Ahoj lidičky,
Mám 1.9 cdti 110 kw po faceliftu a dneska mi to padlo do nouze když jsem tomu trochu šlápl na krk. Tak jsem se podíval a dekl od motoru od nafty tak jsem myslel že to bylo od nedotaženého ventilu na liště(ten napravo s rovnou zásuvkou) ale byl dotaženej. Tak jsem trochu bádal a zjistil jsem, že jak jsou žhavící svíčky tak u nich je takový dlouhý plíšek co má na sobě 4 ventily(?) a bublá tam okolo nich vzduch. Když jsem zašťoural šroubovákem tak jsem zjistil že ten plíšek je dost navolno a že se dá posunout těmi ventily (asi zavřeno/otevřeno) tak jsem je posunul z dorazu na doraz a přestalo to bublat, teda aspoň skoro. Všiml jsem si ale že je to okolo toho plechu pěkně zaneřáděný takže tam nějaká ta nafta se vzduchem musejí bublat už pěkně dlouho... Tak se chci zeptat jestli někdo nemáte tušení co by to mohlo být za plech a co ovládám tím jeho pohybem? Dal bych sem fotku/video jak to bublá ale nedovolí mi to k tomu přiložit...
Díky
Bublající vzduch
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Bublající vzduch
Ahoj,
predpokladam, ze to o cem mluvíš je tahlo virivych klapek a místo kde to 'bubla' je vychozena oska virive klapky.
Je to znama bolest motoru Z19DTH. Puvodni klapky do 28.02.2007 a cisla motoru Z19DTH17228334 byly hodne spatne. Nekterym padaly tahla uz po 100tkm.
Ty inovovane vydrzeny zpravidla o něco vice, ale taky nebyly bezproblemove. Zpravidla se dozily tak 250-300tkm.
Reseni jsou v zasade tri (od nejlevnějšího po nejdrazsi).
1. Vyhodit klapky, zaslepit diry.
2. Nechat repasovat. Vim, ze to delaval někdo zasilkovym zpusobem v Polsku.
3. Vymenit cele saci svody za nove inovovane (a prodat, nez se to zase rozpadne)
Tak jako tak te ale nemine saci svody vymontovat. Navod jak sani vymontovat je zde na foru i na internetu hromada. Hledej Z19DTH swirl flaps.
Ale je to fakt makacka.
OnMi
predpokladam, ze to o cem mluvíš je tahlo virivych klapek a místo kde to 'bubla' je vychozena oska virive klapky.
Je to znama bolest motoru Z19DTH. Puvodni klapky do 28.02.2007 a cisla motoru Z19DTH17228334 byly hodne spatne. Nekterym padaly tahla uz po 100tkm.
Ty inovovane vydrzeny zpravidla o něco vice, ale taky nebyly bezproblemove. Zpravidla se dozily tak 250-300tkm.
Reseni jsou v zasade tri (od nejlevnějšího po nejdrazsi).
1. Vyhodit klapky, zaslepit diry.
2. Nechat repasovat. Vim, ze to delaval někdo zasilkovym zpusobem v Polsku.
3. Vymenit cele saci svody za nove inovovane (a prodat, nez se to zase rozpadne)
Tak jako tak te ale nemine saci svody vymontovat. Navod jak sani vymontovat je zde na foru i na internetu hromada. Hledej Z19DTH swirl flaps.
Ale je to fakt makacka.
OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994