 98 jsem nedával zatím a nebudu s tím ani začínat.
Spotřeba je ok, byla to plynulá jízda (větš. 135 max 150). Totálně dlouhodobou spotřebu mám 6,4 (palubák) třeba za 10 000 km.
Jarda
Jedu za měsíc k Lago di Garda. Minulý rok jsem to udržel na 8,5 tam a zpět
Podle palubního lžipočítače ( 1,4T) nebo skutečná spotřeba? Tož rozdíl to je značný. Díky za odpověď.
Jarda
Taky přemýšlím zda nejezdit na efektu, ale je na ní jen 0,5 Kč sleva a žiju v dojmu, že 98 oct míň čoudí a karbonuje... S volnoběhem se asi smířím jako s ukončením onstaru.
Tady efectu chválí, tak nevím, možná na ní přejdu taky... jiný důvod než čistotu hoření nevidím
Test Benzina
V prvním testu, kdy byl použit klasický benzin, vzniklo po šedesáti hodinách provozu 205 mg usazenin. V průběhu následujících šedesáti hodin používání paliva EFECTA 95 se množství usazenin snížilo na 87 mg. Nové palivo tak odstranilo 58 % nečistot a zároveň zabránilo vzniku nových.
polyaa píše:Ahoj Mike,
máš pravdu, taky jsem psal, že to má hlubší zvuk - tak se mi to nezdálo, když to slyšíš též .
Jezdím na Efektu 95 od benziny a s kartou (když ji nezapomenu). 98 jsem nedával zatím a nebudu s tím ani začínat.
Spotřeba je ok, byla to plynulá jízda (větš. 135 max 150). Totálně dlouhodobou spotřebu mám 6,4 (palubák) třeba za 10 000 km.
Jarda
Jedu za měsíc k Lago di Garda. Minulý rok jsem to udržel na 8,5 tam a zpět
Podle palubního lžipočítače ( 1,4T) nebo skutečná spotřeba? Tož rozdíl to je značný. Díky za odpověď.
Jarda
Podle palubního počítače 8.5. Ale dálnice Německo 200+ . Letos přes Linz tak uvidím, myslím, že dost ušetřím 110KW
Tak 200+ snad jo, to si asi cucne. Tak jsem jet v AT nemohl, to by se mi prodražilo
Oba (já i paní) jsme se shodli, že zvuk motoru se fakt změnil. No, hlavně aby necukalo.
Zdar, Jarda
To buď hrozně rád, že tě rakouští "pomáhat a chránit" nečapli. Jsou na Čechy vysazení a pokuty včetně zabavení auta na 48 hodin jsou dosti vysoké! Letos mě stálo 138km/h na dálnicí Wien - Graz 290Euro.
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Nechcel som pisat, bo je to uplne mimo temy. ale hned ma nadlo ake si mal stastie. V AT ist hodinu 200 , same obmedzenia, spomalenia, radar na kazdom kroku. Mne to pride nemozne.