trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
mia
Příspěvky: 201
Registrován: 25 říj 2016, 11:13

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mia »

Tanguero, za prvé, kto aký slovník používa - taký vlastne je, za druhé, malinko domotané pochopenie mojich slov: netvrdím nič o kurvítkach a kašlaní na zákazníkov, nepochopil si. Hovorím o tom, že vývoj sa urobí povrchne a v spěchu, v tomto prípade vývoj turbomotorov, kde je tendencia natlačiť výkon do malého objemu kvôli emisiám a úspornosti prevádzky (jasné, tlak EÚ), kedy sa objavujú fenomény ako LSPI (velký krúťak pri nízkych otáčkach) doteraz pri atmosférach nepoznané. Motor sa pustí do výroby a ďalej sa dolaďuje ale už za "asistencie" zákazníkov, ktorí sú tým pasovaní do nechcenej role testerov!!! Je to podstane lacnejšie veď predsa tu v tomto svete ide predovšetkým o zisky, nie? Zákazník je vždy až na druhom mieste. A že by mohli prísť o zákazníkov? Ale keď to tak robia všetci, kam sa zakazník obráti? O tomto hovorím.
Napr. teraz som zistil, že GM (Opel) vedel o tomto fenoméne LSPI už v roku 2011 - viac v tomto článku, a predsa päť rokov neskôť v roku 2016 spusti sériovú výrobu motorov, ktoré trpia problémom s LSPI!!! A zdá sa, že uspokojivo to vyriešil až teraz (2018) za výdatnej pomoci zákazníkov ako testérov. Čo tie nervy, frustrácie, stratený čas a peniaze zákazníkov? Problém s LSPI u káčka je možno vyriešený, ale koľkým z vás to poškodilo motory - myslím skryté poškodenie, ktoré sa prejaví až po záruke napr. znížením životnosti? Zaujíma to niekoho? Koho je to finančná strata? Takto sa to má robiť??? Asi si mal pravdu s tými ovcami.....
Reklama
 

Tanguero
Příspěvky: 39
Registrován: 11 zář 2017, 09:27

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Tanguero »

Jedna věc je, že se o tom vědělo, druhá věc je, jestli bylo v té době nějaké rozumné řešení. Takhle je to ale skoro všude. Příklady není potřeba dlouho hledat. Swirl flap na dieselech - zavedli se, aby motory splnili EURO 4 a pak se začalo stávat, že se taková klapka urvala a zničila motor (známý problém u BMW). Podobně znovuzavádění rozvodových řetězů místo praskajících ozubených řemenů. Dříve bezproblémová součástka je najednou slabina motoru (VW). Přechod u dieselu na Common Rail - první generace vstřikovačů Denso - majitelé Fordů by mohli vyprávět.
Samozřejmě, že o zisk jde v první řadě a je to základní zákon kapitalismu, kvůli kterému si užíváme nejvyšší životní úroveň v historii. Žádná normální firma tu není z jiného důvodu, než pro zisk. Protože jakmile přestane jít o zisk a fabriky se provozují proto, aby se dělníci nepředřeli a odbory byli spokojené, tak jde celý průmysl do kytek. Takhle skončili automobilky v UK v 70 letech a o tom byl vlastně celý socialismus.
Ondráš1985
Příspěvky: 202
Registrován: 01 bře 2017, 20:15
Bydliště: Brno

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Ondráš1985 »

Teď je ta správná otázka a sice, zdá jako zákazníci, když chceme nové auto, máme vůbec na výběr... Je to past vedle pasti ať vylezeš do kteréhokoliv autosalonu chceš...
Opel Astra K Enjoy 1.4 74kw MY17,5 Bílá Summit, Komfortní sada 2 + Mlhovky
Tanguero
Příspěvky: 39
Registrován: 11 zář 2017, 09:27

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Tanguero »

Ondráš1985 píše:Teď je ta správná otázka a sice, zdá jako zákazníci, když chceme nové auto, máme vůbec na výběr... Je to past vedle pasti ať vylezeš do kteréhokoliv autosalonu chceš...
Nebo se na to dívej obráceně, dnes je průměrný plat podle statistiků přes 30 tisíc (průměr není medián a dá se polemizovat kdo kolik bere). Před třiceti lety to byli 3 tisíce. V tom roce stál nový model firmy Škoda - Favorit 84 tisíc korun. Dnes ve stejné hodnotě - 840 tisíc můžeme mít Superb, nebo Insignii ve vyšší výbavě. Naopak za cenu Astry - 400 tisíc, bys v roce 1988 měl na nákup nějakých 40 tisíc, tak akorát na rok starého Oltcita. Nové auto za ty prachy asi ne.
Na výběr opravdu máme, spíš je zde pořád to obecně podporované povědomí, že máme nárok na to nejlepší, ale platit za to nechceme.
jardaastra
Příspěvky: 218
Registrován: 19 led 2017, 11:38

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od jardaastra »

Zdarec které ty nové svíčky jste dávali?? Nebo to je jedno jestli originál GM nebo NGK?? díky za info
https://www.doopla.cz/dily/svicka-zapal ... -1278.html

https://automotoprikryl.cz/autodily/ope ... aci-svicka
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

Já mám NGK.

Teď mám od soboty najeto 2000km. Cesta do chorvatska a popojíždění tady.
Teď 2x nádrž chorvatského 100 oktanu a dnes sem si všim zajímavé věci.
Stojím na místě a auto nevybruje :D myslel sem že nemám nastartováno. Auto sebou normálně dost škube, asi se na dálnici pěkně protáh motor.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Peto »

jardaastra píše:Zdarec které ty nové svíčky jste dávali?? Nebo to je jedno jestli originál GM nebo NGK?? díky za info
https://www.doopla.cz/dily/svicka-zapal ... -1278.html

https://automotoprikryl.cz/autodily/ope ... aci-svicka
Tie druhe 91970
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
bambini42
Příspěvky: 66
Registrován: 02 úno 2017, 09:33

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od bambini42 »

brycedoe: jak jsi zjistil podle VIN kódu jaké máš svíčky? to jsi ho někde zadal nebo jsi někam volal a kde? dík za info
brycedoe
Příspěvky: 58
Registrován: 16 úno 2017, 18:48

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od brycedoe »

Nechal jsem si to vyjet podle vín v servisu.
sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od sladas opc »

Me auto opet blbne..cukani a ozval se i kovovy zvuk i s novyma svickama..no jdu to nechat cipnout jak nechal muj kamos..v srpnu jsem objednany,nemam uz na to nervy
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“