Pro zajímavost, v Insignii mi vrzalo:
- dveře, reproduktory, kabely v nich - vyřešeno na moje náklady jejich kompletním utlumením, pár kg hmoty do každých z nich
- head-up displej - vyřešil garančně servis na cca 90% (pro 100% by se musela rozdělat palubka, což nechci)
- budíky v přístrojovce - vyřešil garančně servis na 100%
- plastový přívod topení - vyřešil garančně servis na 100%
Dveře jsem řešil hned, protože ty repro (přestože top Bose sada) nejsou řešené dobře, ani samotné usazení plastu dvěří na plechu.
Zbylé tři věci se rozvrzaly postupně, během roku, hodně na to má vliv teplota (hlavně v létě).
Momentálně spokojenost, absolutně tiché auto, ale trošku se hrozím, jak to bude vypadat za další rok či dva
20" kola foukaná na 2.8 (méně to u nízkoprofilů nejde), sportovní podvozek, agresivnější jízdní styl, vše má samozřejmě negativní vliv.
Na tomto je vidět, že i když člověk získá u GSi skvělé jízdní vlastnosti (srovnatelné s 50-70% dražším MB či BMW či Volvo), tak úspora Opelu při návrhu a montáži tam je znát, na těchto "drobnostech". Ale pokud bude držet motor / podvozek / převodovka / čtyřkolka, považuji to stále, i zpětně po roce, za skvělou volbu, a udělal bych ji znovu.